Якщо в салоні краси є професійна косметична лінія, це не показник високого рівня салону краси. Коли власник салону краси вибирає косметичну лінійку для свого дітища, то нерідко до уваги приймаються відгуки знайомих, особисті уподобання і поради постачальників. Ці джерела інформації не можна вважати об'єктивним. Тому вони не є джерелами обдуманого вибору косметичної лінійки. Щоб косметична лінійка була привабливою в однаковій мірі, як для косметологів, так і для клієнтів з позиції результативності, якості та фінансів. Косметика повинна відповідати наступним важливим критеріям:
- якість;
- безпека;
- ефективність;
- технологічність;
- престижність марки;
- асортиментні особливості;
- технічні аспекти;
- економічні аспекти.
Основоположним принципом вибору косметичної лінії є впевненість в якості та безпеку косметики. Обов'язковою є наявність сертифікатів, що підтверджують якість та безпеку косметики.
Для професіоналів, які працюють з косметикою, на першому місці стоїть технологічність і ефективність косметики. Косметика повинна задовольняти професійні запити фахівця-косметолога і вирішити естетичні проблеми клієнтів. Косметична лінія повинна налічувати широкий асортимент, для утримання наявних та залучення нових клієнтів. Коли ви вибираєте косметику, звертайте увагу на наявність і широту домашньої лінійки. Вона повинна підвищувати прибутковість бізнесу і посилювати ефективність наданих процедур.
Будь-який власник салонного бізнесу буде звертати увагу на ті косметичні засоби, які є більш привабливими з комерційної точки зору. Виходячи з вартості на продукцію того чи іншого бренду вивчення прайс-листа є недостатнім.
Більш повну картину про майбутні доходи на придбання нової косметичної лінійки і прибутку від роботи з нею власник може отримати, беручи до уваги систему знижок, можливість доставки замовний косметики, можливості навчання та інші.
У наш час вже немає необхідності переконувати когось. Зараз є реклама, яка є головним двигуном торгівлі. Власники салонів краси знають, наскільки важлива грамотна маркетингова політика в роботі салонів. Ознайомлення з новою косметикою варто почати з маркетингової підтримки. Вам слід поцікавитися у постачальників, яка маркетингова підтримка є у даного бренду. Уточніть, чи є фірмові рекламні матеріали, такі як постери, пробники та інші.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!