ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Нематеріальні методи мотивації співробітників в салоні краси

Нематериальные методы мотивации сотрудников в салоне красоты Безумовно, в системі мотивації матеріальна стимуляція персоналу займає лідируючу позицію, однак нематеріальні методи також є важливою її складовою. У разі, якщо співробітників винагороджувати тільки грошово, то в колективі не буде командного духу і почуття відданості салону. Погодьтеся, це дуже важливо.

Таким чином, перед керівником стоїть завдання, з'ясувати мотивуючі фактори для кожного зі співробітників. Потрібно розуміти, що якщо на чолі кута буде стояти виключно розмір прибутку, то такий співробітник з легкістю піде в той салон, де запропонують велику заробітну плату. Інша ситуація виникає, якщо працівник відчуває себе частиною команди, розуміє, що його цінують і колектив, і керівництво. У цьому випадку співробітник буде більш лояльний до Вашого салону краси.

Якими ж можуть бути методи нематеріальної мотивації?
• Надання співробітникам знижок на обслуговування в салоні. Під час співбесіди з потенційним співробітником Ви повинні пояснити йому, яким чином здійснюється обслуговування персоналу в Вашому салоні салоні (за собівартістю, зі знижкою або безкоштовно), при етов зробивши акцент на тому, що це один з пунктів системи мотивації.

• Надання співробітникам знижок на обслуговування в салоні родичів. У всіх співробітників є родичі, які користуються послугами інших салонів. Зі зрозумілих причин Ви зацікавлені в тому, щоб вони обслуговувалися саме у Вас, але для цього їм потрібно надати знижку на обслуговування. Крім нових клієнтів, ви результатами такого пункту мотивації є лояльність свого співробітника. Який буде розмір знижки, вирішувати Вам, але вона повинна бути відчутною для співробітника.

• Надання співробітникам можливості покупки роздрібної косметичної продукції салону за її собівартістю. Як правило, співробітники мають таку можливість, але якщо до цієї собівартості товару ще додати знижку, яку має салон, то співробітник це неодмінно оцінить.

• Можливість підвищення кваліфікації, навчання. Для співробітника необхідно розвиток його як фахівця. Крім того, в розвитку своїх співробітників зацікавлений і салон. Якщо Ви, як керівник, проявіть турботу про кваліфікацію співробітника і можливо навіть частково оплатіть його навчання, то співробітник буде відчувати себе отвтетственним, завдяки чому затримається в колективі Вашого салону довше.

• Корпоративні заходи. Не варто випускати з уваги також проведення корпоративів, які впливають на згуртування команди. Командний дух в салоні дає співробітнику відчути себе членом дружного колективу і призводить до моральної задоволеності від роботи в Вашому салоні краси.

• Визнання. Якщо Ви не будете віддавати належне досягненням своїх співробітників, то рано чи пізно Ви втратите цих співробітників. Звичайна похвала нерідко має більший ефект, ніж премія.

• Дружній колектив. Несприятливий мікроклімат в колективі нерідко стає причиною для звільнення співробітника. Серйозний конфлікт неприємна атмосфера в салоні може вплинути на те, що співробітник почне шукати інше місце роботи. А дружний колектив - це важливий мотивуючий фактор для багатьох співробітників.

• Комфортні умови роботи. Спеціаліст надає свої вміння та професійні навички, керівник же повинен надати комфортні умови роботи. Незадовільні умови роботи, такі як, наприклад, погане освітлення, приміщення без вікон, несучасну обладнання, незручний робочий графік, - все це може привести до відсутності мотивації у співробітників.

• Професійний і особистісний ріст. Деякі співробітники потребують професійного зростання. Вони не задоволені простим виконанням своїх функціональних обов'язків. Необхідно надати співробітнику можливість розвитку, відправляючи його на спеціальні курси та семінари. Також можна покласти на такого співробітника відповідальність за навчання і розвиток всіх членів колективу салону. Такий фахівець може сам навчати менш кваліфікованих співробітників, відчуваючи при цьому свою значимість в якості професіонала.

• Обов'язкове виконання зобов'язань з боку керівництва. При прийомі на роботу деякі керівники салонів краси багатообіцяючі. Однак, отримавши співробітника, дані при співбесіді обіцянки забуваються. Зі зрозумілих причин така поведінка з боку керівництва не може сподобається персоналу. Тому дуже важливо виконувати всі свої обіцянки.

• Почуття задоволення від роботи. Співробітники повинні любити свою роботу. В іншому випадку клієнти обов'язково відчують виходить від майстра негатив чи апатію. Керівництво повинно робити все можливе, щоб співробітники отримували задоволення від своєї роботи. Багато в чому почуття задоволеності залежить від взаємин між співробітником і керівником, колективом і клієнтами.

• Прояв подяки. Подяка за виконання будь-якої роботи, за підтримку або надану допомогу, будь-який особистий знак уваги буде приємний вашому співробітнику.

• Можливість творчого прояви. Не варто забувати, що ми працюємо в індустрії краси та прояв творчості для наших співробітників є способом виразити себе. Можна відправляти своїх співробітників на різні конкурси, організовувати проведення фотосесій робіт ваших співробітників і інші заходи.

Для утримання співробітників однієї системи мотивації недостатньо, необхідно також виключити демотивуючі чинники. Постарайтеся якомога об'єктивніше оцінити існування або відсутність таких факторів.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber