ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Залучення клієнтів у салон краси в Інтернеті

Привлечение клиентов в салон красоты в Интернете В даний час Інтернет міцно увійшов в повсякденне життя багатьох людей. Все від малого до великого, проводять в ньому більшу частину вільного часу, а деякі навіть працюють за допомогою цього інструменту. Було б нерозумно не використовувати дану тенденцію щоб звернути увагу користувачів на свою компанію. Це хороший спосіб залучення клієнтів в салон краси. Зараз будь-яку послугу люди шукають в Інтернеті.

Обов'язково варто внести інформацію про підприємство в список організацій міста та географічні інформаційні ресурси.

Способи залучення клієнтів в салон краси:

1. Створення і просування власного порталу в Інтернеті.

Інтернет-ресурс повинен відображати діяльність підприємства. На сайті варто розмістити детальну інформацію про компанію - історію, послуги, що надаються і їх переваги, кваліфікацію майстрів, їх дипломи, курси, вартість процедур, дані про акції та знижки. Недостатньо просто створити сторінку в Інтернеті. Дані потрібно постійно оновлювати, сайт слід просувати і оптимізувати. Контент повинен відповідати пошуковим запитам, щоб користувач швидко знаходити вашу сторінку в Мережі.

2. Товариства в соціальних мережах і реклама.

Так як соціальні мережі стали важливою частиною спілкування, тому варто створити співтовариство. Для залучення нових клієнтів в інформаційний блок варто додати рекламу, корисні поради по догляду за собою, фотографії робіт майстрів, результат виконання процедур, відгуки відвідувачів.

Спільнота в соціальній мережі виділить цільову аудиторію і ненав'язливо прорекламувати заклад.

Залучення клієнтів у салон краси можна здійснювати через аналіз інтересів користувачів. Переглядайте друзів і групи своїх передплатників, знайомтеся, пропонуйте свої послуги.

3. Канал на відео-хостингу YouTube.

З потенційними клієнтами можна спілкуватися у відео-форматі. Багато хто дивиться відео блогерів, які міцно увійшли в їх життя. Такий формат полюбився багатьом за рахунок близькості і відкритості з аудиторією. На каналі можна розмістити відео з роботами майстрів, ролики на різні теми: макіяжі, зачіски, правила виконання манікюру і педикюру. Щоб підтримувати інтерес аудиторії необхідно мінімум двічі в тиждень викладати відео.

4. Розсилка реклами на електронну пошту.

Варто поповнювати базу електронних адрес. Розсилка листів на електронну пошту з інформацією про актуальні акції та новинки є ефективним маркетинговим прийомом.

Є різноманітні способи поповнення бази:

- в анкеті попросити клієнта вказати адресу електронної пошти;

- передбачити на сайті можливість підписки на рекламу;

- придбати в Інтернеті або знайти базу електронних адрес.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2017_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
16 800 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. ST_m-3010a
Розміри візка: 51х32х84h. Колір чорний
2 920 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_871_pp
Безкоштовна доставка. Під замовлення. Широка палітра кольорів.
Від 10 160 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber