ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Введення в індустрію краси

В наш час, вкладення грошей в індустрію краси набирає велику популярність. Такий вид бізнесу і перспективний і досить прибутковий. Незважаючи на те, що кількість салонів краси з кожним днем зростає, споживчий попит, при цьому, досить великий.

Салонний бізнес, як і втім, будь-який інший вид бізнесу, існує за своїми правилами і законами, і ігнорувати їх досить ризиковано. Не вірно обраний імідж салону, його місце розташування, назва, політика оплати праці та інші важливі чинники, спочатку знизять вашу прибуток, навіщо піде сумний підсумок - закриття салону.
Щоб відкрити салон краси, власнику потрібно не тільки вкласти фінанси, а й подбати про мудрого і грамотному керівництві, розумінні та чіткого планування діяльності. Сьогодні необхідно не тільки виділитися серед інших салонів, але і заробити поблажливість клієнтів, мати хороший робочий колектив, досягти вершину прибутку салону. Професійне обладнання, хороші косметичні засоби сьогодні доступні кожному, але, відмінні майстри, грамотний адміністратор, правильно організований механізм роботи колективу, атмосфера салону - це, на жаль, рідкість. Планування роботи салону краси - це не дрібниця, повірте! Тут все важливо, бо, як вага ці фактори відіграють свою особливу роль і в процесі підготовки, і під час реалізації проекту. У планування процесу діяльності салону необхідно включати наступні параметри:

1. Моніторинг ринку.
Не можна будувати свій бізнес, не провівши спочатку маркетинговий аналіз і оцінку ринкової ситуації. Якщо ж власник салону постарається отримати всю інформацію про те, що собою являє салонний бізнес, збере всі відомості про своїх конкурентів і майбутніх клієнтів, здійснить маркетингове дослідження ринку індустрії краси, збагатить свої знання про менеджмент - то це стане запорукою побудови успішного бізнесу і мінімалізації шансів на помилки, які можуть йому обійтися дуже дорого.

2. Визначити концепцію салону краси

Інформація, яка була отримана в результаті маркетингових досліджень, дозволить вам більш детально уявити собі образ свого майбутнього дітища або ж його концепцію. Чим детальніше ви її продумає, тим успішніше буде старт салону!
Концепція салону - це ідея, в якій міститься важлива інформація про те, що бажає донести своєму клієнтові власник, це те, що зможе виділити ваш салон між іншими, надати йому неповторність, єдність стандартів сервісу, закінченість, яка буде проявлятися в усьому: починаючи з зустрічі ваших клієнтів адміністратором, інтер'єром салону, чашкою кави і процедурою розрахунку. Чим простіше ваша ідея, тим легше ви її зможете донести до свого клієнта, тим більше вона вплине на вашого клієнта і тим складніше вам її доведеться втілювати в життя.

3. Визначення своєї цільової групи

Цільова аудиторія салону повинна відповідати загальній стратегії вашого бізнесу, розуміння керівника салону в своїх потенційних клієнтів. Пам'ятайте, що стабільність і рентабельність ви можете досягти тільки при наявності і володінні повної інформації про своє майбутнє клієнта, умінні і знанні задовольнити його запити. Кожен окремий клієнт - це індивідуум. Вони відрізняються лише за своїми уподобаннями, потребами, віком, соціальним статусом, ставленням до себе та інших. Це говорить про те, що всі ми по-різному мотивовані до відвідування салону і прийняття рішення про отримання салонних послуг.
Зрозумілі, що передбачувані вами послуги салону не зможуть відразу задовольнити запити всіх клієнтів. Їх кількість досить широке, і їхні потреби відрізняються один від одного. Досвід і практика показує, що краще цього зосередитися на обслуговуванні певної частини або сегмента ринку, що допоможе вам досягти досить високої рентабельності. Сегментація ринку - це не що інше, як постріл прямо в ціль, це чудова можливість достукатися до свого клієнта. Весь ринок покрити неможливо, потрібно свого клієнта знайти!

4. Бізнес-планування

Максимально великий оббьем інформації про свій бізнес дозволить вам приступити до економічних розрахунків. Вам потрібно самостійно попрацювати над фінансовим кошторисом в кожному напрямку свого салону. На цьому етапі, багато власників спотикаються. Цей момент або зовсім ігнорують або ж він відбувається непрофесійно. Дуже часто знижуються майбутні витрати, а ось доходи, часто перебільшені.
Пам'ятайте, що вам буде потрібно на початковому етапі кошти на постійні дотації свого бізнесу. У перші місяці, в основному, ваші зусилля будуть спрямовані на розкрутку свого підприємства. А це говорить про те, що дохід буде низьким, а витрати досить істотними. Купівля косметики, оренда, комунальні платежі, реклама, зарплата, витрати на забезпечення сервісу - все це вимагає чималих коштів, і якщо їх у вас не буде достатньо, то бізнес ваш може потерпіти крах. Спочатку слід закласти 30-40% від загальної наявної суми, і впустити її на будівництво бізнесу і його планування. Після того, як ви зберете всі ті дані, які ми перераховували раннє, добре їх зрозумієте, ви зможете прийняти рішення - починати свій бізнес, чи ні. Іноді краще повністю відмовитися від такої ідеї, при цьому, чим раніше це зробити, тим краще, але і, звичайно, дешевше.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber