Система правил поведінки співробітників салону краси охоплює максимальну кількість ситуацій, які можуть виникнути під час роботи. Завдяки цій системі правил значно полегшується робота персоналу, нормалізується атмосфера. Безумовно, неможливо написати цю систему з чистого аркуша, адже вона складається протягом багатьох років.
Насамперед хочеться згадати метаправіла, тобто загальні правила, на яких будуватиметься робота салону краси:
1. Виконуйте більше, ніж від вас очікують.
2. При виникненні конфліктної ситуації керуватися потрібно не емоціями, а стандартними процедурами і приписами.
3. Намагайтеся максимально оптимізувати і спростити всі процеси, але при цьому не повинно страждати якість.
4. Першим обов'язком має стати захист інтересів салону краси.
5. Полегшувати роботу своїх колег по салону потрібно не на шкоду собі і своїх обов'язків.
Далі слідують конкретні психологічні та поведінкові правила, яких повинен дотримуватися персонал.
1. Якщо клієнт, який знаходитися поблизу ресепшена не звертає вас увагу, ви все одно повинні з ним привітатися.
2. Стиль і тон спілкування з клієнтами повинен бути гранично ввічливим і коректним.
3. Мова співробітників салону краси повинна бути грамотною, правильною і виразної. Не варто вживати складні терміни без пояснення.
4. Забороняється спілкуватися з іншими співробітниками під час роботи.
5. На території салону забороняється курити.
6. Під час роботи з клієнтом майстер не повинен відволікатися на телефонні дзвінки по мобільному та міському телефону.
Клієнт під час перебування в салоні краси повинен відчувати себе центром уваги. І це повинно тривати з моменту входу в салон і до моменту виходу з нього.
Безумовно, не всі психологічні аспекти можуть бути покладені в стандарти. Ці психологічні аспекти можуть бути частиною особистості майстра, його системи сприйняття світу, емпатії, вміння знаходити спільну мову. Але все ж потрібна акуратна і правильна коригування поведінки.
Проведення опитувань серед клієнтів дозволяє виявити основні моменти, які викликають роздратування:
- співробітники салону краси, які товпляться біля входу в салон краси з сигаретами в руках;
- розпитав про роботу і особисте життя. Продовжувати розмову на задану тему можна тільки в тому випадку якщо клієнт виявляється бажання розвинути цю тему;
- засудження і обговорення роботи попереднього перукаря;
- обговорення виробничих питань з іншими майстрами;
- неохайний зовнішній вигляд майстра і обладнання;
- обговорення інших клієнтів. Після цього у клієнта виникає думка, що після того як він покине салон краси, темою для обговорення стане він;
- фрази типу «Повинно бути це занадто дорога процедура для вас".
Хороший адміністратор регулярно проводить збори співробітників салону. Під час цих зборів кожен співробітник висловлює свою думку щодо тієї чи іншої ситуації.
За рахунок гнучкої взаємодії адміністрації і персоналу досягається згуртованість колективу, що в свою чергу є основою атмосфери салону краси.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!