ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

«Підводні камені» придбання готового салону краси

«Подводные камни» приобретения готового салона красоты Новачкові в цій справі потрібно бути гранично уважним при вивченні документації, оцінки підприємства та пошкодження озвученої прибутку.

У цій статті зібрані основні поради щодо купівлі готового бізнесу. Застосувавши їх на практиці, вдасться виявити 90% «підводних каменів» і стати задоволеним власником діючого бізнесу. У кожному конкретному випадку не можна точно передбачити, які саме існують підводні камені. Можна виділити кілька основних напрямків, дозволяє виявити можливі неприємності. Навіть якщо озбройтеся усіма рекомендаціями при покупці салону краси, все одно мають ризик здійснення невигідною угоди. Це може з'ясуватися через якийсь час. Тоді стане очевидним, що кошти були витрачені марно.

Точно також як і в будь-якому іншому виді бізнесу, в салонному працюють нечесні і недобросовісні люди. Тому потрібно уважно ставитися до всіх деталей при покупці студії. В індустрії краси існує кілька варіантів готового бізнесу. Варто розглянути основну градацію, яка дозволить полегшити початкову оцінку закладу.

1. Прибутковий салон краси, який має рентабельність 35% річних і вище. Потрібно, щоб власник присвячував студії мінімум чотири години на день. Досить дивно продавати таке вигідна справа. Коли починаєш цікавитися, причину продажу, то може з'ясуватися, що власник їде в інше місто або країну. Це найбільш поширена причина, яка вказується під час продажу салону краси. Вона може виглядати цілком правдоподібно, але варто задуматися, як часто власники прибуткового бізнесу дійсно кудись переїжджають, але виявиться, що це не більше 3%.

2. Стартап. Це салони краси, діючі менше року. Потрібно поцікавитися у власника, як давно було відкрито заклад. Незважаючи на те, що салон краси працює у нього цілком може бути невелика клієнтська база. Додатково до всього, за такий короткий проміжок часу вдасться окупитися і почати отримувати прибуток.

3. Заклад з майном. Велика частина салонів краси орендує техніку. Якщо є студія з обладнанням, що перебуває у власності, то варто звернути увагу на прибутковість закладу. Вельми сумнівно, якщо дохід нижче 30% в рік від первісної вартості закладу.

4. Збитковий бізнес або банкрут. На продаж часто виставляючи збиткові підприємства, що в принципі і пояснює причину продажу. Власники хочуть позбутися від них, тому не будуть розповідати про те, наскільки плачевно йдуть справи. Навпаки, вони будуть стверджувати про великий прибутковості і наявності постійних клієнтів.

Багато салонів краси діють за сірою схемою. Це дозволяє власнику розповісти про свій заклад що завгодно, не прийнявши це документацією. Як вже говорилося вище, власник буде переконувати, що бізнес приносить прибуток, просто велика частина доходів приховується для того, щоб платити менше податків. Не варто вірити в такі розповіді.

Відсутні стандарти згідно з якими утворюється ціна реалізованих б'юті-студій. Зазвичай салони-банкрути пропонуються за ліквідаційною вартістю. Зовсім інакше складається ціна готового і діючого бізнесу. Часто вона становить дво- або трирічну окупність ваших початкових вкладень.

Власник, який продає заклад, стверджує, що салон краси приносить прибуток, але пропонує збитковий або низькодохідних бізнес за ціною високоприбуткового.

Що потрібно, щоб не помилитися з покупкою?

Незважаючи на всі існуючі пастки готового бізнесу, є вихід. Потрібно попросити консультанта допомогти з покупкою. Він зможе підказати, адекватними чи є запити продавця, перевірить слабкі місця підприємства, торгуватиметься, якщо є в цьому необхідність.
Варто подумати, як оцінити салонний бізнес. Зазвичай оцінка складається з матеріальних і нематеріальних активів. Потрібно взяти категорії закладів, описані вище.

1. Аналіз сфери бізнесу і особливостей продукту.
Аналіз в цьому напрямку дозволить відразу ж відсіяти об'єкти, які вважаються тупиковими в плані подальшого розвитку. Багато власників продають бізнес, який доживає останні роки через глобальних змін на ринку. Маркетингове дослідження дозволяє оцінити перспективність цієї сфери бізнесу, і то наскільки послуги салону краси затребувані на даному ринку. Також є ризик того, що підприємство може мати сезонну прибуток, а в решту часу працювати в збиток або нуль. Тому необхідно з'ясувати чи є сезонний характер у даного бізнесу і з чим це пов'язано. Як продаються послуги, скільки витрачатися на рекламу, конверсія залучених клієнтів.

2. Оцінка місця розташування.
На успішність закладу впливає розташування, тому варто виключити можливі ризики, пов'язані з фактором вдалого місця. Необхідно перевірити терміни дії договорів оренди, умови їх продовження, гарантії орендаря, плани державних органів щодо розвитку прилеглої території та можливості реконструкції шляхів сполучення.

3. Захист від конкурентів.
Є види бізнесу, в яких колишній власник може стати небезпечним конкурентом для свого ж дітища. Додатково до всього, можлива поява нових більш сильних гравців на ринку. Також може озлобитися конкуренція з боку вже наявних.

4. Кадрове питання. Тут є основні ризики, які пов'язані із залежністю успіху компанії від ключових співробітників, прив'язки клієнтської бази до певних співробітникам, ризик негативної репутації салону краси в очах потенційних найманих співробітників, конфлікти. Потрібно поцікавитися особистими взаєминами між власником і членами команди.
Варто поцікавитися історією плинності кадрів, хто є ключовими співробітниками і як вони поставляться до можливу зміну власника.

5. Фінансові потоки і клієнтура.
Є ситуації, коли компанія залежить від великого клієнта, у якого не все гаразд і в останній час змінилися плани. Варто розібратися на що робиться основний прибуток закладу і як її можна збільшити. Додатково до всього, є ризик надання неправдивих даних про збуті.

6. Перевірка матеріальних активів.
Частина активів, яка бере участь в діяльності компанії може просто їй не належати, а тому існує ризик придбання підприємства без них. Є ризики морального і фізичного старіння основних активів, через що в найближчому майбутньому потрібні великі витрати на їх оновлення і модернізацію.
Потрібно отримати повний список всіх активів, які задіяні в бізнесі. Серед активів потрібно викреслити ті, що не є необхідними для отримання прибутку.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2019/1_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
18 572 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_834_pp
Безкоштовна доставка! Під замовлення. Колір на вибір. комплектуючі Польща
Від 6 995 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
каркас з металу; 4 висувних пластикових ящика; 2 навісні панелі...
1 500 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber