ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Три варіанти фінансових кризи в салоні краси пов'язаних з падінням прибутку

Три варіанти фінансових кризи в салоні краси пов'язаних з падінням прибутку

Три варианта финансовых кризиса в салоне красоты связанных с падением прибыли Наведені в даній статті види фінансових криз поділяються умовно, існують також прикордонні стани. Наведена в статті класифікація дозволяє оцінити можливі несприятливі для салонної діяльності сценарії і відшукати правильні рішення в ситуації, що склалася.

Про стан глибокої кризи можна говорити, коли прибуток салону краси дорівнює 0% або навіть нижче, зі збільшенням терміну окупності більше ніж в два рази.

Дуже часто можна зіштовхнути з ситуацією, коли з боку діяльність салону здається успішною - оборот становить 1/5 від капітальних вкладень, салон має велику кількість відвідувачів щодня, в салоні працюють майстри своєї справи і отримують хорошу зарплату. Але незважаючи на зовні ідеальну картинку, салон не отримує прибуток. Інвестори починають нервувати, адже термін окупності підприємства ще більше затягується. У разі якщо салону на другому році своєї діяльності доводиться залучати кошти з боку, щоб покрити збитки, тоді сенс у подальшому існуванні такого підприємства пропадає.

Чим же викликаний глибока фінансова криза в салоні краси або будь-якому іншому підприємстві індустрії краси? Не існує якогось одного певного фактора, який є причиною фінансової кризи підприємств б'юті-індустрії. Сприяють розвитку глибокої кризи на підприємстві наступні фактори:
- невірно складений бізнес-план підприємства;
- відсутність знань і навичок у веденні обліку і контролю фінансової та господарської діяльності підприємства;
- відсутність знань і навичок для залучення більшої кількості відвідувачів;
- невміння створювати попит на послуги, які надає підприємство.

Крім глибокої кризи також існує середнє по тяжкості кризовий стан підприємство. Для такого кризового стан характерним є прибутковість нижче 20% і збільшення окупності підприємства менш ніж в два рази. Для такого варіанту розвитку подій характерна висока рентабельність певних процедур, які надає салон краси, а також спостерігається неповна завантаженість робочих потужностей салону або ж низька затребуваність один салонних процедур. Таким чином, термін окупності підприємства все більше віддаляється.

Найчастіше кризи середньої тяжкості наступають через низьку завантаженість виробничих потужностей. У салоні краси може бути нераціональне використання необладнаному площі підприємства або ж обладнана площа може простоювати. До низьку завантаженість потужностей можна віднести не тільки обладнання, приміщення, а також персонал підприємства, як би дивно це не звучало. Дуже часто можна спостерігати картину нераціональної завантаженості працівників - у одних фахівців в день може бути до десяти клієнтів, а у інших - один-два. Ефективність праці буде вище у тих фахівців, у яких кількість клієнтів в день більше.

Вас повинно бути цікавить, чому в салоні краси може простоювати площа? Причини простоювання площі бувають найрізноманітніші:
- відсутність фахівця, який має спеціальні навички і знання для здійснення тієї чи іншої процедури;
- затримка в отриманні необхідної дозвільної документації;
- труднощі з підключенням обладнання та інші.

Причиною кризи салону краси може стати тінізація салонних послуг. В даному випадку під тінізацією увазі переманювання майстром клієнтів додому або ж обслуговування в салоні «своїх» клієнтів, з яких гроші не надходять в касу салону. У таких випадках майстер використовує витратний матеріал, витрачає свій робочий час, а листи записи на процедури в салон продовжують пустувати.

Ще одним варіантом фінансової кризи для салону краси є період стагнації. Такий вид кризи характерний для вже «зрілих» салонів краси, вік яких становить від двох до п'яти років (залежно від класу салону), такі салони вже окупилися, а їх прибуток тримається на рівні 20% або вище.

Період стагнації (застою) характерний для підприємств, які перебувають на стадії «зрілості» або «занепаду». Таке підприємство вже давно окупилося, всі робочі процеси відбуваються за інерцією. Керівництво такого підприємства поступово здійснює менший контроль над доходами салону, що загрожує неприємними наслідками і падінням прибутку.
В такому випадку в першу чергу потрібно намагатися збільшити не темпи зростання прибутку, як багато хто думає, а постаратися підтримувати підприємство на досягнутому рівні. У період стагнації на підприємстві може відбуватися поступово зниження доходів або ж можуть збільшитися витрати, в будь-якому випадку це загрожує поступовим падінням прибутковості. Найнебезпечнішим в цьому випадку є саме поступове зниження прибутковості, яке відразу не так помітно і яким керівництво спочатку може не надати значення. Дуже часто керівництво може відреагувати на такі наслідки занадто пізно.

Коли ви аналізуєте стан підприємства, варто розглядати статистичну інформацію за рік роботи салону. Це дозволить охопити сезонні зміни попиту, які характерні для салонного бізнесу. Також під час аналізу стану підприємства не варто забувати про його віці. Для перших шести місяців у підприємства може бути показник прибуток на рівні 0% або нижче, але якщо підприємство існує довше, то такий рівень показників прибутковості свідчить про глибоку фінансову кризу.

Для салону краси, який перебуває на стадії «зрілості» причиною падіння прибутковості може стати крадіжка на підприємстві. Така проблема часто зустрічається в салонах з уже усталеним колективом, де кожен працівник знає з ким і які афери можна провернути, а кого варто побоюватися. Всі співробітники такого салону відмінно знають, хто, як працює, хто за що відповідає, що де знаходиться і як усім цим скористатися. Проблема тут криється в тому, що в усталеному колективі співробітники, які здійснюють контроль за іншими, вже звикли до колективу, у них сформувалися довірчі відносини, в результаті чого пильність і увагу значно знижується.

До факторів, які сприяють стагнації, належать:
- безініціативність;
- відсутність на підприємстві ефективної мотиваційної системи персоналу;
- старість бренду.

Дуже важливо пам'ятати, що різні підприємства б'юті-індустрії мають свої індивідуальні особливості, свій вік, які важливо брати до уваги, щоб провести повноцінний аналіз діяльності. Не варто забувати, що для кожного підприємства повинні бути свої шляхи підвищення прибутковості підприємства.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber