ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Ведення робочого зошита для контролю за впровадженням дій з маркетингового плану салону краси

Ведення робочого зошита для контролю за впровадженням дій з маркетингового плану салону краси

Ведение рабочей тетради для контроля за внедрением действий из маркетингового плана салона красоты Отже, ми впритул підійшли до завершального пункту алгоритму створення маркетингового плану для салону краси - це тест, завмер і коригування діяльності підприємства. Саме цей пункт відображає ефективність дій, зазначених у плані, наскільки вони наближають Вас до бажаної мети.

Таким чином, якщо Ви не будете робити підрахунок показників ефективності своєї діяльності, то Ви можете втратити до 50% потенційного прибутку від застосування маркетингового плану.

З урахуванням розуміння того, що контроль дій з маркетингового плану є дуже важливим аспектом, виникає питання, а як це робити легко і з найбільшою ефективністю?
Відповідь дуже проста: слід завести спеціальну робочу зошит з контролю ввденія дій з маркетингового плану.

Така робоча зошит має вигляд таблиці з наступними колонками:

маркетингове дію

В даний колонці вказується найменування того дії, яке Ви плануєте провести відповідно до свого плану. Наприклад, організація акції на наступний робочий місяць або ж додаткове додавання послуги в скрипт з прийому дзвінків для адміністратора салону.

терміни впровадження

Це один з найбільш важливих пунктів, в якому вказується дата, впровадження дії і отримання конкретного результату. У відсутності даного пункту існує ризик так і не завершити свої починання та ініціативи. Тут слід бути максимально уважними!

відповідальний

У цій колонці вказуються дані про людину, яка несе повну відповідальність за кінцеві результати, тобто за запроваджене дію. Намагайтеся рівномірно розподіляти виконання завдань і делегувати різні повноваження своїм співробітникам.

бюджет

Ця колонка містить інформацію про те, яку грошову суму Ви закладаєте на втілення в життя конкретного дії. Тут важливо враховувати всі нюанси, наприклад, не тільки витрати на придбання витратних матеріалів, а й оплату праці виконавців і підрядників.

Чек лист

Чекліст включає в себе, умовно кажучи, підпункти, необхідні для реалізації певної дії. Таким чином, кожне дії може складатися з ряду інших. Наприклад, створення акції, за винятком продумування самого пропозиції, містить в собі ще й створення дизайнерського макета, поліграфічну друк, розміщення відповідної інформації на сайті, написання скриптів для адміністраторів і інші дії.

звітність

План звітності за дією демонструє, як саме Ви будете оцінювати отримані результати. Нерідко звітність відображає вміст чекліст, в який додаються цілком вимірні показники. Наприклад, зразок готового макету, посилання на веб-сторінку з розміщеною інформацією та інше.

Використовуючи такий простий інструмент контролю, як робоча тетран, Ви зможете багаторазово підвищити свою результативність, відсоток виконання пунктів плану і, як наслідок, збільшити доходи свого салону краси.

Ваші домашнім завданням буде зробити таблицю дій на наступний робочий тиждень. Колонки таблиці повинні відповідати наведеним вище.

Однак, ми не закінчуємо нашу розмову про маркетинговому плані, наступна стаття буде присвячена всім відомим, але дуже важливим ключам, що веде до успіху, при постійному контролі й вимірі результатів діяльності Вашого підприємства індустрії краси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber