ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Правила і методи поведінки з клієнтами

Правила і методи поведінки з клієнтами

Правила поведения с клиентами Завдання будь-якого салону краси полягає в тому, щоб стати успішним і популярному серед широкого кола клієнтів. Співробітники з першого дня роботи повинні знати норми поведінки. До правил роботи відносяться:

1. Розмова в зоні рецепції. Адміністратор повинен дотримуватися наступних правил:
- привітати клієнта по телефону і назвати ім'я салону;
- інтонація повинна бути привітною, доброю і ввічливою, незважаючи на високу зайнятість і велику кількість справ;
- відповідати на питання, що дзвонить потрібно чітко і швидко. Буде добре, якщо під рукою в адміністратора буде прайс-лист і графік роботи фахівців.

2. Правила надання послуг:
- індивідуальний підхід до кожного клієнта і гранична тактовність;
- інформування клієнтів про результати процедур і можливі наслідки.

3. Запропонувати клієнтові інші послуги або роздрібні товари. Не можна нав'язувати інші послуги або настирливо пропонувати придбати якісь кошти. Спеціаліст може дати професійну рекомендацію, але не нав'язувати що-небудь.

4. Всі грошові розрахунки повинні здійснюватися на стійці адміністратора. У клієнта не повинен викликати жах рахунок за надані послуги. Тому йому потрібно попередньо домовитися про вартість всіх послуг.

Успішні власники салонів краси радять приділяти увагу дрібницям, таким як журнали на столиках, дні народження постійних клієнтів і т.п.

Абсолютно неприпустимим є зайва нав'язливість, ігнорування клієнта, неохайний і непрезентабельний зовнішній вигляд, безлад на робочому місці, фамільярність по відношенню до клієнтів, активне використання складної термінології.

В рамках маркетингової стратегії виділяються деякі методи по залученню і утриманню клієнтів:

1. Регулярні акції. Доречно пропонувати клієнтам знижки, пов'язані з сезонним зниженням попиту на деякі види послуг, а також на нові види процедур в якості реклами.

2. У салоні краси повинні бути присутніми буклети, в яких описані послуги.

3. представлених нових продуктів і послуг.

4. Наданню клієнтам карток постійних клієнтів і накопичувальні знижки.

5. Регулярне відстеження переваги клієнтів.

6. Створення та підтримка бази постійних клієнтів.

7. Чи доречно пропонувати клієнтам пробники косметичних засобів.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber