Це маленька стратегія по грамотній роботі з подарунковими сертифікатами салонів краси на день народження. Насправді ж, ви зможете день народження замінити на будь-який інший свято. Дана стратегія дуже поширена, проте все ж вкрай ефективна. Якщо ви її ще в своїй роботі не застосовували, то спробуйте її впровадити хоча б на один місяць і кінцеві результати зможуть вас порадувати. Якщо ви вже то щось подібне робили, тоді зверніть свою увагу на наявні важливі деталі - ви зможете спробувати трохи змінити свою звичну і звичайну практику ... і заміряти кінцевий результат - деталі іноді дають просто приголомшливі результати.
Основні стратеги по роботі з подарунковим сертифікатами на день народження клієнта салону краси.
Перший крок: дізнайтеся день народження свого клієнта.
Коли новий клієнт приходить до вас в салон краси, тоді запропонуйте йому заповнити маленьку анкету, в якій, крім усього іншого, є і поля для зазначення дня народження. Анкету може заповнити за клієнта і адміністратор, просто при цьому задаючи відповідні питання клієнту - все безпосередньо залежить від того, як саме у вас побудований процес роботи з ново прийшли до вас клієнтом.
Дуже важливо - це дізнатися дату дня народження клієнта!
Ведіть ретельний облік днів народжень всіх своїх клієнтів.
Ви зможете для себе створити окремий файл, писати в спеціально заведений для цього блокнот або відстежуйте дні народження клієнтів в спеціальній комп'ютерній програмі. Вам необхідний список всіх без винятку днів народжень ваших клієнтів, який упорядкований по даті. Коли у вас новий клієнт з'являється то обов'язково відразу вносите його в цей список днів народжень в належний для цього місце (а саме за датою). Дуже важливо - це те, що у вас повинна бути можливість швидко отримати список днів народжень клієнтів на майбутній місяць.
Повідомте свого клієнта про подарунок до дня його народження.
Незадовго до дня народження вашого клієнта, ви повинні будете послати (якщо у вас немає адреси, тоді зателефонуйте і скажіть, що ви маєте подарунок для нього не його день народження) йому подарункову листівку з безкоштовним подарунковим сертифікатом на будь-яку косметологічну ПОСЛУГУ (не грошовий сертифікат, а саме сертифікат на послугу - це дуже важливо), а також маленьку позначку про те, що він зможе даний подарунковий сертифікат використовувати як самостійно, так і подарувати його кому-небудь.
Час, коли повідомляти про подарунок необхідно ретельно протестувати. Можна всім своїм клієнтам про це повідомляти на початку місяця, у кого буде день народження в цьому місяці. Можна повідомляти за один тиждень або два до дня народження. Тут однозначної ради немає - перевірте різні варіанти і подивіться, від якого виходить найбільший відгук. Наприклад, в одному місяці повідомляйте за місяць, в наступному - за 2 тижні, в подальшому - за один тиждень. Після всього цього порахуйте, скільки ж сертифікатів кожного місяця було реально використано. І на підставі цього ви отримає найкраще для вас час оповіщення.
Послуга, яку ви даруєте своєму клієнтові, може бути різною для різних клієнтів - це цілком необхідно тестувати. Наприклад, якщо ваш клієнт ходить на якусь одну косметичну або перукарню послугу, то можна йому запропонувати щось інше (ходить тільки в перукарський зал - запропонуйте йому манікюр або педикюр, ходить тільки на манікюр - запропонуйте йому масаж).
Якщо клієнт усіма вашими послугами користується, тоді запропонуйте йому послугу з низькою собівартістю для вас, однак більшою ціною для клієнта - наприклад тридцяти хвилинний масаж.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!