В даний час слово «акція» можна помітити на все вітринах, прилавках, фасадах, рекламних проспектах. Люди звикли до акцій, знижок, то з іншого боку вони не поспішають в салон краси, щоб придбати якийсь продукт або послугу просто так, без призу. Однак, незважаючи на всілякі акції, далеко не кожен заклад може похвалитися залученням клієнтів і прибутку завдяки їм. Чому так відбувається? І що зробити, щоб проведення акцій не стало черговим способом розтрачання коштів, варто знати деякі правила.
Якщо говорити в цілому, то акції є досить ефективними для закладів б'юті-індустрії. Хороша акція передбачає безпосередній контакт з цільовою аудиторією і залученістю клієнтів. Практично завжди - це персональне спілкування з клієнтом, докладну розмову про послугу, пропозиція якихось дій і отримання винагороди.
Але в дійсності, акції, як і будь-який інший маркетинговий інструмент можуть бути ефективними, або навпаки шкідливими. Непідготовлені, непродумані, спонтанні акції здатні привести до зворотного ефекту - нульового. Це трапляється з кількох причин:
- акція може бути нецікава клієнтам;
- вони можуть чекати більш вигідної пропозиції;
- може статися перемикання з однієї послуги на іншу.
Завжди варто пам'ятати про те, що акції - це не відокремлені заходи, тому їх варто розглядати в комплексі з іншими маркетинговими і рекламними активностями салону.
Навіть найуспішніша акція для салону краси може привести до різкого зниження записи. Причин цього досить багато. Починаючи від вже зазначених причин і закінчуючи невдоволенням якості пропонованих послуг і продукції. Може спостерігати зворотна ситуація - виникне несподіване збільшення попиту на пропоновані послуги і товари, і доведеться відмовляти клієнтам. Результатом не спланованого і непродуманого підходу стане різкий зліт, падіння і т.д.
Грамотно сплановані і добре реалізовані акції дадуть бажаний ефект у вигляді збільшення клієнт потоку, середнього чека, просування послуг.
Перед розробкою акції варто пам'ятати, що хороша акція ґрунтується на знанні і розумінні клієнтів. Варто відзначити, що загальні рекомендації по сегментації не допоможуть, і вони не будуть прийматися до уваги.
Успішні ідеї акцій варто шукати в клієнтах, виходячи з розуміння їх потреб, бажань, а також реалій життя.
Також варто знайти контекст для залучення клієнтів салону краси. Необхідно не просто повідомити клієнту про щось, а залучити його до процесу взаємодії. Зараз такі акції активно проводяться в соціальних мережах. Варто надіслати фото, змінити образ, написати історію, запросити друзів і т.п.
варіанти акцій
Тест Драйв
Це спосіб тестування послуги або продукту. Наприклад, якщо у вашому салоні краси відмовляються послуги з корекції фігури, то можна в якості акції запропонувати клієнту безкоштовну часткову процедуру. Припустимо, майстер виконав маніпуляції на одному стегні, потім підвів жінку до дзеркала і продемонстрував відміну одного стегна і іншого. Працює це досить добре.
семплінг
Це безкоштовна роздача зразків продукту. Найчастіше, це кошти для домашнього догляду. Необхідно пам'ятати про те, що давши клієнту, пробник ви не будете стимулювати продаж цієї продукції. В даному випадку - це приємна дрібниця. Завдання салону краси в такому випадку, щоб клієнт спробував догляд, а потім - придбав його. Тому роздача матеріалу завжди повинна супроводжуватися консультацією майстра.
Роздача листівок
Багато хто відмовляється від цього способу рекламування, не вірячи в те, що вони можуть бути ефективними. Але такий здавалося б банальний інструмент при правильному використанні може працювати. Неефективним він може стати в результаті непродуманості, поганий реалізованості і не відповідно типу бізнесу. Щоб листівка не відправили в найближчу урну стоїть на ній вказувати не те, що вашому салону виповнилося скільки-то років, а ті проблеми, які хвилюють людей. Варто вказати про якусь проблему, наприклад, випадання волосся і рішення її, яке пропонує ваш заклад.
Варіанти акція в салоні краси:
- консультування покупців;
- подарунок за покупку послуги або товару;
- щасливі години;
- додаткова послуга;
- шоу-програми.
В яких випадках можуть проводитися акції?
- при відкритті салону краси;
- для залучення аудиторії в новий салон;
- просування нових послуг;
- збільшення продажів в сезон;
- підтримка продажів в період сезонного спаду;
- розпродаж залишків продукції;
- підтримка продажів після свят;
- при майбутньому підвищенні цін.
Щоб привабити відвідувачів необхідно ретельно планувати акції та рекламні кампанії. Маркетинговий план повинен бути реалістичним, а пропоновані привілеї та бонуси - актуальними і затребуваними. Наприклад, влітку клієнтам можна дарувати безкоштовну зволожуючу маску для волосся на додаток до стрижки.
Багато салонів краси та перукарні пропонують знижки до дня народження, які є актуальними протягом декількох днів, починаючи з дня свята. Подібна акція не може використовуватися для залучення нових відвідувачів, адже будь-яка людина прагне привести себе в порядок перед святковою подією. Він і без того з високою часткою ймовірності відвідає салон краси, але гарантії того, що із звичайної відвідувача він перетворитися в постійного немає.
Якщо ж клієнт є постійним, то буде мудро запропонувати йому бонус до дня народження. Людина, яка добре виглядає на святі - найкраща реклама салону краси. Додатково до всього задоволений іменинник, який одержує компліменти обов'язково повідомить, в якому б'юті-закладі його так змінили.
Не варто працювати собі в збиток і надавати відвідувачам повністю безкоштовні процедури. Щоб залучити клієнтів в салон краси варто застосовувати наступні маркетингові прийоми:
- акція «Приведи подругу». Дана знижка буде поширюватися на тих жінок, які прийшли в заклад в компанії своєї подруги;
- акція «Фото на пам'ять». Надається клієнтам, які дали згоду на фото до і після процедури, а також дозвіл на публікацію знімка в соціальних мережах і портфоліо майстра;
- акція «Комплекс процедур за зниженою ціною». За рахунок цього вдається розширити середній чек. Наприклад, постійна клієнта користується послугами лише перукаря. Їй можна запропонувати зробити індивідуальну знижку на манікюр і педикюр.
Акції і дисконт повинні поширюватися винятково на послуги, що користуються постійним попитом. Наприклад, манікюр, стрижку, фарбування волосся, корекцію брів виконують не рідше ніж раз на місяць, а запропонувавши знижку на татуаж або лазерну епіляцію, ви ризикуєте довго не побачити клієнта.
Будь-яка рекламна акція повинна бути спрямована на цільову групу споживачів. Наприклад, якщо це салон краси елітного рівня і його власник вирішив сильно знизити ціни на послуги, то ними можуть скористатися відвідувачі, які ніколи не стануть постійними клієнтами.
Не варто копіювати рекламні пропозиції клієнтів. Щоб домогтися успіху, перш ніж, вибрати способи залучення людей в салон краси варто визначити, хто є цільовою аудиторією.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!