Кращою рекламою для перукарні є не що інше, як "сарафанне радіо". Варто вам тільки відкрити гарну перукарню, як незабаром чутки про неї розійдуться по всьому мікрорайону, особливо серед жінок. Такий вид реклами найдешевший, але вимагає хорошу роботу, і природно, час.
Для того, щоб скоротити час реклами, можна скористатися іншими варіантами. наприклад - поширити листівки по поштових скриньках або дати рекламу в районну газету. При плануванні такої компанії, необхідно врахувати, що реклама повинна містити в собі знижки пред'явнику оголошення. Ще один варіант реклами - це спільне маркетингове дію з місцевим малим бізнесом, який має на увазі перехресний вид реклами шляхом надань знижок.
Перше що хоче зробити кожен власник перукарні - це красиву вивіску. Але, треба знати, що вивіску необхідно зареєструвати, а це забере чимало часу і нервів. Існує інший вихід - сплатити послуги з реєстрації вивіски тій фірмі, яка її буде виготовляти. У будь-якому випадку, ціна за реєстрацію не маленька, а десь в районі від 25 000 рублів.
Спочатку ви можете обійтися вивіскою без реєстрації - інформаційної таблички. Такі носії інформації ви можете розмістити на дверях своєї перукарні або поруч зі входом. Вкажіть на ній інформацію про підприємство:
- режим роботи
- організаційно-правову форму
- зареєстроване найменування.
Інформацію також можна розмістити на вітринне скло - це теж не вимагає реєстрації. Інший вид розміщення реклами - це штендер, який розташований біля входу. Але, для такого виду реклами в Москві, теж вимагають реєстрацію.
Дрібниці для відмінності від конкурентів
Нічого нового в такому вигляді бізнесу вже придумати не можна, але зате можна в ньому відрізнитися від своїх конкурентів. Тому ви повинні зайнятися втіленням в життя зручних для клієнта дрібниць, який барвисто зможуть відрізнити вашу перукарню від своїх конкурентів. Що ви можете запропонувати своїм клієнтам крім хороших і якісних послуг, а також привітних фахівців?
Нам здається, що клієнту важливі 2 параметра - зручність і атмосфера, в яку вони захочуть увійти:
• запис по телефону:
• зручний зал для очікування
• кондиціонер
• свіжі журнали
• музичний фон
• телевізор
• оформлення - плакати, живі квіти і т.п.
Як ви вже зрозуміли, відкрити перукарню не є простою роботою, як це багатьом здається з першого погляду. Набагато простіше відкрити магазин, але стабільність і рентабельність в перукарському справі набагато вище, ніж в торговому. Ті, хто зможе пройти всі труднощі і все-таки відкрити своє перукарська справа, той отримає шанс мати надійний бізнес.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!