ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Типові помилки при розробці системи мотивації працівників сфери краси

Типові помилки при розробці системи мотивації працівників сфери краси

Типичные ошибки при разработке системы мотивации работников сферы красоты На думку багатьох людей, основою будь-якої системи мотивації є розрахунок заробітної плати і премії за підсумками місяця. Але це далеко не так. Основою всього є формування бізнес-процесів і фінансової моделі закладу. Саме ця інформація і цифри є основою для підрахунку необхідного обсягу праці та планованих результатів. Тільки потім можна говорити про систему оплати праці, яка визначає вартість вирішення конкретних завдань.

Далі будуть детально розглянуті помилки, які часто допускаються при розробці системи мотивації співробітників.

Помилка №1 «Неправильний розрахунок собівартості»

Типовим прикладом є салон краси преміум-класу, рівень заробітної плати рівня салону середнього класу. Робота по залученню спрямована на забезпечених клієнтів, але вони залишають салон краси, оскільки якість роботи перукаря, адміністратора і інших майстрів не відповідає заданим рівнем. Або навпаки, власник салону краси бажає бачити в рядах співробітників хорошого стиліста, але той вважає роботу в такому закладі безперспективною. Рівень персоналу повинен бути трохи вище рівня самого закладу. Це означає, що в салоні краси клієнт повинен отримати трохи більше, ніж очікує.

Необхідно закладати обсяг завдань і орієнтований обсяг заробітної плати. Відповідно до методів розрахунку фонду оплати праці потрібно скласти всі окладні і процентні або годинні складові і помножити на кількість місяців. Такий варіант на початковому етапі непоганий, але далі він не буде ефективний. Гроші платяться за результат, тому потрібно обчислити ціну результату. Інакше, яку суму може отримати співробітник, надавши послуги і здійснивши продаж додаткових послуг.

Помилка №2 «Додаткові продажу за допомогою співробітників»

Досить рідко співробітники за власною ініціативою будуть брати на себе більше відповідальності, ніж належить, здійснювати додаткові продажу та інші маніпуляції. Більшість співробітників здійснює всі за стандартами посадової інструкції. Мало хто співробітники захочуть вийти в вихідний, навіть за умови отримання додаткової оплати. Власник салону краси зацікавлений в тому, щоб бізнес розвивався, а клієнти залишалися. Розробка коректної системи мотивації дозволить досягнення збігу інтересів співробітників і власника. Для персоналу можлива прив'язка системи оплати до досягається показниками салону.

Необхідно знати, скільки коштує кожна обов'язок, який результат кожної виконаної роботи. У скільки обходитися обслуговування одного клієнта? Скільки клієнтів вдається обслужити за день з урахуванням невеликої, середньої і бажаної завантаженості? Чи дозволить такий обсяг запропонувати заробітну плату, яка буде відповідати середнім показникам по ринку?

Помилка №3 «Відсутність стандартів роботи»

Ретельно прописаний стандарт роботи перетворить салон краси в безперебійно функціонуючий організм. Це масштабна робота. З її допомогою вдасться систематизувати і стандартизувати всі внутрішні бізнес-процеси. Для свого закладу можна написати інструкцію, щоб кожен співробітник зрозумів, що він повинен робити і що отримає, якщо буде слідувати інструкціям. Чим докладніше будуть описані інструкції, тим ретельніше буде побудована робота закладу. Це вдасться перетворити до конкурентна перевага і звести до мінімуму ймовірність конфліктів.

Помилка №4 «Відсутність участі керівника»

Керівник - це від людей, від якого залежить ефективність системи мотивації. Він мотивує співробітників власним прикладом, ставленням до роботи, тому байдужість керівника підриває систему мотивації.

Помилка №5 «Відсутність оцінки лояльності співробітників»

Відданий співробітник є мрією кожного керівника салону краси. Якщо перед розробкою системи мотивації відсутнє уявлення про існуючий рівень лояльності персоналу до компанії. Рівень лояльності повинен стати основою системи мотивації, щоб його вдалося постійно перевищувати. Якщо співробітники не люблять свою роботу і салон краси, то потрібен дещо інший підхід до розробки системи мотивації.

Помилка №6 «Використання чужої системи мотивації»

На думку багатьох керівників, немає сенсу морочитися, досить взяти чужу систему мотивації, скопіювати її та використовувати для свого підприємства. Результат подібних дій буде невтішним.

Помилка №7 «Хаотична система мотивації»

Система мотивації повинна бути системною. Все повинно бути впорядковане, чітко, зрозуміло для всіх, кому доводиться з нею стикатися. Але важливіше те, що вона повинна мотивувати співробітників діяти.

Помилка №8 «Відсутність стратегії мотивації»

Найчастіше керівники розробляють систему мотивації для вирішення набольших проблем. При такому підході втрачається стратегічний характер системи мотивації. Вона повинна бути актуальна протягом тривалого часу. У неї можна з часом вносити зміни, але не повинно бути кардинальної перебудови, інакше керівник буде займатися нескінченним рішенням проблем системи мотивації.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2019/1_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
19 404 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_872_gp
Безкоштовна доставка. Під замовлення. Колір на вибір. Розмір: 66 *...
Від 15 498 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
каркас з металу; 4 висувних пластикових ящика; 2 навісні панелі...
1 500 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber