Предметом численних наукових досліджень є забезпечення комфортних умов для клієнта. Великі світові бренди, такі як Wella провели опитування, які дозволяють оцінити зміни стану жінки і її відчуття в тих чи інших ситуаціях.
Як показує практика, відчуття жінки під час процедури зазнають коливання в процесі очікування, спочатку взаємодії з майстром, обговорення з ним послуг, під час виконання процедури, аж до відходу з салону краси. Кваліфікований персонал повинен вміти управляти цими станами.
Дуже важливо зуміти створити салон краси гарного настрою.
Якщо ви впораєтеся з цим завданням, то приплив клієнтів буде вам гарантований. Ваш салон краси рекомендуватимуть, що є найбільш ефективним видом реклами. Стандартизація не повинна бути зведена до набору типових штампів і однакових чергових фраз, які вимовляють співробітники. Якщо салон краси орієнтується на постійних клієнтів, то постійний клієнт швидко зможе вловити фальш і одноманітність. Базовий регламент повинен дотримуватися неухильно.
Клієнт повинен відчувати так, ніби підсумовує умовний договір про взаємну співпрацю з майстром, який його обслуговує. Простим прикладом є фарбування волосся. Чи можна погодитися з вибором відтінку для фарбування волосся, який вибрав клієнт? Можна, можливо. З точки зору перукарських послуг це буде професійно, але це вкрай непрофесійно з точки зору поведінкової психології. Краще запропонувати клієнту на вибір кілька відтінків.
Було б не погано, якби в салоні краси була комп'ютерна програма, що дозволяє подивитися на екрані, як змінитися обличчя в залежності від зачіски і кольору волосся.
Клієнту важливо розуміти, як діють пропоновані йому послуги і товари. Як діє фарба на волосся, чи потрібен спеціальний догляд за фарбованим волоссям? Процедура миття голови може стати справжнім випробуванням для клієнта, якщо він має підвищену чутливість до гарячої води або дотиків до шкіри голови.
Майстер повинен розуміти, що ці моменти потрібно з'ясовувати не в процесі роботи, а попередньо, шляхом консультування. Якщо це процедура, яка супроводжується больовими відчуттями, то клієнт повинен розуміти, заради чого він буде терпіти всі ці муки. Також клієнт повинен знати тривалість процедури і больовий поріг, який йому варто витерпіти.
Комфортна і довірча атмосфера між майстром і клієнтом набагато полегшать роботу майстра. Таким чином підвищитися якість послуг, що надаються. А клієнт захоче повертатися знову і знову.
На жаль, не завжди вдається контролювати роботу співробітників безпосередньо. Процедура завершена? Клієнт розплатився? Здавалося б, все в порядку. Звичайно, ви можете опитувати кожного клієнта з приводу відчуттів, які він відчуває. Гарною підмогою стане методика «контрольної закупівлі». Попросіть знайомих скористатися деякими послугами вашого салону краси, а після надання послуги запропонуйте йому заповнити оціночну анкету. Така процедура дозволить вчасно усунути причини перешкоджають поверненню клієнта в салон краси.
Якщо помилка майстра може бути кваліфікована як типова, тоді вона повинна стати предметом групового обговорення і внесення коректив до посадових інструкцій.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!