ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Внутрішня реклама для косметологічних послуг

Внутрішня реклама для косметологічних послуг :
Розміщення будь-якої інформації про ті чи інші послуги косметологічного кабінету на кожному робочому місці.

Яскраві і притягують увагу міні-постери . Незначними витратами, але цілком ефективний спосіб для проведення внутрішньої реклами. Саме такий вид наданої реклами розрахований на клієнтів, які відвідали ваш салон, але поки що не знають про послуги вашого косметолога або косметологічному обладнанні. Міні-постери такого типу необхідно буде розмістити на робочому столі кожного місці, а ще й в зоні відпочинку клієнтів, і обов'язково на адміністраторській стійці. Таку рекламу зовсім не можливо не помітити.

Відеоролики, що йдуть по телевізору.
Телевізор в салоні зовсім поставлений не для перегляду серіалів! Телевізор в салоні краси - цілком потужна і безкоштовна реклама! Просто купивши у компанії вашого постачальника невеликий відеоролик про косметологічних процедурах, а також і апаратах, або ж просто зробіть його самі. За умови, що ролик такого типу буде крутитися постійно, тоді цю інформацію обов'язково помітять клієнти вашого салону.

Реклама надаються косметологічних послуг самим адміністратором, а ще й фахівцями.
Саме від адміністратора салону, буде безпосередньо залежить те, що персонал салону зможе пропонувати косметолога кожного клієнта. Усна реклама часто ефективніше всіх рекламних акцій.
Адресна розсилка, вироблена по базі клієнтів з чітким описом цікавих косметологічних послуг, із запрошенням в ваш салон краси.

При даній розсилки вам знадобиться при відкритті власного салону почати формувати базу клієнтів з адресами і телефонами, після чого за допомогою прямої адресної розсилки ви зможете інформувати клієнтів про процедурах і апаратах, які є в салоні.

економічна вигода
Дохід від відкриття кабінету для косметології
Спочатку необхідно розрахувати вартість процедури, яку ви впроваджуєте, визначивши чистий дохід з процедури, ну і звичайно визначити повний період окупності коштів, які ви вклали.
Якщо будемо говорити про рентабельність, в першу чергу вас має цікавити період окупності коштів, що були вкладені в косметологічне обладнання, а також чистий дохід, буде приносити кабінет косметології.

Розрахунок повної окупності відкриття косметологічного кабінету:
Необхідно відразу визначити вартість послуг, які будуть у вашому салоні краси шляхом аналізу аналогічних послуг у найближчих конкурентів, або ж шляхом розрахунку собівартості процедури. Після чого вам знадобиться врахувати тривалість послуги , Витрати на процедуру, але також і отриману цифру відкоригувати на кількість процедур в день. У розрахунках важливо не помилитися, для того щоб якомога правильніше визначити кількість приходять клієнтів, які відвідуватимуть ту чи іншу послугу, так як багато директора салонів витають у хмарах і значно завищують ступінь затребуваності аналізованих процедур, в результаті цього реальний період окупності коштів, які були вже вкладені не відповідає розрахунковим показникам. Для того щоб отримати реальні результати звернемо увагу на рівень салону, в тому числі і коефіцієнт класності, що безпосередньо залежить відвідуваність клієнтами іншої процедури.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber