ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Тонкощі оренди робочого місця в салоні краси

Тонкости аренды рабочего места в салоне красоты Послуги манікюру, педикюру і масажу є найпопулярнішими в індустрії краси. Попит народжує пропозицію. Прагнення жінок виглядати доглянуто викликає зростання кількості майстрів. Одні вважають за краще працювати вдома, в той час, як інші - в салонах. Існує також варіант оренди робочого місця в салоні краси. Це особливо актуально для тих майстрів, які бажають розпочати свою справу, але не мають можливості відкрити свій заклад.

Не секрет, що початківці майстри воліють працювати на дому. Такий варіант, на їхню думку, є найбільш зручним з кількох причин. По-перше, майстер є начальником самому собі, тому можна самостійно планувати свій робочий день. По-друге не потрібно витрачати гроші на оренду приміщення і транспорт. Це здається ідеальним варіантом, але в дійсності подібний спосіб ведення має недоліки. Кожен майстер, який прийме рішення надавати на дому послуги, зіткнеться з необхідністю обладнати робоче місце. Добре, коли розмір квартири дозволяє обладнати невеликий кабінет, але якщо немає такої можливості, то це погано. У домашній обстановці важливо забезпечити для клієнта комфортні умови. Приймати клієнтів на кухні або в залі не здається доречним. Доведеться також закупити обладнання - крісла, столи, стерилізатори, інструменти, що обійдеться недешево. Витрати - це тільки половина біди. Набагато важливіше як на таку діяльність відреагують домочадці. Їм, швидше за все не сподобається постійна присутність в будинку сторонніх людей.

Існує ще одна небезпека, яка не береться до уваги. Клієнт - це чужа людина, сторонній, тому складно дізнатися наскільки він порядний. Отже, доведеться постійно наглядати за майном і цінними речами.

Також не можна відзначити питання здоров'я. Дуже багато людей халатно ставляться до власного і чужого здоров'я, тому немає гарантії, що клієнтка НЕ буде хвора на грип і не принесе інфекцію в ваш будинок і не заразить всю сім'ю.

Ще одним недоліком є те, що нігтьова пил, яка утворюється в процесі манікюру, розлітається по всій квартирі. Її частинки можуть залишатися в повітрі, що негативно позначається на стані дихальної системи. Тому доведеться обзавестися витяжкою. При її відсутності, після кожного клієнта доведеться проводити генеральне прибирання. Ще одним істотним мінусом стане той факт, що домашній бізнес суттєво зменшить потік клієнтів, а власна база буде напрацьовуватиметься тривалий час. Після зважування всіх «за» і «проти» можна буде вибрати інший варіант - оренду місця в салоні краси.

Практика демонструє, що зручний і вигідний спосіб обслуговування клієнтів - це оренда робочого місця в салоні краси.

В такому випадку індивідуальний майстер укладає з власником салону або його представником договір оренди робочого місця.

Оренда робочого місця здійснюється на тих же умовах, незалежно від того ким є фахівець. На відміну від майстрів нігтьового сервісу, косметолога потрібна наявність більш дорогого професійного обладнання.

Керуючому варто розуміти, що під робочим місцем мається на увазі не тільки орендована площа. Якщо робоче місце орендує косметолог, то воно повинно бути обладнане відповідним чином, щоб воно повинно бути оснащено відповідним чином. Це дозволить працівнику проводити процедури, які відповідають його спеціальності.

Перед тим, як оренда робочого місця в салоні краси вступить в силу потрібно перевірити всі наявне обладнання і зафіксувати, в якому стані вона перебуває. Косметолог зобов'язаний особисто оцінити стан обладнання і підтвердити це своїм підписом. Щоб у сторін не було питань щодо техніки, то в договорі слід описати всі нюанси, які стосуються експлуатації та відповідальності за пошкодження.

Переваги оренди робочого місця в салоні краси:

  • Вільний графік майстра;
  • Самостійний вибір косметичної лінії;
  • Можливість розширення клієнтської бази за рахунок випадкових відвідувачів;
  • Гнучка система розцінок для різних клієнтів;
  • Реклама за рахунок салону краси.

Правила розірвання договору оренда робочого місця в салоні краси

Хвилюючим питанням є питання про те, що директор салону краси може розірвати договір оренди робочого місця в разі претензій до орендаря.

Існує кілька умов, при яких може припинений договір оренди в суді за заявою орендодавця:

  • Майстер серйозно і неодноразово порушував прописані в договорі правила поводження;
  • Пошкодження майна;
  • Порушення плати за оренди у встановлений термін більше двох разів поспіль;
  • Порушення умов договору щодо зобов'язань з капітального ремонту.

Якщо в договорі конкретний термін ремонту не вказується, то в силу вступають інші правові акти, в яких мова йде про проведення капітального ремонту.

Сторони можуть внести в договір умови, які дозволяють достроково припинити відносини оренди.

Орендодавець також має пам'ятати, що оренда може бути припинена після того, як працівник отримає письмове попередження про невиконання обов'язки в термін з якихось причин.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2017_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
16 716 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_874_gp
Безкоштовна доставка! Під замовлення. Широка колірна гамма. Висока якість виготовлення....
Від 13 094 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
каркас з металу; 4 висувних пластикових ящика; 2 навісні панелі...
1 500 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_724
розміри: висота - 200 см; ширина - 75 см; глибина...
5 373 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber