Конкуренція на ринку постійно зростає. Вивести салон краси на ринок і закріпитися на ньому недостатньо, потрібно постійно планомірно розвиватися, адже індустрія не стоїть на місці. Кожен бізнес проходить на своєму шляху певні етапи - від початку до мережевого бізнесу. Салони краси в цьому сенсі не є винятком. Щоб домогтися позитивної динаміки можуть застосовуватися різні стратегії.
З чого варто починати розвиток салону краси?
Деякі керуючі прагнуть розвинути салон краси використовують лише обмежена кількість способів. Але є маловідомі методики, які допомагають удосконалити свій бізнес і нарощувати річний оборот. Є перевірені досвідом і практикою схеми і стратегії розвитку салону краси, які дозволяють збільшити потік відвідувачів і напрацювати клієнтську базу.
Перед використанням якихось технік розвитку салону краси потрібно здійснювати десять базових кроків, які дозволяють зробити стратегію просування ефективніше:
- Проведення ретельного аналізу за наявною базою клієнтів закладу, виділивши такі ключові позиції:
- Кількість відвідувачів салону;
- Співвідношення постійних клієнтів до первинних і втраченим;
- Кількість клієнтів, які відвідують салон за певний період;
- Кількість нових клієнтів і загальний відсоток;
- Середній чек у майстри.
Дані показники повинні стати базою, від якої можна надалі відштовхуватися при плануванні заходи щодо розвитку салону краси.
- Розробка маркетингової політики і плану, який дозволяє застосовувати гнучку стратегію системи лояльності для клієнтів, використовувати дисконтні карти, сертифікати та комплекси послуг.
- Необхідність розрахунку ступеня завантаженості салону, часу простою і закладу в цілому, аналіз послуг і визначення найбільш популярних, а також тих, що не користуються попитом.
- Розрахунок бюджету рекламних акцій, проведення аналізу ефективності реалізованих заходів. При необхідності здійснюється оптимізація рекламного бюджету.
- Виконання оцінки конкурентів, моніторинг їх пропозицій, розрахунок собівартості послуг і коригування прайс-листів.
- Визначення слабких і сильних сторін після моніторингу конкурентів. Виходячи з цього, вибудовується політика, яка дозволяє зайняти вільні ніші, створюються унікальні пропозиції, які не пропонують інші салони краси. На даному етапі враховується затребуваність послуг у ключових постійних клієнтів закладу.
- Складання прайс-листа. По окремих видах послуг та розділах завжди повинен бути присутнім гнучкий вибір за цінами, щоб вони були доступними для людей з різним рівнем платоспроможності. Потрібно надавати послуги різних цінових категорій, щоб вони були якісними незалежно від вартості.
- Формування індивідуального пакета послуг для кожного відвідувача за допомогою сучасних засобів зв'язку.
- Розробка системи замовлення через сайт різних косметичних товарів, безкоштовна доставка в разі замовлення від певної грошової суми, розширення асортименту товарів.
- Поділ всіх фінансових витрат за важливістю.
Стратегія розвитку салону краси
У сфері краси не так вже й багато шляхів для зростання. Яким буде найоптимальніший план розвитку салону краси? Хорошим варіантом стане розширення. Тут є кілька варіантів - створення мережі салонів за рахунок залучення своїх або позикових коштів. Також є варіант покупки працюючого бізнесу з приєднанням нового закладу до своєї мережі. При цьому варто розуміти, що куплені закладу потрібно буде реорганізувати відповідно до концепції закладу. У розвитку бізнесу добре себе зарекомендував франчайзинг.
Кожен власник бізнесу повинен тверезо оцінити свої можливості, щоб вибрати оптимальне рішення для розвитку свого закладу - починати з нуля або перебудовувати під себе чужий бізнес.
При розгляді варіанту покупки діючого салону краси в процесі його оптимізації та реорганізації може виникнути велика кількість підводних каменів. Досить часто бізнес продають через низьку ефективність. Тут важливо дізнатися мотиви власника, який позбувається від підприємства. Найчастіше це неефективне управління, неправильний маркетинг, помилки в рекламі. Визначивши причину нерентабельність бізнесу можна виправити ситуацію.
Незважаючи на очевидний ризик покупки готового бізнесу, є ряд позитивних моментів.
При покупці діючого бізнесу новий власник отримує у власність готове підприємство. Вся документація оформлена, виконаний ремонт, розроблений інтер'єр, є обладнання, меблі, укладені договори на комунальні послуги, найнятий персонал. Все це суттєво економить власника сили і час. Купівля готового бізнесу дозволяє людині отримувати якийсь прибуток.
Купівля готового бізнесу має безліч недоліків.
Підприємець, купуючи готовий бізнес, ризикує отримати фантик. Заклад може мати заборгованість, погану репутацію, відсутність клієнтів, судові суперечки.
Тому не варто оцінювати заклад за зовнішніми ознаками: по красивому приміщенню, капітального ремонту, наявності дозвільної документації. Навіть якщо салон краси діє, розташовується в хорошому районі, приносить прибуток, то оцінювати покупку потрібно з усіх боків.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!