ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Особливості роботи адміністратора з первинним клієнтом салону краси

Особливості роботи адміністратора з первинним клієнтом салону краси

Особенности работы администратора с первичным клиентом салона красоты Кожен клієнт коли переступає поріг косметичного салону бажає, щоб його привітно зустріли. Над цим має працювати адміністратор салону. На його обличчі завжди повинна бути посмішка і клієнта він повинен зустрічати словами, Добрий день чи вечір, все залежить від того в який час дня прийшов клієнт, також адміністратор повинен запросити клієнта зайти в салон і головне представитися і запитати ім'я клієнта. Коли з'ясовують мету візиту то обов'язково потрібно до відвідувача звертатися по імені.

Якщо клієнт вперше відвідав ваш салон то адміністратор, або власник повинні запропонувати на екскурсію по салону. Після його згоди екскурсія проводиться за вільними кабінетах, там, де проводяться процедури не варто заходити. Щоб не відривати майстра від роботи. Також варто адміністратору звернути увагу на те, що він буде говорити. Він повинен не просто перелічити всі послуги надаються салон, а акцентувати свою увагу на тих проблемах, які допомагає позбутися салон. Варто охарактеризувати обладнання, у салоні і які проблеми воно допомагає вирішити. Крім того варто звернути увагу на ефективність і результативність такого обладнання, яке повинно отримати клієнт. Мета такої екскурсії полягає в тому, що вона повинна зацікавити клієнта і мотивувати його спробувати усі послуги. Що пропонує салон, або ж просто зацікавитися тією чи іншою послугою, для отримання більш докладної інформації. Якщо в розмові з адміністратором клієнт виявив певний інтерес до тієї чи іншої послуги, то адміністратор повинен детально її охарактеризувати, додати додаткові матеріали і на кінець запропонувати її спробувати на собі.

Особливу увагу слід звернути на те, що при розмові з клієнтом адміністратор повинен згадувати часто його ім'я.

Така екскурсія допомагає клієнту ознайомитися з косметичним салоном, отримує всі відповіді на питання, що виникли і пропонує заповнити індивідуальну анкету. Варто пам'ятати адміністратору. Що перед тим як клієнт залишати салон, він повинен в обов'язковому порядку вручити спеціальну пам'ятку, що стосується послуг салоном.

Що стосується прощання з клієнтом то воно повинно бути таким, щоб клієнт захотів ще раз відвідати ваш салон. Адміністратор повинен допомогти одягнутися клієнту і запрошує ще раз відвідати салон. Після того, як відбулося прощання адміністратор повинен обов'язково перенести дані з особистої анкети клієнта в базу комп'ютера.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber