ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Сарафанне радіо як метод партизанського маркетингу

Сарафанное радио как метод партизанского маркетинга В наш час Інтернет впливає на вибір споживачами джерел інформації, способів пошуку і придбання широкого діапазону товарів і послуг.

Довіра споживача досить легко втратити. Вони скептично ставляться до традиційних рекламних ходів і маркетинговим прийомам. Досить згадати скільки низькопробної інформації можна помітити в Інтернеті і новинах. У таких випадках приходити на допомогу старе добре сарафанне радіо.

Незважаючи на вік стрімкого розвитку технологій, і Інтернету близько 90% опитаних вірять відгуками свої знайомих і менше 70% стверджують, що довіряють відгуками анонімних споживачів розміщені в Інтернеті.

Рекомендації, які були отримані завдяки сарафанне радіо, мають силу. Порядку 85% користувачів вважають, що контенту створеного реальними користувачами можна довіряти.

Що кажуть про ваш заклад споживачі? Ви використовуєте по максимуму сарафанне радіо?

Завдяки сарафанне радіо людям вдається обмінюватися досвідом. Це найчесніша форма маркетингу, яка будуватиметься на природному бажанні людини ділитися інформацією зі своїми знайомими. Вдається використовувати думка споживача в інтересах бренду. Варто відзначити, що відгук незадоволеного клієнта володіє такою ж силою, як і позитивний.

Сарафанне радіо не вийти підробити або сфабрикувати. Тому це найчесніший маркетинговий метод. Спроби імітації сарафанного радіо шкодять закладу і підривають репутацію салону краси.

Сарафанне радіо, простіше кажучи - це чутки, народні розмови.
Сарафанне радіо може застосовуватися до бізнесу, адже, по суті, це думка клієнта, яке він висловлює людям, які йому довіряють. Це можуть бути друзі, близькі, родичі, колеги. А далі вони немов в естафеті передають отримане думку далі.

Думка може бути поганим і хорошим, виходячи з цього, воно може впливати на рішення людей. Вони можуть прийти в салон краси за якийсь послугою або товаром. Ефект сарафанного радіо прямо залежить від того, що саме говорять люди про вашому салоні краси.
За статистикою найкращими клієнтами є ті, що прийшли за рекомендацією клієнтів. У них більш високий рівень довіри, тому покупку вони роблять набагато легше, частіше і витрачають більше.

Люди взагалі люблять давати поради, адже вони вважають це добрим вчинком, допомогою інших, яка нічого не коштує.

Як запустити сарафанне радіо?

Якщо клієнт залишився задоволений, то це найкраще, що може трапитися з вашим салоном. Тому з високою часткою ймовірності прийде повторно, і якщо хтось із знайомих запитає, де виконувалася стрижка, манікюр, педикюр, він охоче порекомендує і розповість. Але клієнт сам по собі ходити розповідати про те, як йому сподобалося у вашому салоні не буде. Хоча, якби його щось неприємно здивувало, він з високою часткою ймовірності розповість про це якомога більшій кількості своїх знайомих.

Одним з вірним способів запуску сарафанного радіо є створення ВАУ-ефекту.
Щоб клієнт захотів розповісти про ваш бізнес і порекомендувати його іншим, потрібно перевищити його очікування. Створити ВАУ-ефект означає викликати у клієнта почуття приємного і несподіваного сюрпризу. Можна подарувати клієнту подарунок.

З точки зору практичного маркетингу вартість подарунка включається в вартість послуг або товару, який вже купив клієнт. Але подібне рішення не найкраще.
Можна включити в ціну тільки половину вартості подарунка. Інша частина не буде оплачена салоном, а іншими споживачами.

Створювати ВАУ-ефект має сенс не з усіма клієнтами, а тільки з тими, хто залишився, очевидно, задоволений вашими послугами. Якщо клієнт незадоволений, то зробити з нього джерело хорошою реклами не вийти.

Помилки при впровадженні сарафанного радіо

Щоб підвищити привабливість угоди майстра або адміністратори, заздалегідь обіцяють клієнту подарунок, якщо замовлення відбудеться. Це трапляється через бажання отримання швидкого результату. Клієнти автоматично включають подарунок у вартість послуги, і вважає його прийомом або способом накрутити вартість. Ефект вийти зворотним.

Тому подарунок, як частина ВАУ-ефекту, не можна розкривати до здійснення угоди. Це повинен бути сюрприз, який перевищить очікування клієнта і викличе бажання поділитися удачею з оточуючими.

Стимулювання сарафанного радіо

Кращим способом підігрівання ефекту сарафанного радіо є продовження вау-ефекту клієнта на максимально можливий термін після здійснення операції. Це не так складно, як здається. Що потрібно зробити?

- здійснити дзвінок клієнту після покупки послуги чи товару;

- пропозиція безкоштовної послуги;

- надіслати листівку до свята.

Потрібно знайти привід зробити клієнту ще один маленький сюрприз, коли він цього не чекає.
Головне завдання закладу в цьому випадку - це безкорисливість. Клієнту дуже приємного, коли салон краси піклуватися про нього, пам'ятає і не намагається вичавити з нього кошти. Він буде приємно здивований і таким чином, піде друга хвиля сарафанного радіо.

Як застосовувати сарафанне радіо у власних інтересах:

- інформування співробітників про ваші товари, цілі та стратегії;

- залучення співробітників до процесу прийняття рішень в їх обговоренні;

- інформування клієнтів про послуги і товари салону краси;

- потрібно виділяти людей, які охоче діляться власною думкою;

- надання інструментів, які полегшують обмін інформацією;
- відстеження того, як, де і коли відбувається обмін думками.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2005+834_ik
Безкоштовна доставка Під замовлення. Колір шкірозамінника і кераміка на вибір....
Від 17 955 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_834_pp
Безкоштовна доставка! Під замовлення. Колір на вибір. комплектуючі Польща
Від 6 943 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
5 ящиків, 2 тримачі для фена; Матеріал: пластик; Ширина: 32...
0 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
2 панели; 5 режимов яркости; 336 диодов; вращение на 360...
9 206 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber