Заклади б'юті-індустрії діляться на відкриті і закриті. До відкритих належать велика частина підприємств, які характеризуються доступністю послуг. Заклади закритого типу надають послуги строго обмеженому колу клієнтів.
Класифікація закритих салонів краси
1. Виходячи з методу формування клієнтської бази, виділяють наступні типи підприємств:
- абсолютні. Це підприємства мають обмежену клієнтську базу без можливостей її розширення. Зазвичай такі салони належать великим корпораціям. Їх кількість сягає 5% від загального числа закладів;
- поповнюються. Це найбільш поширений вид, який має чітку схему і методи залучення нових клієнтів. Важливою умовою ставати внесення первинного внеску при вступі. Членом клубу може стати тільки за рекомендацією одного з клієнтів.
2. По фінансовій системі роботи виділяють наступні типи питань:
- фактична оплата. Це стандартна схема оплати, тому не підходить для закритих закладів.
- авансова система (передоплата). Для закладів закритого типу це найбільш вдала схема оплати, адже забезпечується регулярне надходження фінансових коштів.
Виділяють два види передоплати: перехідний внесок і згорає внесок.
Перехідний внесок - це коли залишок попереднього платежу переходить на наступний місяць. Недолік подібної системи оплати полягає в тому, що клієнти часто пропадають і грошові ресурси не надходять.
Згорає внесок - залишок внесеної суми не переходить на наступний місяць. Щоб уникнути втрат керівництво повинно стимулювати клієнта регулярно відвідувати заклад.
Характерні особливості підприємств закритого типу:
- ретельний підбір персоналу, який відповідає високій кваліфікації та професіоналізму;
- дотримання вимог конфіденційності;
- необхідність в постійному підвищенні кваліфікації;
- грамотно організована робота адміністратора;
- забезпечення системи безпеки.
Поділ підприємств за класами
1. Розташування
Економ - підприємства розташовуються в місцях великого скупчення людей, в місцях прохідних.
Бізнес - бізнес-район, в якому розташовано досить багато підприємств.
2. Парковка
Економ - парковки частенько немає, і вона не передбачена.
Бізнес - можливість паркування поблизу салону краси.
ВІП - є власна парковка.
3. Зовнішній вигляд будівлі
Економ - зовнішній вигляд непримітний.
Бізнес - акуратний зовнішній вигляд.
ВІП - стильна обробка і фасад.
4. Зовнішня реклама
Економ - головний акцент робиться на рекламування дешевих послуг і продуктів.
Бізнес - рекламування бренду.
ВІП - рекламування статусу.
5. Зовнішній вигляд співробітників
Економ - охайний і акуратний.
Бізнес - наявність фірмового одягу та корпоративний стиль.
ВІП - охайний і привабливий зовнішній вигляд співробітників.
6. Рівень фахівців
Економ - професіонали.
Бізнес - кращі на ринку.
ВІП - кращі фахівці, які мають статус «зіркових».
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!