Дуже багато новачків промахується при виборі концепції салону краси. Причиною промаху є банальне копіювання. Бізнесмени салонного бізнесу просто копіюють прейскурант послуг улюбленого салону, також можна зустріти салони краси, в яких власники в перелік послуг включають тільки полюбилися їм процедури, або ті які стали модними останнім часом.
У першому варіанті, коли відбувається копіювання послуг улюбленого салону, рімейк завжди гірша за оригінал. А це означає, що новий салон не зможе переманити клієнтів салону-еталона в свій. Причина цього досить проста - навіщо щось міняти, якщо і так все влаштовує? Послуги то однакові. Тому клієнти воліють відвідувати той салон, до якого вони вже звикли, їх там знаю і т.п.
Для другого випадку характерним є відкриття салону з вузьким напрямком. Вибір напрямку залежить, звичайно ж, від особистих переваг власниці. Якщо вона часто відвідує солярій, то відповідно вона відкриє щось на зразок студії засмаги. Як правило, власник салону і керує ним. У деяких випадках навіть проводить навчання керівників. Якщо розглядати приклад солярію, то в ньому встановлюють близько 5 камер для отримання засмаги і більше нічого. Надалі власники бізнесу дивуються і дивуються, чому вони завантажені лише на 10%, а решта 90% пустують.
У третьому випадку власники салону краси набувають на недавніх виставках апаратів для косметології найновіше і інноваційне обладнання. Такі апарати, як правило, добре виконують тільки кілька окремих процедур. Вони не можуть впоратися з усією програмою за рішенням будь-якої косметологічної проблеми.
Салон краси потрібно починати створювати з того, які процедури ви будете пропонувати своїм клієнтам. Це база. Варіантів у вас безліч, благо на сьогоднішній день є широкий вибір.
Умовно процедури можна поділити на три групи:
1. До першої групи належать іміджеві послуги: перукарські, манікюр, педикюр, загар, пірсинг, тату і інші.
2. До другої групи належать медичні послуги: корекція недоліків фігури і особи, антицелюлітні програми, омолодження і інші.
3. До третьої групи належать релаксаційні процедури: таласотерапія, СПА, масаж, ароматерапія та інші.
Концепція гарного салону краси полягає не в тому, щоб зосередити свою діяльність на якійсь групі послуг, а правильно їх поєднувати. На цій ідеї повинно будується не тільки створення концепції, а й навчання керівників салону краси.
Нинішні салони виграють в конкурентній боротьбі виключно за рахунок широкого спектру послуг, щоб зайнятий клієнт просто-напросто не бігав по різних салонах, щоб отримати потрібну послугу. Такі салони створюють комфорт для клієнта і для себе, клієнт економить час і виконує всі процедури в одному салоні, а салон краси отримує прибуток. Відкриваючи салон, ви повинні подумати над однією-двома родзинками, які дозволять вашому салону вигідно виділятися на тлі інших. Надалі ця родзинка може стати вашим головним конкурентною перевагою.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!