Жоден салон краси не може обійтися у своїй роботі без використання косметичних засобів, вихідних матеріалів і багатьох інших товарів. Існує досить багато джерел покупки всього необхідного в роботі салону. Одним з найбільш привабливих і набирають популярність методів є Інтернет, а точніше Інтернет магазини обладнання та матеріалів.
Зазвичай товари в таких магазинах стоять на порядок дешевше, тому що власники сайтів немає необхідності витрачати кошти на оренду площі і оплачувати роботу продавців.
Магазинів таких досить багато і з кожним днем їх кількість збільшується. Якщо в одному з них вартість на продукцію висока, то варто пошукати магазин пропонує вигідніші умови співпраці.
Багато Інтернет-магазини надають різні програми дисконту, знижки та бонуси.
Перед оформленням замовлення варто обов'язково зв'язатися з менеджером по телефону і задати йому всі запитання щодо товару, його якості, умов доставки, оплати, гарантій і можливості повернення неякісного товару. Якщо спілкування з менеджером не складається - він не може чітко відповісти на поставлені питання, грубить, то має сенс пошукати більш надійний Інтернет-магазин товарів. Потрібно також оцінити якість сервісу - то, наскільки майстер уважний і ввічливий по відношенню до клієнта. Чим більше уваги і турботи приділяється клієнтові і процесу оформлення замовлення, тим нижче ризик отримати неякісну продукцію.
Варто віддавати перевагу магазинам, які мають хорошу репутацію, позитивні відгуки і співробітництво з надійними виробниками для закладів б'юті-індустрії. Такі продавці можуть похвалитися великою клієнтською базою та налагодженим товарообігом. Тому популярні майданчики пропонують більш низькі ціни, акції та розпродажі.
Після того, як буде знайдено надійного Інтернет-магазин, який відповідає всім критеріям пошуку можна припиняти пошуки і переходити в категорію постійних клієнтів. Це дозволить накопичувати бонуси і купувати матеріали для свого салону краси за вигідною ціною.
Виходячи з усього вищевикладеного варто виділити три основних правила, які слід взяти на озброєння при виборі Інтернет-магазину:
- Перш за все, слід звертати увагу на наявність контактних даних, реквізитів і відгуків покупців. Це дозволяє визначити надійність компанії. Якщо негативних відгуків занадто багато, покупці не задоволені якістю, умовами доставки або повернення, значить не потрібно зв'язуватися з цим магазином. Не варто робити покупки в магазині, який не надає можливість безпосередньо звернутися до керівництва. Якщо контактні дані отстутствуют, то це говорить про те, що перед вами фірма-одноденка, сайт якої створений для того, щоб збити гроші з покупців;
- Оцінка оформлення майданчика і зручності вибору товарів. Великі магазини пропонують каталоги продукції, в яких представлені якісні фотографії, характеристики і інформація про виробника. Якщо на сайті немає інформації про товари або дуже невеликий асортимент, то краще пошукати інший ресурс;
- Слід ознайомитися з умовами оплати і доставки продцкціі. Надійні магазини зазвичай надають кілька способів оплати і доставки. Головна перевага - це співпраця продавця з транспортними компаніями.
Правила вибору якісного постачальника товарів для закладів б'юті-індустрії:
Для оцінки якості роботи постачальника потрібно використовувати такі критерії:
- Наявність залишків на складі. На початковому етапі співпраці досить складно проаналізувати даний аспект, але після вчинення першого замовлення можна буде зробити висновки;
- Віддаленість постачальника. Від розташування постачальника буде залежати собівартість продукції, а відповідно і послуг закладу. Оцінюючи доцільність замовлення товарів для закладу не потрібно забувати про стан транспортної інфраструктури;
- Терміни. Йдеться про період протягом якого товар доставляється від постачальника до покупця, час відвантаження зі складу;
- Умови доставки. Критерій дуже важливий, адже від нього залежить підсумкова вартість товарів. Низька вартість продукції найчастіше супроводжується платній доставкою. Деякі компанії не вимагають оплачувати комісію при купівлі матеріалів на певну суму;
- Розмір мінімального замовлення. Поки новий заклад не користуватиметься попитом у клієнтів, обсяги закупівель будуть невеликими, тому багато великі постачальники можуть відмовитися від поставки невеликих партій товарів. Тому перший час доведеться мати справу з перекупка;
- Асортимент продукції. Цей фактор не є вирішальним при виборі постачальника, але на відміну від широкого асортименту можна сміливо вважати перевагою продавця;
- Автоматична синхронізація товарних залишків на складі. Наявність автоматизованого обліку залишків товару на складі істотно спрощує роботу системи закупівель, забезпечуючи надання свіжої інформації покупцям. Така система дозволяє уникнути непорозумінь і налагодити взаємодію між постачальником і замовником;
- Відповідність встановленої документації. Кожен чесний постачальник повинен мати перелік необхідної документації: сертифікати, ліцензії, супровідні документи. Не варто співпрацювати з постачальником, який не може надати потрібну документацію. Він не вселяє довіри і може виявитися шахраєм;
- Умови роботи і здійснення платежів. Варто вибрати декілька відповідних постачальників і порівняти пропоновані ними умови співпраці, терміни і способи оплати. Купувати слід тільки після ретельного аналізу всіх переваг і недоліків.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!