Відкриваючи свій салон кожен власник мріє про те, що відвідуваність буде стовідсотковою, а також кожен майстер буде завантажений повністю. Але на жаль реальність зовсім інша, в першу чергу відвідуваність салону залежить від кількох важливих причин, одна з яких це сезонність. Адже популярність тієї чи іншої процедури залежить від пори року, в першу чергу мова йде про сезон процедури. Варто зауважити, що і інші напрямки в індустрії краси в більшій чи меншій мірі впливають на сезонність тієї чи іншої процедури.
Якщо від сезонності залежить відвідуваність салону то відповідно саме від цього фактора залежить і прибуток косметичного салону. Якщо до уваги взяти стандартний салон в якому є стандартний список послуг то для такого класу неприбутковим сезоном є літній період. Саме в цей період кількість клієнта знижується і відповідно прибуток також падає. Людині не під силу змінити пори року, але отримати певні знання і використовувати їх на свою користь можна.
Як попередити втрати салону в мертвий період?
В першу чергу варто визначитися з графіком сезонності роботи салону. Кожне підприємство краси унікальне за своїм і всі погодяться з тим, що двох однакових закладів знайти нереально. Роль навіть не грає дизайн салону і його цільова аудиторія. Роль грає набір послуг, що надаються салоном і саме це визначає рівень відвідуваності клієнтів в той чи інший час року. Для того, щоб визначити вплив сезону на дохід салону варто в літній період обчислити середньомісячну сезонність для конкретно вашого салону.
Для визначення середньомісячної сезонності в першу чергу варто скласти коефіцієнт сезонності за кожним напрямом на окреме місце і розділити цей коефіцієнт на кількість робочих місць в салоні. Завдяки такій методиці ви зможете спрогнозувати відвідуваність клієнтами салону протягом усього року. Отримавши таку інформацію можна легко планувати щомісячні витрати, і таким чином коригувати власний дохід.
Які дії повинні проводити салони в період мертвого сезону?
1. Власник салону повинен організовувати акції на процедури, які є не сезонними.
2. Підняти дохід від не сезонний процедур можна завдяки мотивації працівників, а саме вони будуть отримувати додатковий відсоток від товару, який продали.
3. Застосовувати сезонні знижки.
4. Потрібно проводити економію і контролювати всі свої витрати.
5. Потрібно записувати клієнтів на наступні процедури.
6. Застосовувати сезонну рекламу свого закладу.
7. Слід проводити реорганізацію салону, або певних його напрямів.
8. Варто оптимізувати послуги.
9. Кваліфікацію працівників салону варто підвищувати.
10. Проводити святкові акції.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!