ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Салон краси без адміністратора

Салон красоты без администратора Для салону краси адміністратор грає дуже важливу роль, адже за ним закріплюються певні функції і в деяких моментах його просто неможливо замінити.

Кому належить клієнт?

Головний конфлікт в салоні краси пов'язаний із з'ясуванням того чий клієнт - майстри або салону. Якщо клієнти належать майстру, то відповідно необхідність в адміністратора відпадає. Йому не потрібно втручатися в процеси, що проходять між майстрами і клієнтами.

Якщо керуючий салоном краси потребує адміністратора в якості представника салону краси, то без нього не обійтися. Якщо клієнтом володіє майстер, то він легко йде з клієнтом туди, де йому комфортніше. Якщо клієнт належить салону, то майстер не зможе цього зробити, він продовжує працювати в салоні, адже це його заробіток. Завдання адміністратора полягає в тому, щоб клієнти, які приходять в салон ставали постійними. Чому це завдання адміністратора? Все гранично просто - адміністратор не надає жодних послуг, тому він не зацікавлений в тому, щоб забрати базу з собою.

функції адміністратора

  • Адміністратор повинен бути персональним менеджером клієнта. Він відповідає за організацію якісного сервісу, радить фахівця, налаштовує майстра на роботу і створює відповідну атмосферу в закладі;
  • Технічний директор в зміну. Несе відповідальність за працездатність всіх комунікацій, коригує роботу обладнання, наявність необхідних матеріалів. Він за всім стежить і контролює;
  • Ведення звітності, прийом платежів. У салоні обов'язково повинен бути людина, яка відповідає за касу і грошові кошти. В іншому випадку знайдуться люди, які знайдуть застосування вільним грошам;
  • Зустріч і взаємодія з перевіряючими органами;
  • Рішення конфліктних ситуацій з клієнтом. Так як в салоні відсутній третейський суддя, то його функції виконує адміністратор. Якщо рішенням конфлікту ніхто не буде займатися, то це відбитися на лояльності клієнтів;
  • Управління співробітниками в зміні. Колектив салону краси можна порівняти з групою музикантів. Якщо немає диригента, який усіх об'єднує і стимулювати працювати, то в салоні панує хаос;
  • Створювати позитивне враження у клієнта під час і після відвідування салону. Не потрібно забувати про те, що відповідальність за настрій клієнта несе адміністратор. Це основний показник, який допомагає судити про ефективність роботи співробітників. Якщо адміністратор виконує не всі поставлені завдання, то клієнт більше не прийде в салон краси. Крім адміністратора клієнта повернути в салон не кому. Він може обдзвонювати клієнтів, які не приходили в салон, пропонувати їм знижки і пропозиції.

Чи є проблема?

Однозначно можна сказати, що адміністратор виконує складні завдання і не кожному під силу з ними впоратися. Не варто покладатися повністю на досвід або освіту співробітника. Для даної роботи підійде людина, яка має певний внутрішній настрій. Якість роботи адміністратора - це відношення до діяльності.

Проблема полягає не в тому, чи потрібен салону краси адміністратор чи ні. Суть в тому, що в салонах краси працювати велика кількість непрофесійних адміністраторів. Керівник не розуміє, які вимоги до них потрібно пред'являти. У підсумку приймається рішення, що без нього простіше. Тому варто пошукати потрібну людину на цю посаду.

Вчинки багатьох керівників досить передбачувані. Вони орієнтовані на колишні місця роботи, професійний досвід. На підставі цих параметрів приймається рішення, чи готова людина працювати в салоні. Чому використовується такий підхід до підбору співробітників? Керуючий розраховує на те, що отримає готового адміністратора. Він все знає і вміє. Не має потреби його контролювати. Але співробітники, яких не контролюють не досягають високих результатів. Це не означає, що все потрібно контролювати. У салоні краси повинна бути внутрішня система, параметри, згідно з якими працює система. Якщо немає контролю, то система буде працювати, як вийде.

Труднощі в діяльності адміністратора

  • Перехід на бік працівників. Адміністратор виконує функції адвоката, захисника. Він стає представників профспілки. Але це не забезпечує гарантії того, що адміністратор буде відстоювати цілі керівника і інтереси підприємства;
  • Душа компанії. Адміністратор - це центральна фігура салону краси, джерело позитивної атмосфери. Але він також має і зворотну сторону - співробітникам так добре, що ніхто не робить ніяких дій щось зробити. Клієнти прагнуть розбудити майстрів, спробувати щось нове, але співробітники зайняті собою. В результаті клієнти йдуть;
  • Відсутність втручання. Дуже часто адміністратори міркують наступним чином: до майстрів не підуть тому, що вони дивні, мене не слухають, а директор на мене кричить. У підсумку вся робота виконується по скриптам, а сам адміністратор живе в своєму будиночку. Такий співробітник завжди все правильне робить і не робить різких рухів. Але він не може зробити кроку в бік;
  • Дружба з майстрами. Така ситуація загрожує тим, що в салоні краси зникає дисципліна. Кожен співробітник входить в стан іншого, але в стан клієнта ніхто не входить. В результаті заклад перетворюється в приємне місце для проведення часу співробітників. Клієнт, який бажає отримати послугу виявляється зайвим;
  • Надмірна реакція на критика і зауваження;
  • Неправильна реакція на претензії співробітників. Співробітник може бути не правий і намагається впливати на адміністратора, намагаючись переманити його на свою сторону. Недосвідчений адміністратор часто піддається на такі маніпуляції. Адміністратор не здатний конструктивно реагувати на негативну поведінку клієнтів.

Варто пам'ятати про те, що клієнти коштують дорого. Якісне виконання роботи з наявною клієнтською базою дозволить істотно заощадити кошти, трата на маркетинг може бути мінімальною. Задоволені клієнти будуть самі приводити клієнтів, розміщувати інформацію про салон і давати позитивні відгуки.

Рекомендації для адміністраторів салону краси:

  • Інтереси салону краси потрібно ставити вище своїх власних;
  • Необхідно регулярно підвищувати свою ерудицію і компетенцію. Дуже важливо, щоб адміністратор з кожним клієнтом міг спілкуватися на одній хвилі. Для цього потрібно мати широкий кругозір, мову, пам'ять, виховання, освіту. Недостатньо знати послуги та прайс салону краси;
  • Здоровий спосіб життя і правильне розподіл часу відпочинку і праці. Завдяки цьому забезпечується висока працездатність організму;
  • Потрібно вчитися розставляти пріоритети в завданнях. Важливо вміти виділяти їх за значимістю та терміновості;
  • Починати потрібно з найважливіших і термінових завдань;
  • Правильно управляти своїм часом. Існують чітко відпрацьовані алгоритми - скрипти, інструкції, які допомагають адміністратору;
  • Потрібно прагнути бути корисним для керівника, салону краси, фахівця.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Безкоштовна доставка! Колір на вибір; раковина в 2 кольорах. Розміри:...
Від 25 168 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_873_pp
Безкоштовна доставка! Під замовлення. Широка колірна гамма. Гарантія якості.
Від 8 723 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
каркас з металу; 4 висувних пластикових ящика; 2 навісні панелі...
1 500 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_724
розміри: висота - 200 см; ширина - 75 см; глибина...
5 427 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber