ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Особливості управління салоном краси в умовах кризи

Особенности управления салоном красоты в условиях кризиса З телевізора і радіо можна почути, що криза минула і все вже добре. Але чи правдива ця інформація? Чи справді криза минула? Незважаючи на твердження мас медіа щодо того що криза минула, коли справа доходить до аналізу діяльності салону виявляється що попит все так само низький, а платоспроможність клієнтів мала. Тому і виходить, що салон краси отримує прибуток зовсім не ту, на яку розраховував. І що ж слід робити в такому випадку? Адже устаткування простоює, персонал доводитися скорочувати, оренда дуже часто перевищує дохід, і в результаті салон починає приносити не прибуток, а збитки.

У такій ситуації на перший план виходить цінова політика . Власники салонів не хочуть знижувати ціни, тому що все навколо дорожчає. Як же бути в такому випадку? Якщо підійміть ціни, то клієнтів стане ще менше, ніж було, а якщо знизити ціни - то сенсу працювати не буде. В такому випадку залишається тільки одне - розширення спектру послуг, що надаються. Препарати, які використовуються в салонах краси, представлені на ринку в широкому асортименті, ціні і якості. Можна знизити ціни на деякі види послуг за рахунок закупівлі недорогих препаратів. Але в той же час необхідно залишити спектр дорогих послуг для заможних клієнтів. Так вам вдасться втриматися своїх клієнтів і переманити частину клієнтів конкурентів.

Друге важливе питання, яке стоїть перед власником салону краси це питання щодо звільнення персоналу . Чи варто звільняти працівників? Варто їх пошкодувати до приходу кращих часів? Необхідно проаналізувати роботу кожного працівника і тільки після цього приймати те чи інше рішення. Наприклад, якщо масажист для залучення клієнтів освоює нові техніки, такі як обгортання, а майстер манікюру придумує недорогі СПА-процедури, тоді звільнення таких працівників стане великим промахом і серйозною втратою для салону. А якщо майстер продовжує працювати по-старому і втрачає при цьому клієнтуру, тоді тримати такого працівника в салоні не має сенсу. Ви можете сміливо від нього позбавлятися.

Третя проблема, яка стоїть перед власником салону - це способи зниження поточних витрат . Як можна цього досягти? Адже зниження витрат не повинно йти на шкоду діяльності салону і його співробітників. В такому випадку є один єдиний вихід - економія на собівартості препаратів і аксесуарів. Як уже згадувалося вище необхідно вирішити для яких послуг можна придбати не дорогі матеріали, але якісні матеріали, а на яких не можна заощаджувати. Наприклад, СПА-манікюр можна якісно виконати використовуючи серію білоруської косметики для рук. Ця косметика досить якісна і ефективно, і стоїть на порядок дешевше європейських брендів.

Намагайтеся не скорочувати перелік послуг. Кожен клієнт повинен вибрати для себе послугу, яка підходить саме йому. Це стосується якості та вартості. У клієнта завжди повинен бути вибір.

Інформуючи клієнта щодо вибору процедур, необхідно підкреслити що дешево - це не означає погано. Вам варто пояснити клієнтові, що процедура в вашому салоні коштує дешевше не тому що вона гірша за якістю, а тому що у вас є можливість економити за рахунок придбання більш бюджетних, але не менш якісних витратних матеріалів. Що примітно, так це те, що навіть забезпечені клієнти можуть перейти на більш дешеві, адже гроші в кризу вважають все. Постійні клієнти салонів краси довіряють майстрам і вони будуть удвічі задоволені, якщо досягнуто бажаного результату з меншими витратами. Але, а бізнесу це тільки на руку.

Не варто забувати про те, що доступність новинок в області СПА призведе в ваш салон нових клієнтів. Багато клієнтів приходять в салон краси не тільки щоб привести себе в порядок, але і для того щоб відпочити, забути на час про свої проблеми і отримати задоволення. Адже клієнтам, які прийшли відпочити або розслабитися за великим рахунком буде все одно який шоколад, ви використовуєте для шоколадного обгортання, імпортний дорогий або зварений майстром з звичайного какао. На вартості процедури це відображається дуже сильно. До того ж таке обгортання зможуть собі дозволити не тільки заможні люди. Адже, як правило, основними клієнтами салонів є люди середнього класу. І щоб вижити під час кризи необхідно залучити якомога більше клієнтів за рахунок доступність цін на послуги.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber