ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Хвиля популярності салонного бізнесу

Хвиля популярності салонного бізнесу

Волна популярности салонного бизнеса Салонний бізнес сьогодні як ніколи перебувати на піку популярності. І це не дивно, адже з кожним роком кількість угод купівлі-продажу збільшується. Салони краси давно стали іграшками дружин підприємців і великих бізнесменів завдяки їх здатності регенерувати стабільний прибуток.

Щоб переконатися в тому, що салонні бізнеси досить затребувані і популярні, досить увійти в Інтернет і пошуковику вбити: «продаж салону краси», і результатів по даному запиту буде чимало. Причому кількість салон на продаж ні скільки не ступає пропозиціями про продаж кафе, магазинів і т.п. Чому ж так популярна покупка-продаж салонного бізнесу в Україні? Варто почати з того, що салонний бізнес досить привабливий для інвесторів, які накопичили достатньо грошей, хочуть їх вкласти в прибуткову справу. Вони вважають за краще вкладати гроші в цей вид бізнесу, тому що на ринку нерухомості відзначається стагнація, а б'юті-індустрія відрізняється високою рентабельністю. До того ж на ринку салонів краси не дуже висока конкуренція. У Києві налічується близько 3000 закладів б'юті-індустрії, тому вони не здатні задовольнити попит, що виник. І запропонованого кількості на 15 млн. Чоловік недостатньо. Додатково до всього їх розташування досить нерівномірне: в центрі - висока концентрація, а відстань між закладами може бути не менш 200 метрів, на периферії також можна знайти заклади, але їх кількість незначна. В Європі кількість салонів може перевищувати 15 000, а також існують законодавчі обмеження щодо відкриття закладів поблизу. В Україні попит на послуги набагато більше, від чого і зростає їх кількість.

Якщо порівнювати з ринком продуктів харчування, аптек, які характеризуються наявністю відомих брендів, то в салонному бізнесі їх відсоток не перевищує 5%. Розвиток цієї індустрії сприяє появі нових процедур, препаратів і робить їх доступними для населення, забезпечуючи грошовий приплив. Статистичні дані показують, що в 2006 році в порівнянні з 2000 кількість салонів зросла в більше ніж в три рази. Так відзначається поліпшення добробуту населення, люди витрачають гроші не тільки на продукти харчування, але також на себе, процедури по догляду і поліпшенню власної зовнішності. Для багатьох людей похід в салон краси є не простим проведенням часу, а вкладенням коштів в свій імідж, створення конкурентоспроможності. Варто зазначити, що кількість угод купівлі-продажу перевищує інші пропозиції.

Причини продажу можуть бути найрізноманітнішими, але найбільш поширена - це бажання власника змінити сферу діяльності. При покупці або створенні салону краси не всі розуміють, з якими труднощами вони насправді зіткнутися. Це і підбір персоналу, оренда, перевірки різних служб, пошук постачальників. І на залагодження всіх цих питань потрібно чимало часу і сил. Далеко не всім підприємцям подобатися така робота, і з часом, вони приймають рішення направити свою енергію в інше русло. Ще однією досить поширеною причиною є переїзд в інше місто, країну. Для жінки, яка є власницею салону краси досить легко змінити життєві пріоритети, прийняти рішення про створення сім'ї. Тут існує два варіанти - найняти хорошого адміністратора або продати салон.

Логічно, виникає питання, чому кількість виставлених на продаж салонів збільшується, якщо бізнес приносить прибуток і користується популярністю. Існує два простих пояснення:

1. Якщо кількість салонів зростає, то збільшується кількість пропозицій про продаж.

2. Тривалий час ринок малого бізнесу не був структурованим, ніхто не замислювався, що з'явитися бажання змінити рід діяльності або переїхати в інше місто.

Найчастіше робили таким чином - розпускали персонал, а меблі та обладнання виставляли на продаж. І цим підприємство закінчувало своє існування. Тепер же розробили спеціальні схеми і процедури купівлі-продажу, які дозволяють захистити угоду від несумлінної поведінки учасників. Вони забезпечують безпеку для обох сторін - продавця і покупця. Додатково до всього є певні критерії оцінки, які дозволяють продати бізнес по об'єктивної вартості. Все це дозволяє відбити продавцю кошти, вкладені в бізнес.

Цивілізованість ринку, зменшення ризиків, поява кваліфікованого персоналу, знання власників і потенційних покупців дозволяє краще вести угоду. І це призводить до того, що в кінцевому підсумку частка виставлених на продаж салонів зростає. Це зростання безперервний і динамічний, адже дозволяє сильним інвесторам підходящий варіант, а ринку - успішний розвиток.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2019_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
16 128 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Підйомник гідравлічний з функцією блокування; база квадратна хромована; підлокітники з...
0 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Перукарський візок з високоякісного пластику. розміри 84х32х50см
3 066 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Колір на вибір; Висота - 190 см; Ширина - 80...
5 132 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber