Підприємствам індустрії краси, які пройшли процедуру добровільної сертифікації привласнюють знак відповідності. Цей знак не що інше, як спосіб візуального інформування споживачів про високу якість послуг, що надаються. Додатково, з метою інформування населення про якість послуг кожен салон краси оцінюють за такими категоріями:
1. Центр краси - це заклад, які надають цілий комплекс послуг, які пов'язані зі створенням образу і стилю. До послуг центрів належать: перукарські послуги, процедури по догляду за шкірою обличчя і тіла, послуги манікюру / педикюру, косметологічні послуги, солярій.
2. Салон краси - це установа, яка надає перукарські послуги на високому рівні з урахуванням індивідуальних запитів і віянь моди, послуги з догляду за шкірою обличчя і тіла, послуги манікюру / педикюру.
3. Салони-перукарні надають обмежений набір послуг.
4. Звичайні перукарні.
Доречно класифікувати салони краси по широті надання косметологічних послуг, адже це найбільш перспективний напрямок в умовах розвитку ринку.
Сегментування установ індустрії краси за цією ознакою дозволяє виділити чотири типи салонів:
1. Салон краси з широким набором естетичних послуг. Такий салон краси полягає в перукарського залу, робочого місця майстра манікюру і педикюру, косметологічного кабінету, кабінету естетичного догляду та макіяжу.
2. Косметологічний центр. Складається з відділення косметології особи, корекції фігури, відділення медичного педикюру, естетичного догляду, консультаційного кабінету, консультаційно-діагностичного відділення та відділення пластичної хірургії.
3. Центри краси і здоров'я. Такий заклад індустрії краси надає перукарня-косметологічні та лікувально-оздоровчі послуги вкомплексе. Центр краси складається з перукарського залу, косметологічного кабінету, кабінету манікюру і педикюру, кабінету корекції фігури, естетичного догляду, процедурної та консультаційного кабінету.
Салон краси такого типу може доповнюватися ресторанами, кафетеріями, фітнес-центрами, басейном.
4. СПА-салон надає медичні та естетичні послуги за допомогою нетрадиційних водних методів.
Перевагою першого типу салону краси є менші інвестиції і поточні операційні витрати. Але варто зазначити, що в цьому сегменті спостерігає підвищений рівень конкуренції. Концентрація виключно на естетичних послуги не надає можливості надавати медичні процедури, які генерують високий прибуток.
Найбільш стійкими є косметичні центри. Для даної ніші характерний менший рівень конкуренції.
Для вирішення складних проблем клієнти більше довіряють спеціалізованим салонам краси. Але організації такого типу вимагають більш вагомих інвестицій.
Для клініки велике значення має репутація, тому успіх буде залежати від кваліфікації співробітників.
В результаті зростання конкуренції поширеним явищем є диверсифікація розвитку салонного бізнесу. Салони краси легко змінюють концепцію, напрямок в залежності від потреб споживачів. У прейскурант впроваджуються нові види та напрямки послуг, які дозволяють максимально задовольняють потреби споживачів, щоб ті не пішли до конкурентів. На жаль, нерідкими є і протилежні ситуації, коли сусідство з сильним конкурентам змушує відмовитися від найбільш витратних процедур. Такі салони залишають, і вдосконалює ті види процедур, які є найбільш затребуваними і вигідними для салону краси.
Щоб залучити в салон краси, який надає естетичні послуги додаткових клієнтів застосовують назву «центр краси». Ця назва зобов'язує надавати медичні послуги кваліфікованими лікарями. В результаті того що очікування і реальність не відповідають, у клієнтів виникає неприйняття закладу.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!