ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Персонал, який приносить збитки. Що зробити, щоб уникнути цього.

Персонал, который приносит убытки. Что сделать, чтобы избежать этого. Якщо ви на відмінно впоралися зі створенням і відкриттям салону краси, то в подальшому у вас можуть виникнути проблеми з персоналом. Саме питання управління персоналу ставати ключовим, і на цьому етапі допускається безліч помилок, які б'ють по успіху і прибутковості бізнесу, заганяючи його на дно.
Вам не терпиться дізнатися, що це за помилки? Тоді почнемо.

перша помилка
Погана робота адміністраторів салону краси
Адміністратор є ключовою фігурою в салоні краси, тому що це перший кого бачить відвідувач, коли заходить в салон. Чи залишиться клієнт у вашому салоні чи ні, на 90% залежить від адміністратора. Адміністратор повинен правильно записувати клієнта на послугу, що не нав'язливо запропонувати інші послуги і товари салону, зустріти клієнта, проводити його до кабінету або майстру на ту чи іншу процедуру.

Найдивовижніше, що в багатьох салонах посаду адміністратора повністю відсутня. До телефону підходить той, хто першим почує дзвінок. Найчастіше до телефону підходить персонал салону, який не знає все тонкощів і нюансів в спілкуванні з клієнтами. Трапляється і таке, що клієнт заходить в салон, а його ніхто не зустрічає, оскільки персонал чаює. Як ви думаєте, чи залишиться клієнт в такому салоні? Звичайно ж ні. У подібних салонах краси досить низька конверсія клієнтів. Притому, що у салону є досить хороша реклама, майстри. Але у салону мало клієнтів, а значить мало виручки.

Порада: попросіть знайомого або зателефонуйте самі в свій салон і послухайте, як ваші адміністратори говорять з вами. Цей нескладний експеримент дозволяє дізнатися реальний стан речей у вашому салоні.

Якщо ви зрозуміли, що падіння прибутковості вашого бізнесу пов'язаний з неправильним побудовою першого контакту з клієнтом, вам необхідно терміново відправляти адміністратора на курси, або змінити його на більш досвідченого і кваліфікованого.

друга помилка
Занадто високий відсоток заробітної плати майстрів
Для російського салонного бізнесу це є справжньою проблемою. Це пояснюється катастрофічним браком кваліфікованого персоналу. І власники, щоб утримати своїх працівників готові платити їм зарплати по 50-70%. Зустрічаються випадки, коли власники сплачують усі 90-100%.

В результаті все, що заробляє салон краси, йде на оплату праці, оренду, та інші витрати. Всі отримують гроші, крім власника бізнесу. Насправді це тупиковий шлях, адже якщо співробітник прийняв рішення піти, то ніяка заробітна плата його не зупинить. Вам слід побудувати свій бізнес таким чином, щоб майстер працював у вас в салоні на ваших умовах і був цим задоволений.

Запам'ятайте, що висока зарплата - це не єдиний спосіб залучення й утримання кваліфікованих співробітників.

Порада: ніколи не приймайте на роботу майстрів, на свідомо невигідних для вас умовах. Щоб майстри продовжували працювати у вашому салоні, вам слід забезпечити їм перспективу росту. Будьте справжнім власником і експертом, який сам встановлює правила гри.
Ніколи не забувайте, з якою метою ви починали свій бізнес. Хіба для того щоб працівники отримували високі зарплати? Може ви відкривали свій салон для того, щоб він генерував високі доходи?

третя помилка
Оренда робочих місць.
Дуже часто можна зустріти ситуацію, коли власник салону, зіткнувшись з проблемою персоналу, не може її вирішити, і дробить салон на частини. Він починає здавати в оренду робочі місця, щоб вони не були порожніми. Власники вважають це єдиним рішенням у ситуації, що склалася, адже клієнти відвідують салон, і дозволяють покрити витрати на обслуговування приміщення. У цей момент всередині салону починають виникати «міні-салони» які живуть за своїми власними правилами і цінами.

Що ж виходить у результаті? Коли в салоні відсутня адміністративна система управління персоналом, все повільно, але вірно починає розвалюватися.

Насамперед починають зникати дорогі клієнти, адже майстри, що працюють на себе, часто починають економити на продукції, в результаті чого знижується якість. Майстри, які працюють на відсотках, починають випрошувати для себе такі ж умови, або переходять в інший салон на оренду.

Якщо власник салону краси не є професіоналом і знавцем цього бізнесу, він не здатний вибудувати міцні відносини в колективі і весь бізнес поступово розвалюється.

Порада: ні за яких обставин не здавайте місця в оренду, якщо ви, звичайно, хочете отримувати прибуток. Якщо ви все-таки вирішили здавати місця в оренду, тоді для такого рішення повинні бути вагомі підстави і вигідні для вас умови.

Розробіть систему з відбору та прийому персоналу на роботу.
Розробіть систему по залученню нових клієнтів в салон.
Співпрацюйте з наявними клієнтами.

Ми запропонували вам не складні поради, які допоможуть вашому бізнесу процвітати.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber