Що ми розуміємо під виразом реклама салону краси , І які основні завдання можна вирішити за допомогою реклами роз'яснимо в даній статті. Також слід розібратися в тому, які існують основні особливості рекламної інформації салону в рішенні різних завдань.
Відомо, що реклама - це основний метод, який дозволяє донести комерційну інформацію, основна мета такого методу полягає в тому, щоб залучити клієнтів до використання тих чи інших послуг. В даному випадку в хід ідуть усі можливі методи, як звукові, так і візуальні технології.
Як правило, реклама салону краси переслідує наступні завдання:
- привернення уваги клієнтів;
- прямі продажі;
- передача інформаційних послань;
- формування або підтримка престижу салону;
- відділення від конкуруючих салонних бізнесів;
- стимулювання клієнтів щодо необхідності використання тих чи інших послуг.
Для кожної з перерахованих вище цілей створюються свої канали, а також схеми подачі послань. Інформація для нових клієнтів повинна відрізнятися від інформації для постійних відвідувачів. У випадку з первинним клієнтом акцент робиться на привернення уваги гостя. Основне завдання в даному випадку - створити між клієнтом і салоном довірчі відносини, а також пробудити інтерес до послуг салону. Що стосується постійних клієнтів, то тут немає необхідності роз'яснювати, в чому полягає робота салону. Крім того, постійні клієнти, як правило, вже знаходяться в довірчих відносинах з салоном, тому зовнішня реклама для таких клієнтів не має ніякого значення.
Розрізняють рекламу зовнішню і внутрішню. Зовнішня реклама включає в себе:
- рекламні ролики в ЗМІ;
- рекламу в громадському транспорті;
- дорожні методи реклами (покажчики, бігборди та інше);
- вивіски на вході в салон краси.
Як правило, зовнішня реклама виконує функцію по залученню нових клієнтів , Так як вона в більшості своїй розрахована на потенційного відвідувача, який ще не визначився з вибором салону краси. Зовнішня реклама повинна викликати у людини інтерес і бажання відвідати пропоновані послуги. До речі, саме зовнішня реклама формує у клієнта перше враження про салон в цілому.
Не варто покладати на зовнішню рекламу великі надії, донесення занадто великого обсягу інформації в даному випадку слід уникати.
Кожна рекламна інформація повинна виконувати свої функції , Тоді той, хто читає або бачить цю рекламу, обов'язково звернути на неї увагу. Ще одна важлива умова в рекламі - наявність призову до дії. Тому звернення в рекламі завжди повинно носити характер призову.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!