ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Чому в салонах краси не піднімаються ціни?

Почему в салонах красоты не поднимаются цены? Найбільш складним в процесі підвищення цін є сам факт цього підвищення. У власників та адміністраторів закладів краси існує помилка щодо того що це неминуче призведе до руйнування, адже клієнти не люблять підвищення цін і обов'язково залишать салон. Але дійсно така установка неправильна? Якщо в ній частка правди чи ні, з цим будемо розбиратися в цій статті.

Ви звичайно, заплатите свою ціну, але тільки тим, що станете менше працювати, але з більш приємною аудиторією, отримуючи при цьому великий прибуток.

Варто чесно зізнатися, чи намагалися ви хоча б колись підняти ціни? Якщо відповідь негативна, то чому тоді ви свято вірите в те, що це призведе до руйнування?

Які причини штовхають власників до відмови від підвищення цін?

Насправді причин безліч, але ми розберемо найбільш актуальні:

1. Клієнти не можуть платити більше. Перш ніж вірити цьому твердженню, потрібно в ньому переконатися.

2. Я б сама не стала платити більше. Не варто розглядати своїх клієнтів як себе самого і тим більше порівнювати вашу позицію і переносити її на них. Ви не є клієнтом цього салону краси, відповідно ви мислите по-різному. Для клієнта будь-яка процедура є способом придбати привабливість, відпочити, відчути себе значущою, а не тільки послідовність з дій.

3. Послуги, що надаються в салоні, нескладні і не коштують дорого. Адміністратору завжди зрозуміло з чого складається процедура, її собівартість і т.п. Але для клієнта це все невідомо, він бачить тільки обгортку.

4. Салон краси тільки відкривається. Стратегія щодо пропозиції низьких цін на ринку при відкритті це заїжджена і не завжди доречна. Краще відразу поставити високий рівень і продовжувати працювати з ним. Клієнти більш негативно зустрічають ситуацію, коли заклад було бюджетним, але згодом стало дорогим.

Щоб переконати вас в протилежних варто розглянути реальний приклад з книги «Психологія впливу» Р. Чалдини. Продавщиці ювелірного магазину не вдавалося продати недорогі прикраси зі срібла з бірюзою. Щоб їх продати вона вирішила зробити знижку, але допустила помилку. В результаті ця помилка допомогла їй у продажу. Вона написала на табличці «вартість бірюзи вдвічі». Вийшло, вона продала товар, тому що покупці подумали, що це ексклюзивний товар.

На цьому прикладі можна прийти до цікавого феномену, який отримав назву психологія ціни. Кожен товар і послуга мають оптимальну ціну - тобто ту вартість, яку готові за неї платити покупці. Вона ніяк не пов'язана з собівартістю товару.

Наприклад, дорогий крем не куплять за 40 гривень, а хорошу стрижку за 100 гривень.

При цьому в разі підвищення ціни, цей момент дуже важливо обґрунтувати.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber