ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Розробка логотипу салону краси

Разработка логотипа салона красоты Для салону краси розробка логотипу є одним з перших і важливих кроків, які ознаменують початок підприємницької діяльності. Підходити до цього питання варто з усією відповідальністю і серйозністю, так як від цього залежить репутація і стиль майбутнього закладу. У цій статті будуть розкриті секрети по створенню салону.

Як повинен виглядати логотип салону краси?

Логотип являє собою символ, який формується з текстової та графічної частини. У перекладі з грецької «логос» позначає «слово», а «тіпус» - відбиток. Логотип розробляють для того, щоб надати закладу індивідуальності і впізнаваності. Вкрай важливо, щоб символ відображав спрямованість компанії і її пріорітети.Логотіпи бувають найрізноманітнішими, але серед них виділяють чотири основні типи: текст, символи, цифри і їх комбінації.

1. Символи. Подібні логотипи представлені у вигляді знаків і іконок. Вони є найбільш затребуваними і користуються попитом серед великих компаній, завдяки змістовності і багатозначності. Графічні символи викликають асоціації з виборчим процесом чи предметом, тому досить легко запам'ятовуються. Серед відомих прикладів компаній, які використовують логотипи, присутня компанія Apple.

2. Текстові. Даний вид логотипів схожий на попередній. Але як символ використовується частина або повна назва компанії. У деяких випадках літери можуть бути зображені у вигляді піктограми. Це McDonald's, Motorolla і інші.

3. буквено-цифрові. Дані логотипи - це повне і точне назва компанії. У розробці використовуються стандартні й унікальні шріфти.Прімером буквених логотипів є Яндекс.

4. Комбіновані. Такий тип логотипів вибирають найчастіше. Вони розробляються і створюються в результаті поєднання всіх вище перерахованих типів символів. За рахунок використання графіки забезпечується запам'ятовуваність і ім'я ставати привабливим. Він може застосовуватися в якості фірмового знака на продуктах. Частенько при розробці використовуються зображення тварин і геометричних фігури. Комбіновані логотипи зустрічаються у компанії Schwarzkopf.

Підсумок, однозначно не можна сказати, який тип логотипу краще, все залежить виключно від фантазії. Але варто враховувати деякі нюанси при розробці логотипу і цього буде достатньо.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2017_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
16 758 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Підйомник гідравлічний з функцією блокування; база квадратна хромована; підлокітники з...
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. IR_jn_3070134
Розміри візка: 81.5 х 32.5 х 33 см; Розмір лотків:...
3 542 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber