Абсолютно кожен салон краси рано чи пізно починає проводити різноманітні рекламні кампанії. Таким собі способом господарі салонів краси розповідають про свою діяльність і послуги, що надаються. Звичайно ж, при використанні грамотної реклами допускається величезна кількість помилок, внаслідок яких всі витрати салону краси ніяк е окупаються, а всі зусилля підняти і просунути свій салон краси зводяться до нуля, тому то від даної форми просування свого бізнесу падає вся ефективність.
Грамотна рекламна кампанія використовується тоді, коли потрібно залучити якомога більше клієнтів, поширити серед клієнтів різні маркетингові пропозиції, сформувати імідж салону краси і якомога більшої аудиторії клієнтів розповісти про це, а також виділитися серед величезного числа конкурентів.
На сьогодні є різноманітні канали передачі тієї чи іншої корисної інформації, і пропозиції в кожному окремому випадку будуть відповідно різні. Але допущені помилки можуть бути такі:
- Погана або недостатньо точна оцінка ефективності того чи іншого рекламного каналу (Інтернет, друковані видання, радіо, телебачення, банери тощо).
- Абсолютно не точне визначення своєї цільової аудиторії.
- Абсолютно невідповідний використання мови тієї ж цільової аудиторії.
Щоб повністю скоротити і так чималі витрати на рекламну кампанію потрібно:
1. Чи коректно і правильно підбирати відповідний канал реклами, який залежить безпосередньо від відмінних характеристик вашої цільової аудиторії. Якщо у вас зовсім немає ніякої правдивої інформації про всіх ваших потенційних і постійних клієнтів, тоді використовуються найбільші канали реклами, наприклад, реаліті-шоу, телебачення, глянцевого типу журнали. Звичайно ж, всі ці методи ну вже дуже затратні в фінансовому плані, але при правильній і точної розробці рекламної кампанії, ви, безсумнівно отримаєте позитивний результат і швидко окупити вкладені кошти. Але, в остаточному підсумку, саме цільова аудиторія дає саму максимальну ефективність. Абсолютно неправильне визначення клієнтів призводить до повного провалу тієї чи іншої рекламної акції. Якщо в маркетинговому пропозиції вами було вказано, що ваш салон краси пропонує для всіх різноманітні професійні послуги, то така рекламна кампанія буде безрезультатною і не окупається.
2. Створіть календар маркетингової діяльності, в якому потрібно обов'язково визначити весь перелік намічених маркетингових робіт, які вже заплановані вами на конкретне число. Крім цього, даний календар допоможе систематизувати всі витрати на реклами в повній відповідності з вашим бюджетом, що дозволить в кілька разів знизити ризики нераціонального використання грошових коштів.
3. Залучіть високопрофесійного маркетолога, який грамотно створить і цілком в подальшому реалізує по максимуму рекламну ефективну кампанію, точно визначить оптимально підходить формування цільових клієнтів, зробить грамотно правильний вибір рекламної форми для подальшого розкручування вашого салону краси. Але при цьому не варто забувати, що жоден високопрофесійний маркетолог не знає ваших клієнтів, а також всі їх переваги так як ви. Внаслідок чого господар салону краси просто зобов'язаний всіляко брати участь у маркетинговій діяльності з маркетологом нарівні.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!