Чи не бачили ще жодного салону краси, який би почав би скаржитися що клієнтів багато і дівати їх просто нікуди, це означає, що вони б'ються над тим, щоб підвищити завантаження свого салону, залучаючи і утримуючи клієнтів різними способами.
керівників салонів при цьому щодня бере приступом менеджери з реклами глянцевих журналів, ЗМІ пропонуючи власні послуги, розповідаючи просто нереальні казки, як буде процвітати салон краси, після їх реклами. Причому вони вам запропонують лише, тільки залучення первинних клієнтів, забуваючи повністю про комплекс необхідних заходів по залученню, але також і утримування постійних клієнтів в салон.
Кожен директор салону проходить тернисту дорогу різних проб і помилок, для того щоб була хоч найменша можливість вивести власний салон на новий рівень.
Для цього необхідно буде зробити кілька кроків:
Перший крок до успіху. Досліджуємо зону навколо певного салону, наносимо на карті всі значущі об'єкти, до них відносяться:
- конкуренти- салони краси, визначаючи всі наявні слабкі і сильні сторони;
- партнери по обміну клієнтської аудиторії, до них ви можете віднести: фітнес-клуби, ресторани, центри, турфірми і магазини.
- ділянки, де є скупчення потенційних клієнтів - це житлові комплекси, великі торгові центри, так і бізнес-центри.
Другий крок до успіху. Досліджуємо рівень якості послуг, що надаються в ваш салоні. Ви можете приводити безмежну кількість клієнтів, але вони будуть одноразовими, якщо фахівці вашого салону: адміністратор, перукар, але також масажист, косметолог та майстри інший ланки просто не вміють повноцінно задовольнити запити тих, хто прийшов клієнтів.
Третій крок до успіху. Проведіть аналіз організації правління в салоні. Частенько трапляється ситуація, що директор салону просто не зміг встановити управлінські процеси, і "в будинку не він господар", а командують самі майстри, які отримують на порядок більше грошей, ніж сам власник. Поставлений правильно облік відсутній, напевно, в половині салонів нашої країни, тому і відбувається крадіжка вихідних матеріалів, відведення клієнтів.
Четвертий крок до успіху. Сформуйте ефективні програми для клієнтів:
- розсилка листів, а також роздача запрошень, публікування і реклама в пресі, публікації в Інтернеті;
- залучення корпоративних клієнтів.
П'ятий крок до успіху. Організуйте роботу по утриманню клієнтів в салоні краси, при цьому проводити корекцію системи маркетингу всередині.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!