Перше враження клієнта про ваш заклад вкрай важливо, адже воно формує його ставлення надалі. Тут не існує дрібниць - все має значення і відіграє важливу роль. Тому турбота і робота над першим враженням повинна стати завданням номер один. Адже перше враження запам'ятовується і тримається в пам'яті досить довго.
Для тих, хто виводить якість послуг, матеріалів та іншого на перше місце варто відкласти це до того моменту, поки вас не почнуть покидати перші клієнти. А до того варто зайнятися набагато більш важливими речовинами, наприклад - впливом першого враження на формування попиту послуг. Варто розуміти і розділяти той факт, що якість є інструментом утримання клієнтів, а не їх залучення. Якщо клієнтові не сподобалося у вашому салоні краси, то він ніколи не дізнається про існування якихось послуг, їх чудової якості і високого рівня сервісу.
Як же формується перше враження? На що варто звертати увагу? З чого зачиняються зазвичай знайомство з клієнта з салоном краси? З дзвінка по телефону. Те як ви будете говорити і що відповісте, формує подальше ставлення до закладу. Директора, власники і самі адміністратори, які ведуть з клієнтом переговори будуть здивовані, скільки клієнтів, вони втрачають в результаті неосвічених, несвоєчасних відповідей на телефонний дзвінок. Щоб в цьому переконатися, можна перевірити це на власному досвіді, причому негайно. Обдзвоніть десяток салонів краси в районі, велика частина з них взагалі не відповість, а якщо вам вдасться пробитися, відповідь вас не порадує. Адміністратор явно дасть зрозуміти, що вас не дуже-то і чекають в цьому салоні. Загалом приводів для роздумів більш ніж достатньо.
Коли клієнт вперше приходить в салон краси, йому в очі можуть кидатися дрібні деталі, які зведуть всі старання до нуля - неприбраний туалет, облуплена штукатурка, безлад на робочому місці і цей список можна перераховувати до безкінечності. Дрібниць у салонному справі немає і бути не може. Навіть якщо у вас не найвдаліше розташування, ви повинні якось це компенсувати - безкоштовним паркуванням і т.п. Варіантів досить. Головне бажання і фантазія. Попросіть знайомого, а краще взагалі людини з вулиці оцінити ваш салон краси. Давайте можливість людині оцінити всі деталі, нехай він знайде хоча б одну деталь, яка дратує, не подобатися і т.п. А в якості подяки вручите йому подарунковий сертифікат якусь із салонних послуг, так ви простімуліруете його прийти до вас знову.
Особливо хочеться відзначити чистоту туалетів, може це здасться дивним і банальним, але, скільки закладів втратило клієнтів з цієї причини. Це саме критичне місце в салоні, яка як лакмусовий папірець показує всі проблеми і справжнє ставлення керівництва до закладу і клієнтам.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!