ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Причини відсутності клієнтів в салоні краси

Причини відсутності клієнтів в салоні краси

Причины отсутствия клиентов в салоне красоты У салонному бізнесі, власне кажучи, як і в будь-якому іншому, в рідкісних випадках все проходить повністю гладко. Власники салонного бізнесу часто стикаються з різними проблемами, які вимагають негайного вирішення.

Незважаючи не бажання клієнтів мати гарний вигляд незалежно від пори року, деякі салони зазнають збитків через відсутність клієнтів, а у інших кількість клієнтів невпинно зростає. У чому ж причина такого явища?

Після проведеного аналізу роботи закладів індустрії краси, було відзначено, що салони краси, в яких власники є майстрами, мають менше проблем з відвідуванням салону краси. В цьому немає нічого дивного, адже кадри відіграють важливу роль в цьому бізнесі, також не менш важливим є зацікавленість персоналу в розвитку підприємства.

Розглянемо основні аспекти успішної діяльності підприємств індустрії краси

1. Проблеми з персоналом
Причини даних проблем і методи їх усунення:

- відсутність чітких вимог до персоналу. У деяких випадках адміністратори салонів просто не знають про існування тих чи інших послуг, поточні акції, а також технології, які застосовуються в роботі. Відсутність необхідних знань у адміністраторів це погано для підприємства, оскільки адміністратор - це перший, з ким зустрічається клієнт, приходячи в салон краси. Власники салонів краси повинні прописати чіткі посадові інструкції для адміністраторів, а також майстрів. Ви, як власник, повинні особисто стежити за виконанням цих інструкцій. Було б не погано в документі прописувати не лише штрафи, але також види заохочень.

Корисно проводити роботу з адміністратором щодо тих чи інших питань відвідувачів. Це дозволить вам побачити, як спілкується адміністратор з клієнтами, а також підкоригувати його відповіді;

- панібратство між керівником і підлеглими. Нерівне ставлення керівництва до персоналу призводить до недовіри в колективі. Коли у керівника рівне ставлення до всіх працівників, це дозволяє зберегти ділові відносини в колективі;

- відсутність правильного обліку. Облік витратних матеріалів в салоні краси дозволяє уникнути крадіжки в салоні. Ведення обліку відвідувачів і дзвінків в салоні краси дозволить значно знизити відведення клієнтів майстрами.

2. Реклама.
Реклама будь-якого підприємства б'юті-індустрії повинна бути спрямована на потенційних клієнтів. Варто брати до уваги, що потенційними споживачами послуг виступають люди, які проживають в тому районі, де розташований салон або перукарня. У рідкісних випадках клієнти їдуть далеко заради відвідування конкретного майстра. Тому коли ви плануєте рекламні прийоми, вам варто в першу чергу орієнтуватися на аудиторію, яка знаходиться поблизу.

Не забувайте про силу і можливості Інтернету. На сьогоднішній день потенційні клієнти салону проводять основну частину свого вільного часу саме в Інтернеті. Тому ваше підприємство повинно обов'язково бути присутнім на Яндекс карти.

Добре, коли салон краси має свій сайт, на якому кожен клієнт може ознайомитися з пропонованими послугами. Можливість онлайн-запису ніколи не буде зайвою.

3. Рівень сервісу і якість послуг, що надаються.
Коли персонал пройшов відповідне навчання, реклама запущена, але чомусь кількість клієнтів зменшується з кожним днем. Якщо ви дізналися в цьому описі ситуацію з вашим салоном краси, тоді вам слід звернути увагу на якість послуг, що надаються і сервіс.

Чи існує можливість записатися на процедуру по телефону або через Інтернет? Наскільки це швидко і зручно?

Відвідувач, заходячи вперше в ваш заклад повинен бути, оповитий турботою і увагою.

Оцініть обстановку в салоні з точки зору клієнта:
- скільки часу витрачатися на очікування;
- що пропонують під час очікування (безкоштовні напої, журнали);
- яка обстановка в салоні (всім відомо, що кольори стін і меблів може впливати на настрій).

Також варто звернути увагу на перелік послуг, що надаються:
- ступінь затребуваності тих чи інших процедур;
- нові чи старі технології використовуються для надання послуг;
- обладнання, на якому виконуються процедури;
- наскільки клієнт задоволений якістю наданих послуг.

Ввічливість
Клієнт, після того як вперше відвідав ваш салон краси, повинен хоч повертатися в нього знову і знову. Постійні клієнти є запорукою стабільності бізнесу. Лояльність до заснування розвивається не тільки завдяки високій якості і новизні послуг, але також, якщо персонал салону ввічливий і ввічливий.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber