Що в роботі майстра-перукаря дратує найбільше?
1. Розмови співробітників між собою під час виконання процедури. Багато жінок вірять в те, що якщо майстер буде відволікатися на щось стороннє в процесі надання послуги, то її якість при цьому постраждає.
2. Некоректні питання майстра. Далеко не кожна жінка захоче розповідати сторонній людині, скільки їй років, де вона працює, не має значення вона чи ні.
3. Безсторонні відгуки про попередньому перукар. Як часто траплялося так, що клієнтка приходить від одного майстра до іншого, і останній прям з порога починає говорити про те, хто ж так її спотворив. Виходить, що клієнтка сама не дуже розумна, раз дозволила з собою таке зробити.
4. Обговорення та висміювання попередніх відвідувачів не тільки з клієнткою, а й з іншими майстрами.
5. Брудна робоче місце і наявність зайвих предметів на робочому столі.
6. Розмови на виробничі та адміністративні теми.
7. Пиха, проголошення фраз на кшталт: «Це досить дорога процедура».
8. Неохайність і неохайність. Клієнтки салонів краси, перш за все, звертають увагу на зачіску і стан нігтів, а саме вони найчастіше виглядають неакуратно.
9. Використання приміщення для особистих потреб - виконання манікюру собі в перервах між клієнтами.
Зважаючи на все це хороший керівник повинен володіти певними якостями, він повинен розуміти, чого хоче клієнт і в деякій мірі передбачати його бажання. Також в разі виникнення однієї з перерахованих вище проблем, він повинен вирішувати її найбільш оптимальним і відповідним способом. Коли в салоні працюють справжні професіонали, то атмосфера буде доброзичливою і котра володіє, відповідно клієнт залишиться задоволений. Більш того він порадить цей заклад своїм друзям і знайомим.
Тому вибір персоналу і його навчання має стати дуже важливим пунктом розвитку бізнесу. Майстри - це ті люди, від яких залежить прибуток і популярність вашого закладу. Тому наймаючи працівників, варто відштовхуватися не тільки від професійних умінь, які, безумовно, дуже важливі, але також і від особистісних якостей. Перукар повинен бути максимально тактовним, ввічливим, акуратним, охайним, розбиратися в психології, мати комунікативні навички. В такому випадку клієнти не будуть галопом бігти з салону. Не варто також забувати про необхідність навчання персоналу, це можуть бути окремі курси, але краще буде якщо навчання буде проходити в стінах салону. Необхідно розробити свої правила і стандартні, яких дотримуватимуться працівники вашого салону. Можна заохочувати за їх відповідність, так процес навчання буде максимально ефективним.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!