ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Наскільки вигідно відкривати нейл-бар?

Насколько выгодно открывать нейл-бар Нейл-бар - це вид манікюрного сала, який є поширеним варіантом бізнесу в США і Європі. Останнім роки такий формат поступово стає популярним у нас. Концепція нейл-бару полягає у виконанні манікюру за чашкою кави. Найчастіше процедура виконується на невеликій точці з високою стійкою і зручними кріслами для клієнтів. Розміщується такий заклад в торговому центрі.

Головним акцентом такого салону є швидкість обслуговування і спілкування. Можна виконати манікюр без попереднього запису. Тому нейл-бари користуються попитом у зайнятих жінок, для яких важливі експрес-процедури в перервах між справами і шопінгом. Під час виконання манікюру клієнтка може випити кави і поговорити з майстром.

Під нейл-бар відводитися близько 10-20 квадратних метрів і розрахований на 2-3 посадочних місця. Для роботи потрібна мінімальна кількість обладнання і невелика кількість вкладень, тому такий бізнес підійде новачкам в сфері краси.

Далі будуть розглянуті кроки, які слід зробити для відкриття нейл-бару.

Покрокова інструкція по відкриттю нейл-бару

Бізнес план

Незалежно від виду бізнесу варто починати зі складання бізнес-плану. Багато ігнорують цей етап, але як раз бізнес-план допомагає розрахувати важливі параметри бізнесу, такі як прибутковість і період окупності.

Найкраще, якщо складанням бізнес-плану буде займатися професіонал, але при його відсутності можна впоратися своїми силами. Можна відшукати в Інтернеті досить зразків. Не слід використовувати чужий готовий бізнес-план, адже він не може повністю збігатися за завданнями, концепції і локації з вашим салоном. Обов'язково потрібно взяти якийсь бізнес-план за основу, але підігнати його під свої умови.

Головні пункти, коор повинні бути присутніми в бізнес-плані нейл-бару:

  • Опис мети бізнесу, концепції, послуг, положення;
  • Складання портрета потенційних клієнтів;
  • Форма реєстрації;
  • Складання маркетингового плану, який відображає бюджет на відкриття і просування закладу;
  • Прайс-лист послуг;
  • Вимоги до приміщення, витрати на обладнання та витратні матеріали;
  • Складання адміністративного плану;
  • Визначення ризиків та стратегій їх вирішення;
  • Фінансовий план.

Реєстрація в податковій службі

Нейл-бар являє собою невеликий салон, тому вимоги до реєстрації бізнесу будуть ідентичні звичайному салону краси. Варто визначитися з найбільш придатною організаційно-правовою формою діяльності для салону краси.

Товариство з обмеженою відповідальністю більше підходить для великого бізнесу. Невеликий салон краси можна зареєструвати в якості індивідуального підприємства.

При сумнівах щодо вибору форми діяльності рекомендується звернутися до фахівця з податкового законодавства або найняти бухгалтера.

Оренда приміщення

Нейл-бари традиційно розміщуються, як правило, у великих торгових комплексах. Оренда приміщення в торговому центрі коштує недешево, але висока прохідність забезпечить швидку окупність витрат. Крім цього потрібна невелика площа: для відкриття нейл-бару потрібно 10-20 м².

Нейл-бар бажано розмістити на видному місці, щоб він привертав увагу відвідувачів торгового центру. Хорошим рішенням є розміщення нейл-бару поблизу до ігрових кімнатах. Це дозволить залучити мам, які приводять своїх дітей розважитися.

При виборі місця слід враховувати, що оформлення нейл-бару має вписуватися в загальний стиль торгового центру. Попередньо слід уточнити вимоги у адміністрації центру, щоб бачення міні-салону збігалося з правилами і не прийшло переробляти весь дизайн.

Підбір персоналу

Кваліфікація

Для нейл-бару слід вибирати кваліфікований персонал. Клієнтами закладу стануть жінки з офісів або будинків по сусідству, їм вигідно повернутися за якісною послугою.

Дипломи та сертифікати майстер допоможуть привернути увагу клієнтів. Їх слід розмістити на видному місці поблизу стійки. Так вдасться стимулювати бажання пробувати послуги.

Важливо, щоб майстри нейл-бару могли ввічливо спілкуватися і підтримувати бесіду. Це те, що клієнтам якраз і потрібно. Вони приходять не тільки за послугою, але також за відпочинком в перерві між справами.

санітарні книжки

Дуже важливо, щоб у кожного співробітника була санітарна книжка і вчасно пройдена медична комісія. Перевіряючі органи можуть закрити заклад через недотримання вимог.

Оплата роботи майстрів

Варто визначитися з тим, як платити співробітникам:

  • Відсоток від вартості послуг. Це найпоширеніша форма оплати праці майстрів. Відсоток регулюється домовленостями. Найчастіше майстри отримують 30-50% від вартості послуг;
  • Оклад. Фіксована ставка, яка не пов'язана з кількістю виконаних послуг;
  • Фіксована ставка і бонуси за досягнення певних показників. Для майстрів це може бути кількість продажів і кількість повернень клієнтів.

Дизайн та оформлення приміщення

Використання цікавих дизайнерських рішень в оформленні бару і правильне планування може зробити заклад популярним і прибутковим. Фахівці радять розділити простір, де буде розташовуватися нейл-бар на дві зони:

  • Місце для відпочинку і очікування;
  • Робочі місця для майстрів.

У першій зоні клієнти зможуть чекати своєї черги, випити чай, кава, погортати журнали і подивитися телевізор.

У робочій зоні обов'язково повинні бути стійки для нейл-бару, робочі місця майстрів і стелажі.

Устаткування для нейл-бару

Устаткування, яке потрібно для нейл-бару:

  • Барна стійка. Вона служить столом для роботи майстрів і наочної вітриною. У ній можуть розташовуватися шафи з інструментами і матеріалами;
  • Необхідні матеріали та інструменти - лаки, лампи, закріплювачі, пилочки;
  • Зручні дивани для зони очікування;
  • Електричний чайник, кавоварка, чашки;
  • Кондиціонер.

розкрутка закладу

Щоб нейл-бар став приносити прибуток, він потребує реклами і розкрутки. Найбільш ефективні способи рекламування.

ефектна вивіска

Оригінальна яскрава вивіска здатна привернути увагу людей, які ходять які можуть стати постійними клієнтами студії після відкриття. Не варто шкодувати грошей на виготовлення вивіски і довіритися професіоналам.

Роздача листівок

Для залучення в нейл-бар цільової аудиторії можна організувати роздачу листівок. Щоб провести такі акції слід використовувати місця з високою прохідністю - зупинки громадського транспорту, торгові комплекси, офісні центри, жваві перехрестя.

Знижки та бонуси

Грамотна дисконтна програма допоможе утримати постійних відвідувачів і залучити нових. Смс-розсилка - це спосіб інформування про новинки закладу. Додатково до всього за допомогою розсилки можна привітати клієнтів зі святами, що стане також хорошим рекламних ходом.

Реклама в соціальних мережах

Соціальні мережі стають все більш популярними. Просування нейл-бару в соціальних мережах не потребує грошових вкладень і дає хороші результати.

Всі «за» і «проти» відкриття нейл-бару

Чи вигідний бізнес з відкриттям нейл-бару? В одному закладі працює одночасно кілька майстрів. Що стосується послуг манікюру, то попит на них набагато вищий за пропозицію, тому витрати на утримання закладу швидко окупаються.

Головна перевага нейл-бару полягає в можливості відвідування майстра без попереднього запису. У великих салонах краси таке трапляється дуже рідко. Якщо в нейл-барі потрібно трохи почекати своєї черги, то такий час скрашується приємною обстановкою.

Аргументи «За»:

  • Це хороший шанс для підприємців-початківців. Щоб це зробити не потрібні фундаментальні знання в сфері менеджменту, фінансів. Досить скласти грамотний покроковий бізнес-план і дотримуватися його;
  • Сфера нігтьового сервісу розвивається стрімкими темпами і демонструє хороші перспективи. У великих міста 20% жінок і 5% чоловіків користуються послугами салонів;
  • Для відкриття нейл-бару не потрібні великі інвестиції. В даний час успішно функціонує велика кількість студій манікюру, але, незважаючи на це зазначається попит на такі послуги.

Аргументи «Проти»:

  • Відвідувачі частіше прив'язуються до майстра, а не до місця. Це створює певні ризики для власника у вигляді втрати частини клієнтської бази при догляді працівника;
  • Сфера нігтьового сервісу перебуває на стадії розвитку і характеризується високою ємністю. Але багато бізнесменів в даний час хочуть відкрити нейл-бар, тому конкуренція досить жорстка. Для утримання постійних клієнтів і отримання нових варто озброїтися маркетинговими методами, постійно розвиватися і впроваджувати в роботу передові технології;
  • При бажанні відкрити нейл-бар варто вивчити вимоги законодавства щодо санітарно-епідеміологічних норм. Тут має значення наявність обладнання та особиста відповідальність співробітників.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber