ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Найкращий спосіб залучення дорогих клієнтів в салон краси.

Найкращий спосіб залучення дорогих клієнтів в салон краси.

Наилучший способ привлечения дорогих клиентов в салон красоты. В наші сучасні дні, коли кожен новий день на людину звалюється з усіх боків просто маса різної інформації, стає все важче приймати правильне рішення на рахунок того, що ж купити з такого великого розмаїття варіантів, куди сходити і який варіант вибрати ... І трапляється абсолютно зворотний ефект - перенасичення різною інформацією призводить саме до того, що людина просто не знає, що ж йому робити?

Як ви поступаєте зазвичай, коли вам необхідно вибрати нову пральну машину або телевізор, вирішити для себе на кокой фільм піти, який саме готель вибрати при планованому подорожі? Ви питаєте своїх знайомих і друзів або залазить в мережу інтернет і починаєте ретельно аналізувати відгуки скоєно вам не знайомих покупців.

Всім нам відома проста істина - здійснено не важливо, що ви самі говорите про свій бізнес, в 100 разів важливіше, що про нього скажуть і подумають інші люди. Ми завжди намагаємося орієнтуватися на оцінку оточуючих людей, які так схожі на нас самих, коли нам потрібно буде приймати ті чи інші рішення ... Особливо це стосується покупки продуктів. Так чому ж застосувати таку чудову можливість для проведення маркетингу і просування свого власного бізнесу на цілковиту потужність?

Ви тільки уявіть «За наявними результатами глобального останнього споживчого онлайн - дослідження Nielsen, приблизно 90% з опитаних 25-ти тисяч користувачів інтернету вірять саме рекомендаціями своїх знайомих, і не менше 70-ти% говорять, що цілком довіряють відгуками анонімних споживачів, які розміщені в мережі Інтернет ».

Рекомендації інших людей і сарафанне радіо мають просто колосальною силою.

Відповідно до недавнього дослідження, близько 85-ти% користувачів інтернет - магазинів вважають контент, який створений реальними споживачами, особливо рейтинги, відгуки та думки, вирішальним фактором при виборі нової послуги або товару.

У салоні краси сарафанне радіо - це найпотужніший і найбільш ефективний спосіб реклами, який по повному праву займає самі лідируючі позиції серед всіх інших методів залучення нових клієнтів в той чи інший салон краси. У нас є такі клієнти, які тільки працюють на сарафанне радіо і місця для запису нових клієнтів не вистачає.

Євгенія Ліновіч (директор елітного салону краси): «для даної сфери послуг краще нічого не може працювати ніж« сарафанне радіо », особливо, коли салон краси відносно молодий, і існує всього лише 3-4 роки».

Надія Озёрова - директор центру лазерної косметології «Діомед»: «Величезна кількість нових клієнтів наш центр отримує саме завдяки рекомендаціям всіх наших постійних відвідувачів (серед них - люди самого різного достатку: від пенсіонерів до іноземців з грошима). Найголовніше - робити якісно свою роботу і ні в якому разі не завищувати ціни на косметичні послуги ».

На сьогодні існує кілька вагомих причин, за якими сарафанне радіо - це такий популярний інструмент в індустрії краси та здоров'я:

1. Це один з найбільш дешевих методів отримати якомога більше нових клієнтів, не витративши при цьому ні копійки реальних грошових коштів.

2. Як показує реальна статистика, клієнти саме за рекомендаціями приходять набагато частіше і витрачають набагато більше коштів, ніж ті клієнти які до вас прийшли через інший інформаційний канал.

3. Клієнти за рекомендаціями набагато менше скаржаться, доставляють вам проблем і з ними набагато приємніше працювати. Дуже часто клієнти вас рекомендують таким же людям, як і вони. І якщо це ваші найкращі клієнти роблять, тоді і ви зможете отримати ще більше найкращих і забезпечених клієнтів.

4. Клієнти, які прийшли до вас в салон краси за рекомендаціями довіряти вам будуть більше тих, які до вас прийшли з реклами. Людина влаштована так, що ми, своїм знайомим довіряємо більше, ніж рекламі, внаслідок чого клієнти за рекомендацією більше до вас будуть прислухатися і купувати будуть саме те, що ви їм порадите.

Як же ви можете прямо зараз застосувати в своєму салоні краси сарафанне радіо?

А тепер задайте самим собі цілком логічне запитання - що ж ви робите для того, щоб всі ваші клієнти рекомендували ваш салон краси своїм знайомим, друзям і родичам? Зупиніться на одну хвилинку і складіть список саме тих дій, які ви в своєму красивому бізнесі впровадили, щоб всі ваші клієнти про вас розповідали?

Після цього потрібно обов'язково згадати, де ви саме бачили реальні приклади застосування сарафанного радіо - в кафе, по телевізору, в ресторані, в шопінг-молі - все виписуйте, що згадаєте. А тепер посидьте і подумайте, яким же чином дані приклади можна використовувати в вашому власному салоні краси?

Всім удачі!

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber