Кожен салон краси обслуговує клієнтів, надаючи їм певні послуги. Саме послуги та обслуговування є нерозривно пов'язаними складовими поняття «Клієнтський сервіс» . Можна сказати, що послуги - це матеріальна частина клієнтського сервісу, а обслуговування - його нематеріальна складова.
Послуги, що надаються салоном, це задекларована діяльність салону, це те, що перераховано в прейскуранті і продається клієнту за гроші. Якщо мова йде про СПА-салоні, то це різні види масажу, обгортання, манікюр, педикюр тощо.
обслуговування - це діяльність персоналу салону по наданню задекларованих послуг. Ця діяльність також оплачується клієнтом. І від того, як здійснюється ця діяльність, яке поведінка персоналу під час здійснення цієї діяльності, залежить успішність бізнесу.
Від того, як спілкується з клієнтом масажист, звертає він увагу на стан клієнта, розповідає йому про користь процедури, про відчуття після процедури, попередив чи про ризики даної процедури, як відповів на всі питання, залежить, чи перетвориться «клієнт» в «постійного клієнта». Тобто саме обслуговування повинно спонукати клієнта до наступного відвідування салону або, припустимо, до покупки засобів домашнього догляду саме в вашому салоні.
Щоб «Клієнтський сервіс» перетворився в «Відмінний клієнтський сервіс» і послуги, і обслуговування теж повинні бути відмінними. А це вимагає системної роботи керівника СПА-салону з управління персоналом на основі «Стандарту сервісного поведінки», своєрідною сервісної конституції вашого підприємства.
Що значить відмінний сервіс для клієнта СПА-салону? Тільки якісна послуга? Ні в якому разі, тому всі салони пропонують майже однаковий набір послуг. Все, чим ваш салон може відрізнятися від інших - це поведінка вашого персоналу, його ставлення до клієнта. Ваші адміністратори і фахівці повинні засвоїти і застосовувати конкретні прийоми поведінки при наданні послуг і відмова від байдужості і байдужості при спілкуванні з клієнтом.
Як оцінити клієнтський сервіс вашого салону? Які критерії такої оцінки?
Оскільки якість клієнтського сервісу повністю залежить від поведінки персоналу салону, то і критерії пов'язані саме з ним. Основою для оцінки є «Стандарт сервісного поведінки», тобто робиться внутрішня і зовнішня оцінка виконання положень цього документа працівниками салону.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!