ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Рекомендації по виживанню салону краси в кризу

Рекомендации по выживанию салона красоты в кризис Програма лояльності

Недостатньо взяти і знизити вартість послуг в салоні краси. Подібні дії можуть привести до того, що клієнт може подумати, що разом зі зниженням цін знизилося якість обслуговування. Додатково до всього, після завершення кризи буде досить проблематично підвищити ціни до колишнього рівня. Щоб клієнт міг заощадити варто пропонувати незвичайні і вигідні програми лояльності. Це можуть бути сімейні програми, накопичувальні знижки, дисконтні карти. Це хороший метод з меншими витратами.

Способи утримання клієнтів:

  • В честь 8 березня варто презентувати кожної клієнтки, яка скористалася послугою, квіти у вазоні. Мало яка жінка зможе викинути подібний подарунок. Це буде своєрідною живою рекламою, яка буде працювати тривалий час і нагадувати про заклад;
  • Оскільки салону важливо протриматися в кризу потрібно радувати клієнтів дрібницями. Можна вручати їм невеликі подарунки для закріплення позитивного ефекту від процедури;
  • Тим, клієнтам, які давно не відвідували салон краси можна зателефонувати і зробити унікальну пропозицію і з високою часткою ймовірності вони повернуться в салон. Клієнтська база є найкращим інструментом, який може підказати план по виживанню салону краси в кризу.

Способи залучення нових клієнтів:

  • Можна запропонувати акцію, в якій клієнт може заплатити за отриману послугу, стільки скільки захоче;
  • У дощову погоду можна запропонувати знижки на послуги. Все одно в дощові дні відвідуваність погана, якщо знизити ціни на деякі послуги, то вдасться забезпечити відвідуваність і прибуток.

Створення правильної атмосфери

У людини, який прийшов до закладу, має виникнути відчуття стабільності, комфорту і благополуччя. Потрібно подивитися, як адміністратор зустрічає відвідувачів, пропонує їм напої, розповідає про новинки чи ні.

Незважаючи на те, що криза є складним часом для всіх, включаючи майстрів потрібно заборонити їм говорити про нього, про курс валют, нестабільності, політиці, економіці.

Спілкування

Ні для кого не секрет, що клієнти відправляються в салон краси за спілкуванням, новим чином, співчуттям. Майстри крім своєї основної роботи повинні бути трошки психологами. Вони повинні вміти вислухати клієнта.

Правильна робота з колективом

Під час кризи завдання керуючого полягає в збереженні колективу. Для цього варто вдатися до таких дій:

  • Мотивувати персонал;
  • Проводити бесіди з співробітниками про те, що криза потребує командної роботи і вимагає спільної економії;
  • Підготувати до зменшення доходів. Практично всі майстри отримують% від прибутку.

Необхідно відкрито обговорювати з працівниками складності і плани щодо їх вирішення. Люди в будь-якому випадку прив'язуються до майстрів, тому від збереження колективу залежить стабільність компанії і виживання в кризу.

помірна економія

Після зростання курсу валют іноземні товари подорожчали в закупівлі. Що ж робити в такій ситуації:

  • Пошук постачальників, які зберігають ціни наближені до колишніх;
  • Варто розглянути можливість переходу на інші лінійки косметичних засобів з більш доступною вартістю. Наприклад, є ряд італійських компаній за прийнятною вартістю, які за якістю нітрохи не поступаються європейським брендам. Можна також розглянути пропозиції вітчизняних та азіатських постачальників.

Експерти не рекомендують повністю відмовлятися від дорогої косметики, адже клієнти встигли до неї звикнути і полюбити. Краще вводити альтернативні марки і включати їх в комплексні програми.

Варто відмовитися від застосування не дуже значущих процедур в складі комплексних програм. Наприклад, процедура по фарбуванню волосся, в яку включається миття, фарбування, нанесення стабілізуючою фарби, шампуню, виконання масажу, догляд, відновлення, 2-3 кошти для стайлінгу. Попереджати клієнтів чи ні про нововведення, салон краси вирішує в індивідуальному порядку.

Щоб салону краси вижити під час кризи потрібно переглянути список послуг, що надаються і викреслити ті, що не користуються попитом. Справа в тому, що для таких послуг все одно закуповуються матеріали і засоби, вони можуть не використовуватися через низьку популярність послуг і в кінцевому підсумку відправляються у відро для сміття. Під час кризи це непрощенна розкіш, яка може, варто салону краси дуже дорого.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2019_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
15 437 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_867_pp
Безкоштовна доставка. Колір на вибір. Пневматика / гідравліка. Розміри: 50x85x61...
Від 7 879 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
5 висувних ящиків; Металевий каркас; Гумові коліщатка; Власник для фена;...
2 515 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. AA_vm_728
колір на вибір. висота: 200 см; ширина: 75 см; глибина:...
5 025 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber