В даний час Інтернет міцно увійшов в повсякденне життя багатьох людей. Все від малого до великого, проводять в ньому більшу частину вільного часу, а деякі навіть працюють за допомогою цього інструменту. Було б нерозумно не використовувати дану тенденцію щоб звернути увагу користувачів на свою компанію. Це хороший спосіб залучення клієнтів в салон краси. Зараз будь-яку послугу люди шукають в Інтернеті.
Обов'язково варто внести інформацію про підприємство в список організацій міста та географічні інформаційні ресурси.
Способи залучення клієнтів в салон краси:
1. Створення і просування власного порталу в Інтернеті.
Інтернет-ресурс повинен відображати діяльність підприємства. На сайті варто розмістити детальну інформацію про компанію - історію, послуги, що надаються і їх переваги, кваліфікацію майстрів, їх дипломи, курси, вартість процедур, дані про акції та знижки. Недостатньо просто створити сторінку в Інтернеті. Дані потрібно постійно оновлювати, сайт слід просувати і оптимізувати. Контент повинен відповідати пошуковим запитам, щоб користувач швидко знаходити вашу сторінку в Мережі.
2. Товариства в соціальних мережах і реклама.
Так як соціальні мережі стали важливою частиною спілкування, тому варто створити співтовариство. Для залучення нових клієнтів в інформаційний блок варто додати рекламу, корисні поради по догляду за собою, фотографії робіт майстрів, результат виконання процедур, відгуки відвідувачів.
Спільнота в соціальній мережі виділить цільову аудиторію і ненав'язливо прорекламувати заклад.
Залучення клієнтів у салон краси можна здійснювати через аналіз інтересів користувачів. Переглядайте друзів і групи своїх передплатників, знайомтеся, пропонуйте свої послуги.
3. Канал на відео-хостингу YouTube.
З потенційними клієнтами можна спілкуватися у відео-форматі. Багато хто дивиться відео блогерів, які міцно увійшли в їх життя. Такий формат полюбився багатьом за рахунок близькості і відкритості з аудиторією. На каналі можна розмістити відео з роботами майстрів, ролики на різні теми: макіяжі, зачіски, правила виконання манікюру і педикюру. Щоб підтримувати інтерес аудиторії необхідно мінімум двічі в тиждень викладати відео.
4. Розсилка реклами на електронну пошту.
Варто поповнювати базу електронних адрес. Розсилка листів на електронну пошту з інформацією про актуальні акції та новинки є ефективним маркетинговим прийомом.
Є різноманітні способи поповнення бази:
- в анкеті попросити клієнта вказати адресу електронної пошти;
- передбачити на сайті можливість підписки на рекламу;
- придбати в Інтернеті або знайти базу електронних адрес.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!