ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Прейскурант салону краси - спосіб залучення клієнтів

Прейскурант салону краси - спосіб залучення клієнтів

Прейскурант салона красоты – способ привлечения клиентов Сучасні салони краси в умовах запеклої конкуренції готові витрачати чималі гроші на рекламу і піар, наймання майстрів вищої категорії, придбання інноваційного обладнання та інші. Конкурентна боротьба за клієнта є, необхідною умовою розвитку ринку. У цій конкурентній гонці за клієнтів менеджери індустрії краси дуже часто забувають про простих, але ефективних методах залучення клієнтів. Одним з таких методів, які діють, не менш ефективно, ніж рекламна кампанія є прейскурант салону краси. Прейскурант салону краси є свого роду резюмував комерційною пропозицією. Саме прейскурант дозволяє клієнту сформувати перше враження про ваш салоні краси. З цього випливає, що саме він визначає лояльність клієнта до вашого салону і визначає подальше споживчу поведінку клієнта. Саме тому до розробки прейскуранта слід підходити з усією відповідальністю. Також не варто забувати про новаторський і творчий підхід до його формування. Розглянемо більш докладно алгоритм формування дієвого прейскуранта.

1. Визначення цільової аудиторії салону. Позиціонування салону на ринку.
Для кого призначений прейскурант? Для клієнта. Саме клієнт буде його читати. Тому перед тим як приступити до розробки прейскуранта слід скласти соціальний портрет вашого клієнта. Соціальний портрет повинен містити інформацію про вік, статеву приналежність, рівнем доходу та інші.

Перед тим як ви відкриваєте салон краси, буде доречним провести маркетингове дослідження на конкуренцію і вигідне місце розташування. Всім відомим фактом є те, що клієнти воліють відвідувати ті салони краси, які розташовані не далеко від їхнього будинку або місця роботи. Після того як ви відкрили салон краси необхідно відстежувати всі новинки в сфері салонного бізнесу: технології, препарати, процедури. Потрібно в потрібний момент зуміти їх запропонувати клієнту. В даному випадку слід орієнтуватися, перш за все, на вже сформований список клієнтів, які не прогинаючись під тенденції ринку, і розуміти яка з новинок стане затребуваною серед відвідувачів вашого салону краси.

Наприклад, салон краси який орієнтований на клієнтів з середнім достатком в цілях збільшення солідності іміджу, додав послуги класу люкс. Клієнти, які звикли до демократичними цінами, відчувають дискомфорт, коли бачать нові умови. В результаті такого необдуманого кроку ви ризикуєте втратити деяких постійних клієнтів вашого салону краси.

2. Формування переліку послуг салону краси. Розстановка пріоритетів.
Насамперед слід створити загальний перелік послуг, а після класифікувати їх за групами. Наприклад: манікюр, педикюр, СПА-процедури та інші. Наступною вашим завданням є розстановка найменувань послуг в оптимальному порядку. Нові послуги слід розмістити в самому початку списку, щоб вони відразу привертали погляди клієнтів. Буде доречним використовувати в переліку яскравий шрифт, маркери.

У більшості випадків клієнти знайомляться тільки з верхніми строчками переліку, що не дочитуючи його до кінця. Знаючи таку особливість клієнтів, не варто розміщувати самі рентабельні послуги салону в кінці списку.

3. Формування креативної концепції прейскуранта.
Вам варто забути про стандартні чорно-білих прейскурантах. Слід попрацювати над пошуком креативної ідеї. Наприклад, ви можете створити прейскурант у вигляді меню. Такий хід передбачає, що прайс-лист буде таким же зручним і різноманітним, як меню. Також варто додати в свій прайс-лист «страви від шеф кухаря» в якості яких будуть найкращі або затребувані процедури.

Для оформлення прейскуранта краще віддати перевагу гармонійній кольоровій гамі. Ви також буде доречним, якщо ви проіллюстріруете на сторінках прайс-листа фотографії деяких послуг салону. Таким чином, це дозволить зафіксувати увагу клієнта на певних послугах салону. Але в гонитві за цікавими і незвичайними ідеями для прейскуранта не переборщіть. Не варто перевантажувати перелік послуг достатком яскравих кольорів, шрифтів, ілюстрацій. Яскраві і строкаті кольори стомлюють клієнтів, і дезорієнтує його. Пам'ятайте, що прайс-лист повинен бути в першу чергу зручним.

4. Використання в прейскуранті логотипів іменитих брендів.
Прейскурант несе інформацію не тільки про послуги салону, але також і про його рівні. Якщо ви розмістите на сторінках прейскуранта логотипи відомих брендів, вони дозволять додати вашому салону краси певний статус. Таким чином, ви також можете запропонувати своїм клієнтам послуги з використанням різних косметичних ліній і диференційованої націнкою.

5. Формування переліку фірмових послуг.
На ринку постійно з'являються нові салони краси. Якщо ви додасте в прейскурант вашого салону краси фірмові послуги, це дозволить зробити ваше заклад індивідуальним, ви його виділіть серед багатьох інших. Але варто запам'ятати, що надлишок фірмових послуг - це мінус вашого салону. Суть такої ідеї втрачається. Складаючи перелік фірмових послуг, краще дотримуватися принципу: «Краще брати не кількістю, а якістю».

6. Зрівноважування рентабельності і популярності.
Ці дві характеристики дуже часто йдуть на різних рівнях. Саме тому слід в прайс-листі підкреслити привабливість найбільш рентабельних послуг. Ви цього можете досягти за допомогою розміщення ілюстрацій, описи подробиць, знижок та акцій.
Популярні послуги не потребують додаткової реклами, вони і так генерують необхідний потік клієнтів. Варто звернути увагу на ці два важливі факти.

7. Встановлення оптимальної ціни на послуги.
По правді кажучи, процес ціноутворення вимагає певного підходу. Ціноутворення є справжнім мистецтвом, яке освоюється менеджерами салонів протягом тривалого часу.

Тут відсутні універсальні рецепти. Зате тут є певні правила, яких слід дотримуватися. Вартість послуг повинна прямо залежати від вартості матеріалу і професійних навичок майстра. Буде доречно введення додаткової націнки на послуги більш досвідченого майстра. Дуже важливо таку націнку дохідливо пояснити клієнту. В даному випадку буде доречно продемонструвати дипломи, нагороди, сертифікати високої кваліфікації майстра.

Підбивши підсумок всьому вищесказаному, хочеться відзначити, що продуманий і креативний підхід до формування прейскуранта є важливою інвестицією. При цьому від вас не потрібно глобальних витрат. Все що вам необхідно - це проявити свої творчі здібності і правильно подати цю інформацію своїм потенційним клієнтам.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber