Коливання курсу: чому ж долар росте?
За свою історію долар прожив досить багато. Самим парадоксальним є те, що всі говорять про його швидкий крах як валюти, але, незважаючи на це він продовжує існувати. Причому не просто існувати, а демонструвати стабільне зростання. У чому ж підступ?
Найбільш великим з грошового обороту ринком виступає США. У період кризи все потребують максимально ліквідних ресурсах, тобто готівці. Остільки оскільки американський бізнес поширився за допомогою різних мереж по всьому світу, коливання в США досить серйозно відображається на інших країнах. У Штатах, щоб отримати готівкові кошти, їх потрібно вивести з ринків, що розвиваються, активів, номірованних в інших валютах.
Це призводить до того, що попит на долар значно перевищує його пропозицію. Коли складається подібна ситуація, вартість дефіцитних продуктів починає рости і долар дорожчає. Нікому не відомо, що робити і що буде далі, тому всі намагаються за перевіреною стратегії.
Бути чи долара?
Експерти все ж прогнозують, що рано чи пізно долар здасть свої позиції і поступово зникне з фінансового ринку. Коли ж це станеться, це буде проходити досить складно. Можна сказати, що криза тільки починається, а загальна паніка з цього приводу є тільки початком, адже якихось реальних підстав вона не має. Підстави будуть тоді, коли настане час оновлення всієї економічної системи, побудова нових моделей і розвиток відповідно до нової схеми.
Як не дивно криза матиме і позитивні сторони - повне оновлення і усунення старого, того що не зможе вижити в важких умовах стрімко розвивається. Весь бізнес і салонний зокрема, нарешті, позбутися від непотрібних і неефективних методів роботи. Криза є своєрідним каталізатором ефективності бізнесу в цілому. У важкі моменти вдається розгледіти всі недоліки побудованого бізнесу, помилки, недоліки, які раніше не впадали в очі і не були настільки помітними.
Що робити салону краси в кризу?
Методи роботи салону краси в період кризи істотно відрізняються від звичайного ритму. Не всі до кінця розуміють, що під час кризи все більш складніше, тому просто так відсидітися не вдасться. Доведеться щось міняти і робити. Все начебто зрозуміло, але що саме потрібно робити? Відразу варто звернути увагу на дві сфери, які в період кризи стають найбільш важливими.
Перше - це клієнти. Під час кризи виживуть тільки ті підприємства, які максимально орієнтовані на клієнтів. Причому, перш за все на постійних клієнтів. Повинна вестися постійна робота по утриманню постійних клієнтів, адже саме вони стають запорукою прибутку для салону красоти.Работа з цією категорією клієнтів під час кризи повинна відрізняється від звичної стратегії.
Друге - ефективна економіка. У період кризи економіці і обліку варто приділити максимальну увагу. Хороший варіант - це зменшити витрати і збільшити ефективність. Це дійсно допоможе вижити.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!