ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

На що звертають увагу клієнти салону краси?

На что обращают внимание клиенты салона красоты? 1. Зовнішній вигляд закладу.

За оформленням салону краси можна скласти чітке уявлення про його рівні, а значить про середні ціни на обслуговування в ньому. Відвідувач приблизно прикидає, що йому можна чекати і вже на місці визначає, чи відповідає цей салон його вимогам і чи підходить він за своїм цінового рівня. Тому дуже важливо приділити увагу проектування зовнішнього вигляду приміщення.

2. Внутрішнє оздоблення.

Переступивши поріг закладу, відвідувач мимоволі буде оцінювати його дизайн і інтер'єр. Оформляючи приміщення потрібно відштовхуватися від відповідності рівню, а не просто відображав смакові переваги собственніка.Чрезмерно навмисний дизайн, величний і помпезний, може відлякати посетітелей.А недостатньо привабливе оформлення салону краси навпаки, має всі шанси не задовольнити запити клієнтів. У будь-якому випадку допущення цих помилок безпосередньо відобразитися на розмірі виручки.

3. Ставлення адміністратора до кліенту.Очень важливо те, як адміністратор зустрічає клієнтів, це формує перше враження. Якщо до людини ставляться чемно, культурно, то він залишається задоволений салоном і прийде повторно.

4. Професіоналізм майстрів і якість сервіса.Чем більше в салоні краси працює досвідчених кваліфікованих фахівців, тим вище якість послуг, що надаються. Виходячи з цього, потрібно підбирати на роботу майстрів відповідного рівня професіоналізму, а також стимулювати їх щорічно підвищувати кваліфікацію. Додатково до всього, постійне вдосконалення дозволить фахівцям йти в ногу з часом.

5. Чистота в салоне.Персонал повинен звертати увагу на порядок і проведення дезінфекції. Кабінети мають бути чистими, а інструменти стерильними.

6. Якість косметики і препаратов.Когда відвідувач обслуговується в салоні, він платить гроші, а натомість отримує певний рівень цих послуг. І якщо клієнт залишиться незадоволений якістю сервісу, тому такий заклад навряд чи буде прибутковим. Варто подбати про якість використовуваної косметики. Впевненість в ній повинен відчувати не тільки власник, але і фахівці в ньому працюють.

Адже саме на їхні плечі лягає обов'язок по наданню послуг і реалізації товару. Якщо персонал не буде впевнений в якості косметики, то клієнти обов'язково візьмуть це до відома. Продукцію низької якості вдасться продати лише один раз. Повторні спроби пропозиції неякісних послуг може призвести до втрати клієнтів. Незалежно від того на який саме аспект діяльності звертає увагу клієнт салону краси, все має бути на вищому рівні. Це обумовлено тим, що на ринку досить жорстка конкуренція і якщо заклад не зможе задовольнити запити аудиторії, він швидко стане низькосортних і не затребуваним. Потрібно завжди і у всьому намагатися відповідати вимогам аудиторії. Тому:

1. Потрібно бути уважним.

2. Не забувати про пунктуальність.

3. Стежити за чистотою.

4. Підтримувати робоче місце в порядку.

5. Не пліткувати.

6. Стежити за чистотою і своїм зовнішнім виглядом.

7. Бути професіоналом.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Доставка 5-7 днів. Колір чорний. Розміри: Довжина: 110 см; Ширина:...
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. TS_BH-6952/127
ширина: 44 см; висота спинки: 45 см; глибина: 62 см;...
13 790 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber