ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Організація салону краси

Організація салону краси

Организация салона красоты Індустрія краси є однією з найбільш швидко розвиваються і затребуваних. Тому не дивно, що кількість салонів краси з кожним днем збільшується. Салонний бізнес є найбільш вигідним. Кожна жінка хоче бути красивою, тому вдається до послуг майстрів. Попит на послуги майстрів манікюру, перукарів буде завжди.

Власник салону краси не тільки заробляє прибуток, але допомагає в створенні краси.

Перш ніж зробити вкладення в бізнес слід вивчити ретельно ринок за допомогою спеціалізованої літератури, ознайомлення з матеріалом в Інтернеті і відвідування тематичних курсів. Необхідно підготуватися до створення рентабельного бізнесу не так просто, як здається на перший погляд. Це займе близько року. Тут потрібні інвестиції.

Насамперед варто виробити бізнес-модель салону краси, визначитися з тим, хто ваш потенційний клієнт, який розмір приміщення, набір послуг, кількість робочих місць.

Варто більш детально розглянути по кроках, що потрібно для відкриття салону краси.

1. Вимоги до приміщення салону краси.
Перед відкриттям салону краси і вибором місця його розташування варто звернути увагу на санітарні правила і норми для обладнання, а також нормативи приміщення.
Виходячи з кількості робочих місць, мінімальна площа згідно з нормативною документацією повинна становити не менше 120-150 кв. м.

Залежно від приміщень нормативи можуть відрізнятися. Необхідно вдатися до технічну експертизу, відвідавши Пожежну інспекцію і Росспоживнагляд.

2. Вибір місця розташування.
Після того як ви визначилися з бізнес-моделлю салону краси, варто приступати до пошуку приміщення.

Зупинити свій вибір на спальному районі має сенс тоді, коли майбутній салон буде пропонувати вузький асортимент послуг, і буде орієнтуватися на клієнтів із середнім достатком. Цінова політика повинна відповідати місцю розташування.

У центрі міста більш доречно розміщувати салон з різноманітним асортиментом і високим рівнем цін.

Салон з помірними цінами варто відкрити на жвавих площах, вулицях і поблизу метро.

Оснащення салону краси
Все обладнання та матеріали повинні бути сертифіковані. Для проведення процедур повинно використовувати тільки те обладнання, яке зареєстровано в Міністерстві охорони здоров'я. Гарантія та післягарантійне обслуговування є необхідністю.
Потрібне обладнання: мийки, раковини, крісла, дзеркала, тумби, фени, сушки, климазон, щипці, плойки.

3. Цінова політика салону краси
Визначаючи цінову політику, варто враховувати ціни в салонах краси, які надають аналогічні послуги. Відкриваючи салон в якості реклами можна зробити знижку в розмірі 10%. Якщо послуги будуть надаватися на належному рівні, то вдасться не тільки залучити, але й утримати клієнтів.

Щоб залучити клієнтів варто творчо підійти до цього процесу. Рішенням можуть стати бонусні програми на кшталт знижок випускникам, залучення друзів і отримання знижок.
Для того, щоб бізнес виявився рентабельним, націнка на послуги і товари повинна бути не менше 250%. У вартість варто закласти заробітну плату майстрів, оренду приміщення, оплату комунальних послуг, вартість витратних матеріалів.

4. Конкуренти
Основою в даному випадку стане імідж підприємства. Рівень сервісу має велике значення. Після відвідування салону краси, клієнт повинен бути повністю задоволений результатом процедур і якістю сервісу.

Варто ознайомитися з найближчими конкурентами: хто вони, які послуги надають, наскільки популярні серед клієнтів, в чому їх особливість. Можна навіть виступити в якості відвідувача і зрозуміти в чому сильні і слабкі сторони конкурентів. Це дуже важливо враховувати при побудові власного бізнесу. Але якщо якась стратегія або деталь дуже вам сподобалася не варто її копіювати, адже на плагіат ніхто не клюне, тому доведеться придумати щось своє.

Головні критерії організації бізнесу

- цільова аудиторія. Відкриваючи салон краси необхідно визначитися з основною категорією клієнтів, які будуть обслуговуватися в салоні. Потрібно знати стать, вік, місце проживання, сфера діяльності, соціальний статус, матеріальне становище.

- ціновий сегмент ринку. Це сукупний показник, який включає список і вартість послуг, що надаються.

- спеціалізація студії. Одне або декілька напрямків будуть характеризувати заклад, і виділяти його на ринку конкурентів.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2019/1_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
19 404 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_871_pp
Безкоштовна доставка. Під замовлення. Широка палітра кольорів.
Від 9 156 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_718_dsp
Перукарське робоче місце 718. Колір на вибір. Гарантія якості. Розміри:...
Від 9 870 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber