ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Кілька слів про персонал салону краси

Несколько слов о персонале салона красоты Правильно підібраний персонал є половиною успіху вашого бізнесу. На сьогоднішній день сфера обслуговування є центральною на ринку готового бізнесу. Співробітники салону краси є аудиторію, яку необхідно брати до уваги на початковому етапі створення бізнесу.

Коли ви купуєте вже готовий бізнес, то зазвичай разом з приміщенням, обладнанням, ви отримуєте персонал і клієнтську базу. Все що вам необхідно робити на даному етапі так це продовжувати проводити і розвивати корпоративну політику, яка дозволить зберегти вже наявних співробітників.

Якщо ви створюєте бізнес з нуля, вам слід з усією відповідальністю поставитися до вибору команди співробітників. Від вибору персоналу на етапі створення бізнесу залежить темп розвитку вашого бізнесу. Вибираючи співробітників в свій салон краси, зверніть увагу на наступні параметри:

- якість послуг. Підприємство, яке тільки зайшло на ринок не має репутації, його можна порівняти з чистим аркушем, на якому можна малювати все що побажаєте. Найманий персонал салону краси виступає головним художником. Від якості послуг, що надаються залежить приріст клієнтів. Якісна робота майстра позитивно позначається на діяльності підприємства;

- досвід роботи. На етапі створення салону краси пріоритетною приймати на роботу співробітників з досвідом роботи. В цьому немає нічого дивного, це цілком логічно, адже досвідчений персонал має напрацьовану клієнтську базу, а також свої фішки, які дозволяють залучити нових клієнтів. Але разом з тим існує ще й зворотна сторона медалі - досвідчений майстер у порівнянні з новачком має більш високі запити. Від майстерності працівника залежать вимоги щодо працевлаштування. Чим вище майстерність, тим відповідно вище вимоги. І тому доводиться вибирати: взяти працівника без досвіду роботи і клієнтської бази, але з мінімальним списком вимог, або ж найняти працівника з досвідом роботи, зі своєю клієнтською базою, але з високими вимогами. Якого майстра вибрати, кожен власник салону вирішує самостійно виходять з його особистих переваг.

- здатність взаємодіяти. З першого погляду цей параметр не здається таким вже важливим. Більше уваги приділяється професіоналізму і сумлінності. Але в дійсності здатність взаємодіяти з клієнтами та співробітниками може зіграти ключову роль при влаштуванні на роботу. Сфера послуг передбачає наявність комунікативних навичок.

Не варто також забувати про адміністративний ресурс. Адміністратор є особою салону краси. Спілкування, манера поведінки адміністратора в перші хвилини спілкування з клієнтом можуть стати визначальними для клієнта, адже вони дозволяють сформувати перше враження про адміністратора, а відповідно і про салон, яке досить складно змінити. Вибираючи людини на посаду адміністратора необхідно звертати увагу не на досвід претендента на посаду, а на особистість. Вітається наявність таких якостей у адміністратора, як привітність, комунікабельність, відповідальність, здатність швидко приймати рішення, стресостійкість. На сьогоднішній день існує безліч курсів для навчання адміністраторів, оскільки досвід це справа наживна, а то якою людиною є адміністратор дуже важливо.

Підводячи підсумок, хочеться сказати, що внутрішньокорпоративна політика салону краси, є одним з дуже важливих аспектів діяльності. Питання усередині корпоративної політики необхідно вирішувати вчасно, підходити до цього питання з усією відповідальністю, щоб підібраний вам персоналу став запорукою вашого успіху і процвітання.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber