Коли заходить мова про підготовку успішної акції для клієнтів салону краси варто, перш за все, зрозуміти, що означає «успішна акція».
Грамотної підхід дозволяє домогтися високої ефективності подібних заходів. Акція може вважатися успішною, якщо вона забезпечує безпосереднє спілкування з потенційними клієнтами, приверне їх і буде сприяти активності.
Добре, якщо захід безпосередньо пов'язано з контактом з відвідувачем, розмовою про процедуру, можливістю випробувати послуги.
Чому акції в салоні краси не завжди ефективні?
Чимало акцій в салонах краси для залучення клієнтів є провальними і навіть шкодять бізнесу. Це можуть бути короткочасні, неякісно сплановані, спонтанні заходи. Очевидно, що подібні промахи є неприпустимими.
Причини, за якими рекламні акції виявляються невдалими:
- Керівництво не має уявлення про власних клієнтів і надає їм непривабливий бонус. Для репутації салону краси класу люкс небезпечно дарувати косметичні засоби з мас-маркету;
- Люди прагнуть отримати більш істотну вигоду. Ні для кого не секрет, що багато клієнтів торгових центрів при напередодні свят запитують розпродажах, адже хочеться отримати товар за зниженою вартістю. Подібна картина спостерігається в салонах краси. Більшість відвідувачів звикло купувати повний курс процедур зі знижкою, тому зниження ціни вже не здається привабливим;
- Акція змушує відвідувачів відмовлятися від звичної процедури і вибирати іншу. Підсумкове число обслужених людей і проданих послуг не змінюється і дохід не збільшується;
- Акція повністю задовольняє потреби людей в інший послузі або товарі, тому знижуються наступні продажі. При зниженні ціни на якусь послугу, клієнти у яких були сумніви, вирішуватися на неї, тому відзначатиметься сплеск пропозиції. Після закінчення акції продажі знижуються, адже процедура може не вимагати регулярного повторення. Тому не варто робити знижку на процедури, які дають тривалий результат, адже акція виявиться провальною;
- Відвідувачі незадоволені рівнем послуг, що надаються. Очевидно, що не варто очікувати зростання доходів після акції при просуванні товарів, послуг низької якості;
- Захід був неякісно організовано. Відвідувачі могли просто не побачити власної вигоди, бонусів, не зрозуміли складну систему знижок;
- Акція виявилася настільки привабливою для клієнтів, що привела більше клієнтів, ніж передбачалося, тому салон не зміг впоратися з напливом клієнтів, що змусило відмовити деяким з них. Таке трапляється і це негативно позначається на постійних і нових клієнтів.
Яка акція може вважатися ефективною?
Успіх акції визначається її можливістю в залученні клієнтів в салон краси і підвищенням їх лояльності.
Кращі акції салонів формують уявлення про переваги наданої послуги, пробуджують інтерес до обговорення і записи на таку процедуру. Клієнт повинен розуміти, що послуга або товар є серйозним бонусом. Це повинна бути хороша знижка або безкоштовна процедура.
Всі акції салону краси є різновидами маркетингових інструментів. Вони можуть бути корисними і шкідливими для салону краси. Недостатньо організовані або непідготовлені акції приводять до негативних наслідків.
Головне правило акції полягає в повному зануренні в маркетингову та рекламну життя закладу. Вона не може бути спонтанною.
Ситуації, коли слід проводити акцію в салоні краси:
- Відкриття закладу;
- Необхідність залучення нових клієнтів;
- Поява нової послуги чи товару;
- Необхідність позиціонування наявних послуг;
- Поява цікавих і спеціальних пропозицій;
- Збільшення сезонних продажів;
- Активізація роботи в період спаду;
- Підготовка до сезону;
- Збільшення цін.
Як починати підготовку акції?
Акції в салонах краси супроводжуються різким підйомом і подальшим падінням. Будь-який захід потребує ретельної підготовки та планування. Недостатньо взяти і вручити в якості подарунка клієнту пробники, які пропонує дистриб'ютор.
Акція не повинна зміщати сферу інтересів з однієї послуги на іншу. Не варто замінювати лімфодренажний і антицелюлітний масаж на мезотерапію. Мета акції по залученню уваги клієнтів не може бути простою обіцянкою швидкого вирішення старої проблеми. Рекламні акції салонів краси будуть ефективними лише тоді, коли будуть забезпечувати комплексний підхід до вирішення проблеми. Завданням ставати не перемикання клієнтів на новий апарат, а акцентування уваги на сучасних методиках, без втрати інтересу до старих.
Необхідно орієнтуватися на клієнта, а не власні переваги. Акція - це приклад уважного ставлення до потреб споживача. Варто акцентувати увагу на клієнтах, а не власні пристрасті. Якщо майстер салону дуже талановитий, не потрібно на кожному кроці сурмити про це, адже клієнтові це може бути нецікаво.
Не варто інформувати клієнта про нові послуги, їх слід постаратися залучити в життя салону краси. Головна мета прив'язки полягає в емоційної прихильності до салону краси.
Акції, які привернуть увагу клієнтів
- Тестування. Щоб клієнт міг переконатися в результативності запропонованої процедури. Клієнтка, яка зробила тестову процедуру по корекції фігури у фахівця, може з легкістю порівняти стан шкіри з тим, що було до процедури. Такий тест буде стимулювати клієнта продовжити розпочате;
- Семплінг. Акція може надавати безкоштовні зразки того чи іншого продукту. Великою популярністю користуються засоби, які використовуються для домашнього догляду. Пробники, які розміщені на стійці адміністратора приємний бонус, але він не стимулює продажі;
- Спеціальні пропозиції. Варто подбати про клієнтів напередодні підвищення цін на послуги. Необхідно запропонувати покупку абонемента на кілька місяців з отриманням подарунка у вигляді експрес-процедури;
- Розіграші. Правильний підхід до проведення конкурсу або розіграшу потрібен для кожного салону, який піклуватися про свій імідж.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!