ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Робота психолога в салоні краси

Робота психолога в салоні краси

_8ClXP7NPEQ989.jpg Всі знають, що клієнтки відвідують салони краси не тільки тому, що потребують манікюрі, стрижці, педикюр, масажі і інших процедурах. Дуже часто клієнти приходять в салон, тому що потребують так званої психологічної допомоги. Коли щось не складається в особистому, суспільному, родинному житті людина звертається в салон щоб змінити свій зовнішній вигляд. За допомогою змін зовнішнього вигляду він намагається змінити внутрішній стан, душевне.

Може з цієї причини все частіше в переліку послуг модних салонів можна зустріти послуги професійного психолога. Давайте спробуємо розібратися, чи потрібна така посада в салоні краси або це просто дати модним віянням?

Всі підприємства, які займаються красою і здоров'ям, працюють з клієнтами, які намагаються змінити щось у своєму житті або в своєму ставленні до неї. У чому ж різниця? Різниця полягає в тому, що один і той же подія різні люди сприймають і оцінюють по-різному. Наприклад, одна клієнтка, коли стала бабусею в свої 41 дуже раділа цій події. Інша я ж клієнтка готувалася до свого п'ятдесятиріччя і народження першої онука, як до репетиції власного похорону.

Безумовно, ми не в силах змінити ту чи іншу подію, але ми можемо допомогти людині змінити його ставлення до нього.

Пам'ятайте, що коли людина звертається в СПА центр, салон краси або косметологічну клініку він вже мотивований і розраховує отримати певний результат. Бувають випадки, що людина навіть не знає, навіщо йому це потрібно, і що зрештою може змінитися в його житті. Чи всім майстрам під силу вчасно визначити причину таких бажаних змін і скорегувати очікування клієнта?

Як показує статистика останніх років, то все більшу кількість працівників індустрії краси прагнуть отримати психологічну освіту або базові знання в цій сфері. Це стосується не тільки адміністраторів, але також перукарів, косметологів та візажистів. Все це необхідно для того, щоб майстри змогли зрозуміти і пояснити поведінку клієнтів. Наприклад, чому клієнти приходять або не приходять в салон або на процедуру, чому одна послуга користується попитом, а інша ні, чому одні відвідувачі переходять в число постійних клієнтів, а інші - ні?

Додатково до всього багато салонів краси створюють нову штатну посаду - психолог.

Аргументуючи це тим, що він може допомогти не тільки клієнтам салону, але також керівнику і працівникам. Але чи так це насправді?
Давайте звернемося до досвіду провідних клінік пластичної хірургії. Обов'язковою умовою таких клінік є ведення спеціалізованої роботи психолога з клієнтами. Всі ми знаємо, що бажання змінити ту чи іншу частину тіла пов'язано не тільки естетикою і зовнішнім виглядом, але і з глибокими комплексами, невпевненістю в собі і іншими факторами. Завдання психологів в даному випадку полягає в тому, що пояснити пацієнтові, що зовнішні зміни, усунення того чи іншого дефекту не завжди зможуть дати той результат, який очікує клієнт. Дуже важливо розібратися у внутрішніх мотивах рішення про операцію з метою зміни зовнішнього дефекту, а також спробувати впоратися з тією проблемою, яка привела клієнта в клініку пластичної хірургії. Психолог повинен з'ясувати, що спонукало клієнта вирішуватися на пластику носа, губ і інших частин тіла. Також слід з'ясувати, чого чекає клієнт після операції, на який результат розраховує, як змінитися його сприйняття себе. Психолога також слід нагадати клієнту, що зовнішня краса не є запорукою щастя.

Безумовно, салон не здатний настільки кардинально змінити зовнішність клієнта, але в разі, коли клієнт пустився що називається в усі тяжкі, і записується до всіх фахівцям поспіль, в такому випадку можна говорити про те, що йому все ж потрібна психологічна допомога.

Хто з клієнтів потребує стабілізації емоційного стану, хтось в корекції соціального статусу, причин і мотивів безліч. Процедура манікюру або виконання модної стрижки не зможе допомогти ні в першому, ні в другому випадку, і майстер хоче він того чи ні змушений стати особистим психологом, порадником і т.д.

Все ніби правильно, але проблема криється в тому, що один майстер, що не має знань в області психології, справляється з роллю психолога, за допомогою вроджених здібностей, а інший майстер, який має знання в області психології не абсолютно не пристосований, йому вони не, скільки не допомагають. У такому випадку клієнт залишиться незадоволеним, незважаючи на всі старання майстра, його професійні знання і навички.

Саме тому в таких випадках посаду штатного психолога є необхідною. Нехай спочатку власники багатьох салонів краси не розуміють і не вважають, що психологічна допомога клієнту входить в коло їх діяльності, але незабаром вони зрозуміють, що турбота про клієнта, його потреби і бажання приносить хороші дивіденди.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber