Що ж собою являють речівки і скрипт?
Речівки і скрипт є чітким розпорядженням послідовності тексту, яку зобов'язаний промовляти співробітник салону краси в тому чи іншому випадку. Які саме фрази він повинен вимовляти, в якому порядку, як відповідати на поставлені йому запитання, як пропонувати ту чи іншу косметичну послугу, як презентувати досвідчених майстрів і товари, і так далі.
Навіщо потрібен скрипт?
Давайте з вами, наприклад, розглянемо прийом вхідного дзвінка адміністраторам салонів краси.
Скажемо відразу, що прийом дзвінка - це прямий продаж відвідування вашого салону краси вашому потенційному клієнту.
Прийом дзвінка - це також певна ступінь довіри, яка виявляється вами вашому найманому адміністратору. Чи можете ви повністю довіряти своєму адміністратору, чи зможете ви сподіватися, що він скаже саме і власне так, як необхідно?
Це все піддається найпростішої перевірки шляхом контрольної покупки і контрольного дзвінка. Здійснивши такий дзвінок, швидше за все, ви, переконайтеся в тому, що навіть якщо ваш адміністратор і всіляко намагається, він все одно говорить щось не те або не так як необхідно, тобто в тому, що ваші очікування він категорично не виправдовує.
Якщо адміністратор даними очікуванням не відповідає тому, що просто не хоче належним чином виконувати покладену на нього роботу, то з таким адміністратором краще відразу розлучитися. Однак якщо він все таки намагається і не справляється просто тому, що не знає правильного і грамотного алгоритму - ось тут йому можуть цілком допомогти скрипти.
Скрипт є чітким і дослівним алгоритмом, який прописаний вами. Тобто це те, як і що йому слід говорити клієнтам. І при всьому цьому вам потрібно враховувати, що самим ключовим моментом завжди і всюди має бути саме продаж в вашому салоні краси. Грамотна продаж вашого салону, продаж вашого досвідченого фахівця, продаж додаткових косметичних послуг, а не тільки лише продаж конкретно взятих матеріалів, які все часто сприймають як власну продаж, та ще й з націнкою.
Чому ж іноді скрипти не працюють?
Не потрібно чекати, що адміністратор або інший інший фахівець у вашому салоні краси, якому ви напишіть скрипт і запропонуйте його до виконання, відразу перейметься його неймовірною важливістю, висловить вам подяку, і тут же почне його промовляти так, як там прописано.
Численна практика показала, що в своїй переважній більшості, скрипти зустрічають саме опір майстрів на початковому етапі їх впровадження начальством.
Заперечення самими різними можуть бути. Скрипт співробітникам може здатися занадто довгим або взагалі незвичним і дещо дивним. Тобто можуть зустрітися як категоричні відмови за наявним принципом: «Ми цього не будемо говорити, оскільки не говорили цього ніколи в своєму житті», так і куди менше категоричні, однак від цього анітрохи не менше неправильні: «Не те, що ми цього не будемо говорити, але це якось все дивно, недобре і незвично. Це занадто довгий текст, а у мене завжди дуже багато клієнтів, так що я взагалі не буду цього говорити, тут же хвилин 5, як мінімум, необхідно на кожен розмова витратити і так дорогоцінного часу ».
Ясна річ, що при такому відношенні, скрипт не працюватиме - оскільки його ніхто не буде вважати обов'язковим і важливим для подальшого виконання.
Тобто, крім ретельної розробки самого скрипта вам ще неодмінно потрібно враховувати і реакцію персоналу на нього, а також повністю розуміти, що на подолання даної реакції від вас будуть потрібні додаткові час і сили.
Як же зробити так, щоб вами розроблені скрипти почали працювати і приносити незаперечний позитивний результат?
Скрипти самі по собі не працюють, а то й враховувати 2 головні елементи: система мотивації і система контролю.
Ось якщо даних 2-х блоків немає - то самі, що ні на є прегарні скрипти протсо не працюватимуть і приносити позитивних результатів. Оскільки ваші досвідчені майстри подивляться на все це і для себе вирішать, що ніякого серйозного договору, за своєю суттю, між вами на даний рахунок просто немає.
Це просто-напросто розмови і ніякої конкретизованої домовленості і відповідальності немає, так би мовити, - це просто слова. А це означає, що ваші слова можна просто порахувати доброї рекомендацією, яка анітрохи не зобов'язує до свого виконання. І тоді ваші співробітники візуально похлопають вас по плечу і скажуть: «Так, я це буду робити, спасибі вам величезне, круто начальник! Круто! ». А самі в своб чергу будуть працювати так само, як раніше працювали, ігноруючи при цьому ваші скрипти.
Внаслідок чого, співробітників просто-напросто необхідно правильно спочатку вмотивувати і ретельно контролювати процес вже в процесі роботи. І робити все в відкриту, практично демонстративно, щоб ваші наймані майстри знали, що їх завжди перевіряють. Тільки лише в даному випадку ваші скрипти будуть грамотно і добре працювати, а значить приносити прибуток.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!