Перед тим, як відкривати косметичний салон або інший бізнес варто провести попередній аналіз. В даному матеріалі новачок в даній сфері отримає в необхідну інформацію про відкриття салону, як орієнтуватися на цьому ринку, щоб знайти своє покликання, а також скільки коштів необхідно для відкриття салону і наостанок вирішити чи варто взагалі починати цю справу. Всі погодяться з тим, що на початковому етапі перспективи завжди райдужними. А ось всі проблеми практично не помітними. А ось питання відкриття салону для майбутніх директорів практично не варто. Якщо ви хочете зробити все швидко і правильно при відкритті байдуже це косметичний або перукарський салон то слід дотримуватися певних послідовних дій.
Чого не варто робити при відкритті салону і навіть приблизно планувати
Що важливіше концепція салону або саме приміщення? Якщо поглянути на одну сторону то концепція це базове поняття, але з іншого боку реальні події змушують робити все трохи по-іншому. Не варто планувати відкриття салону для еліти, якщо у вас є можливість купити або взяти приміщення в орендувати звичайному спальному районі. Варто зауважити. Зазвичай можна відкрити СПА центр біля вокзалу або в спальному районі, але тоді будьте готові до того, що витрати на такий заклад будуть набагато більше ніж на економ класу. В даному випадку витрати будуть як в матеріальному так і інтелектуальному плані більше. Що стосується терміну окупності салону то він буде в два рази довше ніж салони звичайно бізнес класу.
Саме тому, що ціна помилки, як бачимо дуже висока, то концепція салону набагато важливіше, ніж наявність готового відповідного приміщення.
Ефективність концепції салону, як відзначають фахівці безпосередньо пов'язана з розташуванням майбутнього салону. Варто зауважити, що насичення такого сегмента ринку більшості міст мільйонників коливається близько 90% і головне конкуренція дуже висока. Часто відвідувачі салонів краси, а це переважно жінки елітного суспільства за один рік не мають можливості обійти всі салони по одному колу для того, щоб оцінити діяльність салону і ознайомитися з послугами, вони пропонують. Що стосується регіонів, то там є де розвернутися, але варто пам'ятати, що рівень життя в провінції не дає можливості процвітати закладам вищого класу. З цього виливає що відкриття елітного салону або СПА центру на сьогоднішній день це не що інше як потішити своє самолюбство, і аж ніяк не працювати на дохід. Досить часто питання відкриття салону такого класу є риторичним.
Копіювання концепції салону конкурента. Робити цього аж ніяк не варто. По-перше може не вийти ідеальне копіювання. По-друге перевагу має той, хто володіє родзинкою, і по-третє виходити на ринок, який вже зайняти набагато складніше. Саме тому питання як правильно відкрити салон, якого ще немає і який є конкурентноздатною продовжує залишатися відкритим.
Требуется мастер, який має свою власну клієнтську базу. Про те, щоб заманити працівників чужого салону до себе навіть не варто мріяти. Адже з часом і до вас самим повернеться цей бумеранг.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!