Організовуючи бізнес, перш за все варто розробити концепцію салону краси. Зокрема необхідно визначитися з переліком послуг, які будуть надаватися закладом, варто продумати наскільки високим буде їх рівень, слід прорахувати необхідну кількість майстрів.
Маркетингові дослідження в сфері надання послуг краси допоможуть знайти відповіді на ці та багато інших питань. Після вивчення статистичних даних, соціальних опитувань цільової аудиторії з легкістю вдається визначити найменування послуг, які будуть затребуваними.
Якщо є така можливість, то при організації салону краси підприємець може дізнатися у конкурентів про чисельність клієнтської аудиторії і затребуваності тих чи інших процедур. Завдяки цій інформації вдасться грамотно організувати свій бізнес, щоб не допустити помилок при складанні переліку послуг та наймі майстрів.
У разі відсутності названої вище інформації можна зробити багато помилок, відкрити дорогу студію в невідповідному район. Тому вивчення всіх аспектів дозволити дізнатися рівень прибутковості населення в тому місці, де планується відкриття студії. Організація салону краси може бути здійснена на одному з наступних трьох рівнів:
1. Економ. Перелік послуг такого закладу складається з манікюру, педикюру, стрижок, зачісок, в рідкісних випадках додаються косметологічні процедури. в закладу такого рівня зазвичай зроблений простий ремонт, а персонал має кваліфікацію середнього рівня. У роботі майстра використовують недорогі інструменти і косметику.
2. Бізнес. Відрізняється якісною обробкою приміщення. Подібні салони краси надають широкий асортимент послуг і косметологічних засобів від іменитих брендів, вартість якої перевищує середню. У салоні краси працюють майстри високого класу, які використовують дороге устаткування.
3. Люкс. Ця категорія закладів характеризується найкращим рівнем сервісу. Оздоблення приміщення в таких салонах краси зазвичай дорога, а косметичні засоби та обладнання належать до елітної серії. Перелік послуг досить великий. Зі зрозумілих причин вартість послуг в таких закладах досить висока.
Салони різного класу мають між собою серйозні відмінності. В закладу класу люкс пропонуються ексклюзивні послуги, категорія престиж найчастіше має досить стандартний набір процедур, а ВІП характеризується індивідуальним підходом для кожного клієнта. Організація кожного з них вимагає великих зусиль.
Бізнесмену-початківцю в області б'юті-індустрії краще почати з організації салону краси економ-класу. Даний стандарт дозволить зрозуміти, чи зуміє підприємець особисто здійснювати управління і отримувати прибуток. Досить часто власники починають з відкриття більш простого закладу, а потім займаються розвитком цілої мережі. Паралельно співробітники студії набираються досвіду, підвищують свою кваліфікацію.
Постійно покращуючи якість послуг, власник заробляє хороші гроші, що дозволяє через час придбати дороге устаткування. Після цього можна почати замислюватися про організацію салону краси класу люкс або престиж. Грамотний маркетинговий підхід для залучення аудиторії - це назвати заклад не салоном, а студією або бутиком.
Кожен підприємець, який почав свій бізнес, підтвердить, що вдале розташування - це 90% успіху. Тому при виборі місця під салон слід враховувати наступне:
1. Наявність конкурентів. Варто дізнатися якщо поблизу закладу з аналогічним переліком послуг, інакше навряд чи вдасться побудувати успішний бізнес.
2. Прохідність людей поблизу. Яка кількість людей щодня проходить повз цього місця.
3. Вхід. Обов'язково повинен бути присутнім вхід з боку вулиці, а не з боку двору.
4. примітним. Грамотна реклама, яка допоможе потенційним клієнтам з легкістю відшукати ваш салон краси.
Варто розуміти, що перед тим, як почати займатися організацією закладу в житловому будинку коштує отримати письмовий дозвіл від всіх мешканців. Подібна процедура буде простіше, ніж відкриття студії краси в торговому центрі. Причини цього можуть бути найрізноманітнішими: висока орендна вартість, середня відвідуваність, високі витрати на рекламу. Додатково до всього варто співвіднести вартість товарів торгового центру з вартістю послугу майбутньої студії. Заклад класу люкс не буде затребувана серед магазинів рівня економ.
Салони краси середнього рівня доречно розміщувати в спальних районах, тому що жителі не зможуть дозволити собі відвідувати дорогі заклади по догляду за собою. Для центру більше підійдуть модні бутики з кваліфікаційними майстрами і великим переліком послуг.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!